Stránka 33 z 41

Napsal: 28.6.2005 11:51
od Štěpán
Dopravní podnik ostrava prodává tramvaje: http://www.dpo.cz/AKTUAL/aktual.htm#002
Cena za jednu prý 20 000 Kč. Nekoupíme nějakou?

Napsal: 24.6.2005 21:14
od norton
Tak, v OV už je od včerejšího dne v běžném oběhu nejen Bulwa, ale i wajco k ní připojené...
Prozměnu zase wany stávkují...

Napsal: 22.6.2005 18:03
od Pepa
Tonda Ježek píše:To je divný, žes ji nepotkal :D

No jo, ale když nějací saláti nejezděj do Ostravy za tramvajema...
Hm, ale máš tam tramvaj s chlapem kdyby tam byla nějaká čiči tak bych to i pochopil, ale takle... :D

Já tam jel na tramvaje a pak jsem využil příležitost...

Napsal: 21.6.2005 23:57
od Tonda Ježek
Pepa píše: :cry: A já ji nestačil vyfotit, ani jsem ji ve středu nepotkal :cry:
ale nějací saláti (TJ) ji mají
To je divný, žes ji nepotkal :D

No jo, ale když nějací saláti nejezděj do Ostravy za tramvajema...

Napsal: 21.6.2005 20:45
od Pepa
Ostravan píše:Tak už dojezdil "vlnitý plech" K2 804.
:cry: A já ji nestačil vyfotit, ani jsem ji ve středu nepotkal :cry:
ale nějací saláti (TJ) ji mají

Napsal: 21.6.2005 19:38
od Ostravan
Tak už dojezdil "vlnitý plech" K2 804.

Napsal: 17.6.2005 18:52
od Ostravan
Rekonstruovanou 1512 jsem v provozu s cestujícími ještě neviděl. Ano, 1505 šla na rekonstrukci před 1508, která je posledním sudým číslem, která brázdí ostravské koleje bez prošlé rekonstrukce.

Napsal: 17.6.2005 18:29
od Pepa
izzy píše:Kde? Tady:
http://www.dpo.cz/ZPRAVOD/ARCHIV/pdf/2005_02.pdf
Hledej v sekci "Martinovské novinky" na str. 7...
No jo, tak dík za upřesnění nevěděl jsem to...

Napsal: 17.6.2005 18:26
od izzy
Kde? Tady:
http://www.dpo.cz/ZPRAVOD/ARCHIV/pdf/2005_02.pdf
Hledej v sekci "Martinovské novinky" na str. 7...

Napsal: 17.6.2005 18:22
od Tombus
Tuším, že to byla nějaká vyjímka..

Napsal: 17.6.2005 18:15
od Pepa
izzy píše:1512 už jezdí...jako další by ji měla následovat 1505...
A to jsi vzal kde? Pokud vim tak jednosměrné budou jen se sudými čísli 1500, 1502, 1504, 1506, atd..

Napsal: 17.6.2005 18:12
od izzy
1512 už jezdí...jako další by ji měla následovat 1505...

Napsal: 17.6.2005 17:44
od Ostravan
Zanedlouho by už mohla vyjet další nízkopodlažní kačena 1512, vždyť šla na rekonstrukci před Vánoci. V jakém stádiu rozpracovanosti se právě nachází?

Napsal: 17.6.2005 15:17
od Tom
Gagarin píše:
Tom píše:V interiérech bohužel zatím hodně zaostaváme... design zvenku je ok, uvnitř tomu chybí cit pro detail... :x
Třeba sedačky se mi líbí. Celkově je to pěkný, ale nevím, jestli si k takovému řašení kaštani přivyknou.
mně se nezdá strop...

Napsal: 17.6.2005 15:05
od izzy
Pokud se T3RN.EV ujmou tak asi půjdou všechny zbylé T3 na wanovitou reko na papíry...myslím že DPO si to může dovolit a od rozsáhlosti rekonstrukce ustupovat nebude...akorát podvozky Komfort by mohly zastat původní generálkované a pokud půjde u všech vozů o Europulse tak s novými motory...přeci jen Komforty se příliš neliší od posledních podvozků PCC s dvojím vypružením-hlavní rozdíl je v použítí pružné lamely u náprav...spíš uvidíme jestli DPO zůstane u Europulse nebo kvůli jednotnosti kde se nejvíce používá TV3, TV8 a Progress tak jestli nesáhne po Progressu...každopádně narozdíl od vlečňáku má tohle vozidlo budoucnost ať už v Europulse či Progress verzi a to v jakémkoliv stupni vybavení(dveře, okna, čela, ptg, apod.)...nejdůležitější je NP část...