Stránka 33 z 41
Napsal: 28.6.2005 11:51
od Štěpán
Dopravní podnik ostrava prodává tramvaje:
http://www.dpo.cz/AKTUAL/aktual.htm#002
Cena za jednu prý 20 000 Kč. Nekoupíme nějakou?
Napsal: 24.6.2005 21:14
od norton
Tak, v OV už je od včerejšího dne v běžném oběhu nejen Bulwa, ale i wajco k ní připojené...
Prozměnu zase wany stávkují...
Napsal: 22.6.2005 18:03
od Pepa
Tonda Ježek píše:To je divný, žes ji nepotkal
No jo, ale když nějací saláti nejezděj do Ostravy za tramvajema...
Hm, ale máš tam tramvaj s chlapem kdyby tam byla nějaká čiči tak bych to i pochopil, ale takle...
Já tam jel na tramvaje a pak jsem využil příležitost...
Napsal: 21.6.2005 23:57
od Tonda Ježek
Pepa píše:
A já ji nestačil vyfotit, ani jsem ji ve středu nepotkal
ale nějací saláti (TJ) ji mají
To je divný, žes ji nepotkal
No jo, ale když nějací saláti nejezděj do Ostravy za tramvajema...
Napsal: 21.6.2005 20:45
od Pepa
Ostravan píše:Tak už dojezdil "vlnitý plech" K2 804.
A já ji nestačil vyfotit, ani jsem ji ve středu nepotkal
ale nějací saláti (TJ) ji mají
Napsal: 21.6.2005 19:38
od Ostravan
Tak už dojezdil "vlnitý plech" K2 804.
Napsal: 17.6.2005 18:52
od Ostravan
Rekonstruovanou 1512 jsem v provozu s cestujícími ještě neviděl. Ano, 1505 šla na rekonstrukci před 1508, která je posledním sudým číslem, která brázdí ostravské koleje bez prošlé rekonstrukce.
Napsal: 17.6.2005 18:29
od Pepa
No jo, tak dík za upřesnění nevěděl jsem to...
Napsal: 17.6.2005 18:26
od izzy
Kde? Tady:
http://www.dpo.cz/ZPRAVOD/ARCHIV/pdf/2005_02.pdf
Hledej v sekci "Martinovské novinky" na str. 7...
Napsal: 17.6.2005 18:22
od Tombus
Tuším, že to byla nějaká vyjímka..
Napsal: 17.6.2005 18:15
od Pepa
izzy píše:1512 už jezdí...jako další by ji měla následovat 1505...
A to jsi vzal kde? Pokud vim tak jednosměrné budou jen se sudými čísli 1500, 1502, 1504, 1506, atd..
Napsal: 17.6.2005 18:12
od izzy
1512 už jezdí...jako další by ji měla následovat 1505...
Napsal: 17.6.2005 17:44
od Ostravan
Zanedlouho by už mohla vyjet další nízkopodlažní kačena 1512, vždyť šla na rekonstrukci před Vánoci. V jakém stádiu rozpracovanosti se právě nachází?
Napsal: 17.6.2005 15:17
od Tom
Gagarin píše:Tom píše:V interiérech bohužel zatím hodně zaostaváme... design zvenku je ok, uvnitř tomu chybí cit pro detail...
Třeba sedačky se mi líbí. Celkově je to pěkný, ale nevím, jestli si k takovému řašení kaštani přivyknou.
mně se nezdá strop...
Napsal: 17.6.2005 15:05
od izzy
Pokud se T3RN.EV ujmou tak asi půjdou všechny zbylé T3 na wanovitou reko na papíry...myslím že DPO si to může dovolit a od rozsáhlosti rekonstrukce ustupovat nebude...akorát podvozky Komfort by mohly zastat původní generálkované a pokud půjde u všech vozů o Europulse tak s novými motory...přeci jen Komforty se příliš neliší od posledních podvozků PCC s dvojím vypružením-hlavní rozdíl je v použítí pružné lamely u náprav...spíš uvidíme jestli DPO zůstane u Europulse nebo kvůli jednotnosti kde se nejvíce používá TV3, TV8 a Progress tak jestli nesáhne po Progressu...každopádně narozdíl od vlečňáku má tohle vozidlo budoucnost ať už v Europulse či Progress verzi a to v jakémkoliv stupni vybavení(dveře, okna, čela, ptg, apod.)...nejdůležitější je NP část...