Stránka 4 z 41

Re: Ostrava!!!

Napsal: 15.5.2018 17:56
od mart337
Ostrava má problém...

https://www.novinky.cz/ekonomika/472103 ... jedou.html

No zajímavé, tohle pustit do Prahy, tak to bude karambolů. Vždyť to musí mít šílenej průjezdní profil v zatáčkách. Kam se na to hrabe KT.

Re: Ostrava!!!

Napsal: 25.3.2018 7:08
od von Špilberk
http://www.railvolution.net/zm/aktualit ... dokoncenim
Dne 22. 3. 2018 se v závodě Stadler Siedlce uskutečnila prezentace výroby tramvají pro Dopravní podnik Ostrava
https://ekonomika.idnes.cz/ostrava-tram ... oprava_mpl

Re: Ostrava!!!

Napsal: 07.11.2017 10:05
od von Špilberk
Nové Muzeum MHD vznikne v blízkosti hlavního nádraží v Ostravě
http://www.izdoprava.cz/muzea/2017/nove ... v-ostrave/
Muzeum by mohlo být otevřeno v průběhu roku 2019.

Re: Ostrava!!!

Napsal: 28.10.2017 6:58
od Petrpes
Stínový mluvčí má vždycky pravdu :D
Navíc bude 350 (KTN,14T,15T) a 350 retrowan... :P

Re: Ostrava!!!

Napsal: 27.10.2017 11:43
od 7080
V Ostravě se ráno dařilo
https://www.novinky.cz/krimi/453142-v-o ... enych.html

Re: Ostrava!!!

Napsal: 20.9.2017 22:28
od 9001
Demon: Rád se nechám poučit :-) Jaká je tedy velikost jednotky T?

Budeš se divit, ale došlo mi, že 15T nerozpojím, ale pokud budu stavět vozovnu prakticky znovu, tak přijde logičtější postavit kolej na 3x 15T resp 6 x T než na 5 x T :-). Zvlášt pokud mi do budoucna budou solo vozy tvořit 10%? vozového parku...

Re: Ostrava!!!

Napsal: 20.9.2017 21:45
od demon
9001 píše:Souprava T3 má 30,2 m (včetně spřáhel). 15T má délku 31,4 m.

Jak píše P_V. Na kapacitu to vliv samozřejmě má, protože pak mi vznikne hluché místo...
Neodpověděl jsi na otázku...
Navíc nelogicky zaměňuješ kapacitu měřenou jednotkou T automaticky za T3 a tak to už pár let není, že.
Hluché místo vznikne spíš tobě, jelikož 15T večer rozhodně nerozpojíš, abys "půlku" dal na vedlejší kolej. :lol:

Re: Ostrava!!!

Napsal: 20.9.2017 12:51
od 9001
demon píše:Proč si myslíš, že je pro potřeby deponace v půdorysu 2xT nějaký významný rozdíl oproti 15T ?
Přijatelnější by pro tebe bylo označení 1/2 15T ?
Souprava T3 má 30,2 m (včetně spřáhel). 15T má délku 31,4 m.

Jak píše P_V. Na kapacitu to vliv samozřejmě má, protože pak mi vznikne hluché místo...

Re: Ostrava!!!

Napsal: 20.9.2017 11:58
od demon
P_V píše:Rozdíl může být třeba v tom, že se na kolej vejde lichý počet T, nebo že je nutné v určitém místě ponechat uličku, která by na klouby nevyšla. To tady přichází v úvahu jen u dvou nových venkovních kolejí. Nebo jak je vidno na fotomapě, oni dokážou nacpat ještě jedno T i tam, kde s ním výkres nepočítal :)
V tomhle ano, v celkové kapacitě nikoliv.

Re: Ostrava!!!

Napsal: 20.9.2017 11:55
od P_V
Rozdíl může být třeba v tom, že se na kolej vejde lichý počet T, nebo že je nutné v určitém místě ponechat uličku, která by na klouby nevyšla. To tady přichází v úvahu jen u dvou nových venkovních kolejí. Nebo jak je vidno na fotomapě, oni dokážou nacpat ještě jedno T i tam, kde s ním výkres nepočítal :)

Re: Ostrava!!!

Napsal: 20.9.2017 11:47
od demon
Proč si myslíš, že je pro potřeby deponace v půdorysu 2xT nějaký významný rozdíl oproti 15T ?
Přijatelnější by pro tebe bylo označení 1/2 15T ?

Re: Ostrava!!!

Napsal: 20.9.2017 10:14
od 9001
Spíš otázka k metodice, protože počítat kapacitu na vozy T je asi jako dnes plánované parkoviště na Felicie z 50.let

Re: Ostrava!!!

Napsal: 19.9.2017 23:35
od P_V
Však to píšu, že navýšení kapacity bude jen se započtením haly údržby a dílen. Pokud to tam nebude překážet, tak proč ne.

Re: Ostrava!!!

Napsal: 19.9.2017 23:17
od MM-Mikulovsky
P_V píše:Mně tedy dokumentace EIA nepřipadá jako nástroj mediální masáže, zejména když je to doloženo výkresem. .....
Jenže demon "mediální masáží" myslí Tvé dezinformace/polopravdy(lži) zde:
P_V píše:Bez započtení dílen nevzroste, naopak klesne. Z nějakého důvodu se v tom dokumentu EIA po rekonstrukci započítávají i ta venkovní stání, která tem jsou už dnes, ale do dnešní kapacity započtena nejsou.
Jak jsem se již jednou pokusil toto tu uvést na pravou míru, ale ty si to zjevně úmyslně překroutil - tak to tu napíši znovu a zpříma:
1.) BEZ ZAPOČTENÍ DÍLEN JSME TU DÁVNO, DOKONCE I STVÝM PŘISPĚNÍM, SPOČÍTALI KAPACITU HL PO REKO "NA ŠULNUL" SE STÁVAJÍCÍ KAPACITOU
2.) PŘI TOM Z VENKOVNÍCH KOLEJÍ PO REKO HL JSME ZAPOČÍTÁVALI KAPACITU POUZE TĚCH TŘÍ POSTAVENÝCH VEDLE HALY MÍSTO SOUČASNÝCH PŘÍSTAVEB :!:
3.)= KAPACITA HL PO REKO VZROSTE O MÍSTA PRO, BYŤ JEN 8, TRAM V DÍLNÁCH, KTERÁ JE DNES NEMAJÍ (PÁČ TY JSOU NYNÍ AŽ ZA REMÍZOVACÍMI KOLEJEMI)

PS: Ovšem opět (po 2x již mnou uvedeném) připouštím, že POD STŘECHOU REKO HL MOHLO BÝT MIMO TRAM MÍSTA V DÍLNÁCH, TO CO JE DNES POČÍTÁNO I S NIMI A NA 3 VNĚJŠÍCH KOLEJÍCH + V DÍLNÁCH MOHLO BÝT ROVNÝCH 10 MÍST = NAVÝŠENÍ KAPACITY HL MOHLO BÝT LEHCE VÍCE JAK DVOJNÁSOBNÉ NEŽ JE PLÁNOVÁNO :!:

Re: Ostrava!!!

Napsal: 19.9.2017 22:40
od P_V
Mně tedy dokumentace EIA nepřipadá jako nástroj mediální masáže, zejména když je to doloženo výkresem. Že by si lajzli do výsledku prosadit něco jiného než v EIA? Vždyť na takovéhle odchylky jsou všelicí zelení a zanašeklidnédomovy tajtrlíci velmi hákliví. Že tam bude o X tramvají víc než se posuzovalo, takže bude větší dopravní a hluková a CO2 a jánevímco zátěž a musí se zneplatnit navazující stupně řízení atd.