Stránka 37 z 41

Napsal: 08.5.2005 19:10
od slimman
PvvS píše:Zalezi podle cel. Bulwy maj lepsi profil jak KT8 , Kardaus ma stejny
Zajímavé. Každopádně doufám, že případné pražské T3LF budou mít Bulwí čela.

Napsal: 08.5.2005 17:23
od PvvS
Zalezi podle cel. Bulwy maj lepsi profil jak KT8 , Kardaus ma stejny

Napsal: 07.5.2005 17:28
od slimman
Pepa píše:Jako KT8
Řekl bych, že ne úplně jako kátéčko. I když jestli to bude v praxi nějaký rozdíl... :? :(

Napsal: 06.5.2005 21:40
od Pepa
Phabbey píše:Jaký má vana průjezdný profil :?:
Jako KT8

Napsal: 06.5.2005 20:29
od Phabbey
Jaký má vana průjezdný profil :?:

Re: 1311

Napsal: 05.5.2005 23:29
od radek31
Tonda Ježek píše:...v Praze se lejou miliardy do nesmyslné stavby metra do polí v Letňanech...
můj názor je, že v Praze už není moc míst, kam by se dala šířit zástavba a asi tam vidí prostor pro další rozvoj - ostatně třeba Černý most to metro docela zachránilo a teď je tam situace imho o dost lepší než třeba před 10 lety
v Letňanech jsou obrovské plochy které sice nyní nemají smysluplné využití, ale s metrem se to na 100% změní a za takových 5 let už to bude o něčem jiném
navíc metro obsluhuje i Prosek a to je docela velké sídliště

já mám větší problém s nesmyslnou stavbou metra na letiště - teda jestli jim to projde

Re: 1311

Napsal: 05.5.2005 23:02
od Tonda Ježek
Gagarin píše:Ještě mi na to nikdy nikdo neodpověděl: PROČ MUSÍ DĚLAT SLUŠNÉ, RESP. KRÁSNÉ REKONSTRUKCE TRAMVAJÍ JEN V OSTRAVĚ; PROČ TO NEJDE I V PRAZE, PROČ TADY MUSÍME JEZDIT HERKOIDNÍMI T3 RP?
Politika...v Praze se lejou miliardy do nesmyslné stavby metra do polí v Letňanech...v Ostravě berou tramvaj jako základ MHD a taky to podle toho vypadá...oddělené tratě, moderní vozidla...
Argument, že ÚD jsou plné neberu...mohly by být plné místo R.P takovými rekonstrukcemi jako dělaj v Martinově...

Napsal: 05.5.2005 22:05
od MOp
9001 píše:Já měl na mysli fotografi zde na foru.
tak pardon.. :-D

Napsal: 05.5.2005 22:03
od 9001
MOp píše:
9001 píše:Nemohli byste vložit fotografie wany dát do fotogalerie,aby byly stále k vidění a aby je nazastínily jiné příspěvky.
kdyz mi autor fotografii napise na mejla limac/zavinac/post/tecka/cz s kopii na sotkoviny/zavinac/prazsketramvaje/cz a domluvime se na podminkach, tak ano..
Já měl na mysli fotografi zde na foru,ale na prt.cz by to bylo lepší.

Napsal: 05.5.2005 21:37
od MOp
9001 píše:Nemohli byste vložit fotografie wany dát do fotogalerie,aby byly stále k vidění a aby je nazastínily jiné příspěvky.
kdyz mi autor fotografii napise na mejla limac/zavinac/post/tecka/cz s kopii na sotkoviny/zavinac/prazsketramvaje/cz a domluvime se na podminkach, tak ano..

Napsal: 05.5.2005 21:31
od 9001
Nemohli byste vložit fotografie wany dát do fotogalerie,aby byly stále k vidění a aby je nazastínily jiné příspěvky.

Napsal: 05.5.2005 20:59
od norton
A (prozměnu) fotky wany...
PS: myslím, že řidička by vyhrála na celé čáře anketu "nejfotografovanější tramvaják" :))

Napsal: 05.5.2005 20:21
od Tombus
Kdyby byla tramvaj v Petrovicích, navrhnul bych ÚD zde..před mym panelákem jsou tři velké pole..

Jinak wana je krásná..

Re: 1311

Napsal: 05.5.2005 20:05
od 9001
Gagarin píše:
9001 píše: Proč takové vozy nejsou v Praze? Nejsou kde dělat. DP Ostrava má UD Martinov s velkou kapacitou zato Praha má svoje UD přeplněné.
To je ale argument na úrovni minulého režimu. Možností řešení je mnoho.
Sice je to argument minulého režimu,ale v Hostivaři už nejsou žádné pozemky. Poslední,který by se dal použít byl zastaven nějakou kurýrní firmou.

Re: 1311

Napsal: 05.5.2005 19:21
od Gagarin
9001 píše:
Martins píše:NEW :
1311 je od včerejška v pravidelném provozu pro lidi a s lidmi. Včera byla na odpolední lince d-3, dneska na lince d-11
Proč takové vozy nejsou v Praze? Nejsou kde dělat. DP Ostrava má UD Martinov s velkou kapacitou zato Praha má svoje UD přeplněné.
To je ale argument na úrovni minulého režimu. Možností řešení je mnoho.