Stránka 35 z 41

Napsal: 30.5.2005 16:29
od Tramvajáček
norton píše:jj,vlnitý plech ještě žere kilometry a jsem zvědav, jak dlouho to ještě vydrží... Ale jízda v něm nepatří k těm nejpříjemnějším...
Mile mě překvapuje, jak pěkný K2 jsou v Ostravě. Tenhle typ tramvaje mi trochu chybí v Liberci jako posila do těch intervalů, kdy sólo je málo, ale souprava by byla moc. V porovnání s Brnem je ale to co jezdí v Ostravě tedy mnohem lepší.

Napsal: 29.5.2005 12:20
od Gagarin
izzy píše:Ještě jedna připomínka-každý dopravní podnik si bude moci zvolit vybavení podle svých finančních prostředků...
jde zejména o výzbroj (TV Europulse či TV Progress),
s tím souvisí motory (E-nové, P-generálkované),
podvozky (ponechání původních nebo výměna za podvozky Komfort),
samozřejmě dvěře (rozlamovačky nebo výklopky),
a také typ skel (v gumě nebo lepené)...
Pak už jen doplňky jako typ pantografu, klima, rozmístění sedaček apod....takže dalo by se říct že ostravské T3R.EVN jsou nejvýšším typem těchto vozů...a samozřejmě také nejdražším :P
Kolik ty ostravský nízkopodlažní tétrojky stojí? A kolik verze pro LBC?

Napsal: 28.5.2005 21:47
od Pepa
norton píše:a v Ově byl dnes vidět v provozu hit techniky století:-)
óóó nádhera :P

Napsal: 28.5.2005 21:43
od norton
a v Ově byl dnes vidět v provozu hit techniky století:-)

Zajímavé pohlednice z Ostravy

Napsal: 26.5.2005 17:08
od Jonáš
Trochu pěkných pohlednic.

Napsal: 25.5.2005 22:20
od norton
K těm zásuvkám na waně, viz. přílohy...

Napsal: 24.5.2005 20:50
od norton
Jak je známo na K-repu, tak bulwa s vlekem nebude chvíli vidět, vlek (prozměnu) chcípl...
Wany budou spojovány, ano, jako wajco s bolwou. Takové nenápadné, ale docela sympatico řešení... Co se týče 1312, tak nevím. nevím. kdy a kde byla viděna, ale v Ově moc zatím ne...

Napsal: 24.5.2005 20:18
od PvvS
asi jak T3R.EV s bulwou . Taky ani jeden nemaj zasuvku :
kabelem na kuplu
http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1301mornam2_vd

Re: 1503

Napsal: 24.5.2005 19:43
od tramvajak
Anonymous píše:Jen taková zajimavost, závěrečná pouť 729 do míst, odkud cesta zpátky nevede : http://home.tiscali.cz/wexova/g729.htm
Nějak se mi nezobrazují ty obrázky...
Kdosi (nejen) tady psal o dvojici wan. Zajímalo by mne, jak se to provede. Maj klasický spřáhla a když jsem ji viděl na vlastní oči i tady na fotkách, nevšim jsem si, že by někde měla zásuvku MNČ řízení...?

Re: 1503

Napsal: 23.5.2005 22:22
od Návštěvník
V Ostravě je poslední dobou nějaké rušno.

Bulva s vejcem (1301 + 301) nahání od pátku zkušební kilometry stejně jako 1312 od poloviny předminulého týdne.
1311 prakticky každý den na porubském kurzu d-11, občas na odpoledním kurzu d-3.
A své kilometry najíždí (dojíždí) i vlnitý plech, viz fotka z dnešního odpoledne.

Jen taková zajimavost, závěrečná pouť 729 do míst, odkud cesta zpátky nevede : http://home.tiscali.cz/wexova/g729.htm

1503

Napsal: 19.5.2005 8:34
od Martins
ufo píše:Tak 1505 už šla na rekonstrukci a 1508 si to stále vesele jezdí v ulicích, ale co se děje s 1503, už jsem ji tak dobrý měsíc neviděl, nebo na ni nemám štěstí, nebo šla do tandemu s 1505?
S KT8D5 je poslední dobou dost problémů, tak je možné, že 1503 je dočasně odstavena kvůli poruchy nebo byla odeslána do Martinova na plánovanou prohlídku. Na modernizaci určitě nešla, neb v Martinově jsou teď modernizované dvě KT8 (1512 a 1505). Plánovaná modernizaci jí čeká asi až v příštím roce.

Jinak vyšel další díl Zpravodaje, je možnost jej stáhnout na stránkách DPO

Napsal: 16.5.2005 18:55
od ufo
Tak 1505 už šla na rekonstrukci a 1508 si to stále vesele jezdí v ulicích, ale co se děje s 1503, už jsem ji tak dobrý měsíc neviděl, nebo na ni nemám štěstí, nebo šla do tandemu s 1505?

bojar

Napsal: 16.5.2005 0:13
od Martins
norton píše:...no, vzhledem k tomu, že se její odstavení stále oddaluje a oddaluje, tak je to docela pravděpodobné, že se další zimy dočká. Navíc teď je v dílnách určitě rušno s wanama a KT8 (a K2 803), takže na vlnitý plech asi brzy nedojde...
Jinak včera už prý byla viděna další wana (1312)...
1312 má naprosto stejný lak jako 1311 (asi budou v budoucnu jezdit v soupravě), takže když stála na křižovatce u Vodárny ve směru od Svinova směrem na Hulváky, nejprve jsem si při pohledu z okna d-7 myslel, že se jedná o 1311, ale naše souprava T3 projela obloukem křižovatky docela pomalu a já jsem měl spoustu času se podívat na evidenční číslo i přes sklo do interiéru vozidla a jednalo se bez nejmenších pochyb o 1312.

Napsal: 14.5.2005 22:34
od norton
...no, vzhledem k tomu, že se její odstavení stále oddaluje a oddaluje, tak je to docela pravděpodobné, že se další zimy dočká. Navíc teď je v dílnách určitě rušno s wanama a KT8 (a K2 803), takže na vlnitý plech asi brzy nedojde...
Jinak včera už prý byla viděna další wana (1312)...

Napsal: 14.5.2005 20:38
od Pepa
norton píše:jj,vlnitý plech ještě žere kilometry a jsem zvědav, jak dlouho to ještě vydrží... Ale jízda v něm nepatří k těm nejpříjemnějším...
A jaká je pravděpodobnost, že bude jezdit ještě na začátku července?