Phabbey píše:Kolik ještě v Ostravě zbývá T3 s malým BUSE?
T3 (do čísla 799) :
T3 – 742, 743
T3mm (pův. interiér) – 740, 745, 747, 749-753, 755, 757-759, 761-764, 767,768, 770, 771, 772
T3mm (modern. interiéru) – 765, 773-776, 778-780, 783-788, 790, 792, 793, 794, 796, 797, 798
T3 (velké čelní BUSE + modern. interiéru) – 782 (cca 8/2005), 789 (probíhá modernizace), 799 (9/2005)
Zbývájící sedmistovky : 726 (funkční, ale nejezdí v provozu), 766 (po nehodě z října 2004, osud neznám, naposledy před 1/2 rokem v Martinově) a 777 je T3SU
Jestli by si měl zájem, můžu ti poslat celkem přehlednou tabulku všech tramvají.
Phabbey píše: Tu 743 jsem fotil hlavně kvůli tomu, že má současně původní dveře i ty klasické rozlamovačky. Docela jsem na to čučel.
Tady se byl někdo podívat na DOD ve vozovně Křivá
Díky za postřeh, takové maličkosti jsem si u 743 ani nevšíml. Trochu jsem se díval na další nejstarší T3 a zaujalo mě, že 742 má asi jako jediná T3 všechny dveře původní. Před půl rokem jsem zde dával fotku 726 a někdo ze znalců si povšiml, že má střední otvírací klapku na střeše (nebo jak se ta věc odborně nazývá) proti směru jízdy a ještě k tomu z vozu T3SUCS.
Nakonec jsem našel několik už historických fotek a také dodávám fotku 740 jakožto nejstarší nerekonstruované T3 v provozu.