Stránka 36 z 41

Napsal: 13.5.2005 21:08
od norton
jj,vlnitý plech ještě žere kilometry a jsem zvědav, jak dlouho to ještě vydrží... Ale jízda v něm nepatří k těm nejpříjemnějším...

Napsal: 13.5.2005 13:46
od Návštěvník
Pepa píše:
norton píše:nebojte, nebojte, oni se do toho zase navezou škodováci a bude po waně v Praze. Tlačenka je vždy ten nejspolehlivější prostředek...
Jinak v Ov teď je k vidění nejstarší i nejmladší vůz v provozu - wana 1311 a K2 804 (vlnitý plech) z roku 1966. A celkem často se i míjejí, takže fotografové, nespěte:)
wow...ta K2 ještě jezdí? :shock: myslel jsem, že je již odstavená....

musim zajet do Ostravy...
"Vlnitý plech" měl být už pár týdnů odstavený, ale má prodloužené kilometry. Viděn před 30 minutama u Vodárny na lince d-3.

NEW
Jinak dneska na témže místě, ale kolem 9 hodiny viděna "wana" 1312 se sedačkami zabalenými do igelitu, s podlahou zatíženou všelijakými krámy a s techniky vezoucími se uvnitř.

Napsal: 13.5.2005 10:52
od Tom
Gagarin píše:
tramvajak píše:Už jsem o tom psal na svých stránkách - Ostrava je relativně mladý město, má jen nepatrný množství historickejch domů, jinak samý paneláky a moderní či průmyslová architektura. Tam se takovýhle design dobře hodí. Jenomže praha, to je něco ouplně jinýho. Představte si wanu v ostravským provedení třeba v Letenský... Musíme vzhled vozu posuzovat nejen z úhlu kaštanů, jestli poznaj, jedná-li se o starou či novou tramvaj. Musíme brát v úvahu také to, jestli se do toho konkrétního města vůbec hodí. (-X
Hele, a co si myslíš, že si říkali podobně konzervativní pražští občané v padestátých a šedesátých létech, kdy se staré dvounápravové secesní tramvaje houfně nahrazovali ouplně designově jinými a na tu dobu velmi moderními tramvajemi řady T? Přesně to, co teď jako argument používáš ty. Jenže, pokud by lidé v 50. letech, nedebože, skutečně prosalili zachování starých tramvají, tak by sme se v nich vozili ještě dnes! Ptal sem se na to svojí babičky, která mi řekla, že i tehdy měli starší (bez urážky) lidé problémy s moderními téčky. A taky si představovali ty "obry" v centru Prahy a připadalo jim to nevhodné. Pokud bysme uvažovali tak jako Ty, tak bysme dodnes bydleli v jeskyních. Města se přece do přírody nehodí!
Taktak takové lidi jako tramvajak, na ty pozor... sem tam se vždycky nějaký "památkář" najde, ale tito lidé jsou obvykle svému okolí na obtíž (nedejbože, když jsou na rozhodovacím postu) :lol: Normální lidé pak jen nadávají :lol: Táta co si vzpomínám tak mi také jednou říkal, že když se tu rozhodovalo o T1 tak to byla velká sláva, ale také zazněly názory proti. Protože jaksi tehdá si mnoho lidu představovalo moderní tramvaj renesančně-barokně vyzdobenou se vším všady... :) a teď najednou značně okleštěná téměř strohá tramvaj, ovšem na první pohled značně futuristická :) A dnes tu máme to samé :) Takže z toho si nic nedělejte, vozů se eště v Praze prostřídá.... 8-)

Napsal: 13.5.2005 10:23
od Gagarin
tramvajak píše:Už jsem o tom psal na svých stránkách - Ostrava je relativně mladý město, má jen nepatrný množství historickejch domů, jinak samý paneláky a moderní či průmyslová architektura. Tam se takovýhle design dobře hodí. Jenomže praha, to je něco ouplně jinýho. Představte si wanu v ostravským provedení třeba v Letenský... Musíme vzhled vozu posuzovat nejen z úhlu kaštanů, jestli poznaj, jedná-li se o starou či novou tramvaj. Musíme brát v úvahu také to, jestli se do toho konkrétního města vůbec hodí. (-X
Hele, a co si myslíš, že si říkali podobně konzervativní pražští občané v padestátých a šedesátých létech, kdy se staré dvounápravové secesní tramvaje houfně nahrazovali ouplně designově jinými a na tu dobu velmi moderními tramvajemi řady T? Přesně to, co teď jako argument používáš ty. Jenže, pokud by lidé v 50. letech, nedebože, skutečně prosalili zachování starých tramvají, tak by sme se v nich vozili ještě dnes! Ptal sem se na to svojí babičky, která mi řekla, že i tehdy měli starší (bez urážky) lidé problémy s moderními téčky. A taky si představovali ty "obry" v centru Prahy a připadalo jim to nevhodné. Pokud bysme uvažovali tak jako Ty, tak bysme dodnes bydleli v jeskyních. Města se přece do přírody nehodí!

Napsal: 13.5.2005 10:15
od Tom
tramvajak píše:Už jsem o tom psal na svých stránkách - Ostrava je relativně mladý město, má jen nepatrný množství historickejch domů, jinak samý paneláky a moderní či průmyslová architektura. Tam se takovýhle design dobře hodí. Jenomže praha, to je něco ouplně jinýho. Představte si wanu v ostravským provedení třeba v Letenský... Musíme vzhled vozu posuzovat nejen z úhlu kaštanů, jestli poznaj, jedná-li se o starou či novou tramvaj. Musíme brát v úvahu také to, jestli se do toho konkrétního města vůbec hodí. (-X
a pročpak by se nehodila ? :?

Napsal: 13.5.2005 9:22
od tramvajak
Už jsem o tom psal na svých stránkách - Ostrava je relativně mladý město, má jen nepatrný množství historickejch domů, jinak samý paneláky a moderní či průmyslová architektura. Tam se takovýhle design dobře hodí. Jenomže praha, to je něco ouplně jinýho. Představte si wanu v ostravským provedení třeba v Letenský... Musíme vzhled vozu posuzovat nejen z úhlu kaštanů, jestli poznaj, jedná-li se o starou či novou tramvaj. Musíme brát v úvahu také to, jestli se do toho konkrétního města vůbec hodí. (-X

Napsal: 12.5.2005 15:56
od Pepa
norton píše:nebojte, nebojte, oni se do toho zase navezou škodováci a bude po waně v Praze. Tlačenka je vždy ten nejspolehlivější prostředek...
Jinak v Ov teď je k vidění nejstarší i nejmladší vůz v provozu - wana 1311 a K2 804 (vlnitý plech) z roku 1966. A celkem často se i míjejí, takže fotografové, nespěte:)
wow...ta K2 ještě jezdí? :shock: myslel jsem, že je již odstavená....

musim zajet do Ostravy...

Napsal: 11.5.2005 22:14
od norton
nebojte, nebojte, oni se do toho zase navezou škodováci a bude po waně v Praze. Tlačenka je vždy ten nejspolehlivější prostředek...
Jinak v Ov teď je k vidění nejstarší i nejmladší vůz v provozu - wana 1311 a K2 804 (vlnitý plech) z roku 1966. A celkem často se i míjejí, takže fotografové, nespěte:)

Napsal: 11.5.2005 11:43
od Návštěva2
Tombus píše:
Pepa píše: Jen to ne :!:
Jen to jo :!:
TOMBUS MÁ PRAVDU!!!!!!!!!!!!! JEN TO JO!!!!!!!!!!!!!!!

Napsal: 11.5.2005 11:39
od Návštěva
Taky bych se rád přimluvil za to, aby případné pražské wany vypadaly přesně jako tato ostravská 1311. Pražský kaštan už v tom nepozná původní T3 a ocení, že Praha má novou tramvaj načež nechá gumolez doma.

Napsal: 11.5.2005 10:46
od Lister
Ta wana se moc povedla. Už vidím, že pokud se tyto skříně dostanou do Prahy, tak to dopadne jako R.P. Bez invence a hlavně co nejlevněji...

Napsal: 10.5.2005 21:32
od norton
tak i takto se dá potkat wana... pomalu, jak lesní mužíček:)

Napsal: 08.5.2005 20:55
od norton
A proč ne? To má mít Praha drahé modernizace, které budou vypadat jako repliky něčeho, co je věkovité, jak hnědé uhlí? A argumenty stylu, "že to bude vypadat nestylově" si strčte za klobouk, co potom budou 14T? :) Jen tak dále, nasaďte si bulwa styl a třeba nebudete za X let živá relikvie...

Napsal: 08.5.2005 20:44
od Tombus
Pepa píše:
slimman píše: Zajímavé. Každopádně doufám, že případné pražské T3LF budou mít Bulwí čela.
Jen to ne :!:
Jen to jo :!:

Napsal: 08.5.2005 20:29
od Pepa
slimman píše:
PvvS píše:Zalezi podle cel. Bulwy maj lepsi profil jak KT8 , Kardaus ma stejny
Zajímavé. Každopádně doufám, že případné pražské T3LF budou mít Bulwí čela.
Jen to ne :!: