Stránka 23 z 41

Napsal: 05.2.2006 21:23
od Ostravák
Rapid píše:Dnes jsem si udelal vylet do Ostravy, po dlouhe dobe me napdalo, ze si vyfotim nejakou tramvaj. Vysledek a cil cesty nize. Jinak musim DPO pochvalit. Tramvaje byly ciste, vetsina NP a wanu jsem taky videl. Jenom to hazi vic nez v Praze.
Můžu se zeptat odkud kam jsi jel? Pokud po Nádražní a ještě k tomu v TRIu, tak se nedivím, že to házelo.

Napsal: 05.2.2006 21:13
od Rapid
Dnes jsem si udelal vylet do Ostravy, po dlouhe dobe me napdalo, ze si vyfotim nejakou tramvaj. Vysledek a cil cesty nize. Jinak musim DPO pochvalit. Tramvaje byly ciste, vetsina NP a wanu jsem taky videl. Jenom to hazi vic nez v Praze.

Napsal: 30.1.2006 9:11
od Martins
Berry píše:K osvětlení situace s vozy:

726,754,756,769+737 stojí odstavené na 10 koleji spolu s Barborkou
mizejí z nich nějaké díly, ale v podstatě jsou stále provozuschopné

744 stojí od sněhové kalamity na 14 koleji, zatím kompletně vybavená
společnost jí dělají 1515 a 1009 po nehodách
oprava 1044 po najetí už se blíží do finiše
.
Díky za osvětlení stávající situace.
Jestli tomu dobře rozumím, tak T3 stojící na 10. koleji mají již najeté kilometry a do provozu už nezasáhnou. A 744 ještě někdy vyjede nebo je na tom podobně jako její kolegyně ? Ale stejně mi připadá zvláštní, že DPO na svých webových stránkách nabízí 754 k odprodeji a přitom jí začínají na Křivé pozvolna rozebírat.
Za jak dlouho by asi mohla být dokončena oprava 1515 ? Na k-reportu se dost spekulovalo, že po nehodě šla rovnou na modernizaci a zjednosměrnění do Martinova.

Napsal: 28.1.2006 19:21
od Ostravák
Omlouvám se za tu 726, ale kdesi jsem to slyšel.

Napsal: 28.1.2006 19:11
od Berry
K osvětlení situace s vozy:

726,754,756,769+737 stojí odstavené na 10 koleji spolu s Barborkou
mizejí z nich nějaké díly, ale v podstatě jsou stále provozuschopné

744 stojí od sněhové kalamity na 14 koleji, zatím kompletně vybavená
společnost jí dělají 1515 a 1009 po nehodách
oprava 1044 po najetí už se blíží do finiše

na posunu v Martinově je 760 (Ostravák psal 726)

Napsal: 23.1.2006 15:36
od PvvS
manil píše:Šrouby na otevírání klapek se v brněnských T3 i T3M po GO se staťákem atd. vyskytují pořád celkem hojně. Dokonce je i v jedné T3P.
Nj jeste ze ve vozovnach maji spunty od sudu s olejem, jinak by se to ani nedalo otevrit

Napsal: 23.1.2006 11:37
od Karotka
V Praze měly šroubovací klapky původní vozy do č. 6715, ale co si pamatuju, tak vždycky s otvíráním na čtyřhran, takže "neozbrojený" kaštan neměl šanci to otevřít.

Napsal: 22.1.2006 21:43
od manil
Šrouby na otevírání klapek se v brněnských T3 i T3M po GO se staťákem atd. vyskytují pořád celkem hojně. Dokonce je i v jedné T3P.

Napsal: 22.1.2006 13:48
od slimman
9001 píše:V Praze je to též k vidění,ale už opravdu na velmi málo vozech. Myslím jenom strašnické vozy 6529 a 66xx Dokonce to má myslím i vůz 6704.
Tento způsob otvírání střechy měly opravdu všechny série T3 cca do konce 60. let, ale mně šlo o to kolečko díky kterému se to dá "vyšroubovat" a otevřít. To mi v Praze jaxi chybí.

Napsal: 22.1.2006 12:34
od Phabbey
Martins píše:(...)
Díky za vyčerpávající odpověď. Přehledná tabulka všech tramvají by mě celkem zajímala, doufám, že bych se letos mohl nějak do Ostravy dostat, mohl bys mi ji kdyžtak prosím poslat na e-mail?
Jenom poznámka: tu 743 jsem nefotil já, ale slimman (citace v tvém příspěvku).

Napsal: 22.1.2006 11:43
od 9001
V Praze je to též k vidění,ale už opravdu na velmi málo vozech. Myslím jenom strašnické vozy 6529 a 66xx Dokonce to má myslím i vůz 6704.

Napsal: 22.1.2006 11:36
od slimman
Za povšimnutí stojí ta kolečka nasazená na otvíračích střechy. Viděl jsem to i v Brně, ovšem v Praze nic. :? Aby si cestující nosil s sebou kliku. :roll:

Napsal: 22.1.2006 10:54
od slimman
Martins píše:Tady se byl někdo podívat na DOD ve vozovně Křivá :D
Díky za postřeh, takové maličkosti jsem si u 743 ani nevšíml. Trochu jsem se díval na další nejstarší T3 a zaujalo mě, že 742 má asi jako jediná T3 všechny dveře původní.
Jo jo, někde mám foto interiéru 742, tak ji sem pak dodám.

Jinak mám takový pocit, že ty smíšené typy dveří jako na 743 jsem viděl ještě na nějakém jiném voze, ale číslo si nepamatuju. :shock:

Napsal: 21.1.2006 23:56
od Martins
Phabbey píše:Kolik ještě v Ostravě zbývá T3 s malým BUSE?
T3 (do čísla 799) :
T3 – 742, 743
T3mm (pův. interiér) – 740, 745, 747, 749-753, 755, 757-759, 761-764, 767,768, 770, 771, 772
T3mm (modern. interiéru) – 765, 773-776, 778-780, 783-788, 790, 792, 793, 794, 796, 797, 798
T3 (velké čelní BUSE + modern. interiéru) – 782 (cca 8/2005), 789 (probíhá modernizace), 799 (9/2005)
Zbývájící sedmistovky : 726 (funkční, ale nejezdí v provozu), 766 (po nehodě z října 2004, osud neznám, naposledy před 1/2 rokem v Martinově) a 777 je T3SU

Jestli by si měl zájem, můžu ti poslat celkem přehlednou tabulku všech tramvají.
Phabbey píše: Tu 743 jsem fotil hlavně kvůli tomu, že má současně původní dveře i ty klasické rozlamovačky. Docela jsem na to čučel.
Tady se byl někdo podívat na DOD ve vozovně Křivá :D
Díky za postřeh, takové maličkosti jsem si u 743 ani nevšíml. Trochu jsem se díval na další nejstarší T3 a zaujalo mě, že 742 má asi jako jediná T3 všechny dveře původní. Před půl rokem jsem zde dával fotku 726 a někdo ze znalců si povšiml, že má střední otvírací klapku na střeše (nebo jak se ta věc odborně nazývá) proti směru jízdy a ještě k tomu z vozu T3SUCS.
Nakonec jsem našel několik už historických fotek a také dodávám fotku 740 jakožto nejstarší nerekonstruované T3 v provozu.

Napsal: 21.1.2006 11:13
od Ostravák
Phabbey píše:Kolik ještě v Ostravě zbývá T3 s malým BUSE?
Dopočítal jsem se k číslu 138 tramvají T3 ve všech modifikacích i modernizacích s malým BUSE, což je ještě docela velké číslo. Většinou jsou to vozy T3SUCS, T3G, T3. A ještě nesmíme zapomenout na 6 vozů K2G, které mají též vepředu malé BUSE.