Ostrava!!!

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MOp

Příspěvek od MOp » 18.4.2005 23:43

super fotky, diky za zvetseniny!

ale ty krabice na strese jsou fuj. neni to nahodou klima salonu pro cestujici?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 18.4.2005 23:37

Spojení do souprav: probíráno x-krát na K-repu,
kdy a kde foceno: různě od 14:00 do 19:00 v Ově. Prakticky šlo o odhad toho, kudy asi pojede řidič a 2x o "stíhací jízdu" :)) A mohu jen podotknout, že odhad byl správný v 80% případů (neb navíc se nechtěl zdržovat stáním na smyčkách, takže to bylo celkem jasné kudy ano, kudy ne...).

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 18.4.2005 23:07

Smím se zeptat kdy, kde a v kolik hodin to bylo nafoceno?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9560
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 18.4.2005 23:07

Moc děkuji. Pěkné fotografie.

Jenom taková malá poznámka. Jak bude spojena teoreticky do soupravy s jiným vozem?(Myslím normální provoz)

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 18.4.2005 22:58

bože, vy tu máte složitý systém na vkládání...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 18.4.2005 22:51

ale zkusím aspoň něco...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9560
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 18.4.2005 22:49

Anonymous píše:Bylo by, bylo... v 1600x1200, jenže připojení přes telecom a tel. dvoulinku, to je maso...
Myslím,že nám by to stačilo i v 800x600.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 18.4.2005 22:45

Bylo by, bylo... v 1600x1200, jenže připojení přes telecom a tel. dvoulinku, to je maso...

MOp

Příspěvek od MOp » 18.4.2005 21:42

vypada velice zajimave. fullsize foto by nebylo? teda alespon 1024x768..

diky skladani z ruznych dilu je ta strecha takova divna.. vlnka na ni neni vhodna. no a ty odporniky na strese :-(

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9560
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 18.4.2005 21:39

fricoolinek2 píše:A co je na ní vlastně z původní T3 ?! h*vno ??!
Papíry :lol: :lol: a trochu koncepce.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2304
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 18.4.2005 21:15

A co je na ní vlastně z původní T3 ?! h*vno ??!

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 18.4.2005 21:11

Na první pohled na té první fotce vypadá, jako když má jen dvoje dveře..:D

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 18.4.2005 20:11

chtěli jste wanu, máte ji mít...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 07.4.2005 15:53

Chystám se do Ostravy, a tak si neodpustím dotaz, jestli T3R.EVN jezdí na zkušebky nějak pravidelně, kde je největší šance ji potkat, jestli vyjíždí z ÚD Martinov nebo z Poruby či Mor. Ostravy atd. Dík.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1394
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 30.3.2005 15:40

Puvodno podvozky jdou i pod asynch. Motory TAM1002 (tusim) jsou rozmerove stejny jako TE024E . Tim padem neni problem s jejich zastavbou .

Starsi podvozky nemaji dvoji vyprueni, a par dalsich uprav a proto maji horsi chodovy vlastnosti.

Odpovědět