Ostrava!!!
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Verze wany s progressem bude pro Liberec. Vetsi hmotnost ani delka pouziti progressu a DC-motoru nebrani. Dokonce bude mozne pro verzi s progressem pouzit podvozky z puvodni T3. (=vyrazna uspora)Anonymous píše:Dovolil bych si pár oprav a doplnění k dnešním článkům:
1) ostravská „wana“ je Europulse, tedy T3R.EV.N; s progresem si to nepleťte, ten by se s tím možná těžko snášel díky délky vozu a jeho vyšší váhy
Krome toho bude mozne sprahovat dvojice T3R.EVN+T3E a T3R.PVN+T3P, pokud budou vozy vybaveny stejnymi zasuvkami mnohacleneho rizeni (zalezi na tom, co si dopravce objedna).
Dovolil bych si pár oprav a doplnění k dnešním článkům:
1) ostravská „wana“ je Europulse, tedy T3R.EV.N; s progresem si to nepleťte, ten by se s tím možná těžko snášel díky délky vozu a jeho vyšší váhy
2) k nátěru: ano, je nestandardní, ale na to jsme si už zvykli, že prototypy jsou netypické - vedení asi doufá, že budou jezdit po předváděčkách i jinde, než v OV. Jinak je ten nátěr docela dobrý, aspoň si to nikdo nebude plést s ničím jiným...
3) tzv. „bulwa“ design - tj. lepené okna, kulatá čela, výklopné dveře - mi přijde jako docela dobrý, už když nic jiného, tak to má tu výhodu, že to není okoukané a když ji spatří obyčejní (neinformovaní) cestující, řeknou si, že je to NOVÁ tramvaj, tedy že bude hnedle jasné, kam tečou dotace na dopravu. A o to jde. Za hodně peněz, hodně muziky... A nebojte, dveře nestíní výhledu a sloupky také ne. Je to vyzkoušeno. Zapomínáte na „bulwu“ - to je přeci (asi nechtěně) testovačka pro wanu. A co se týká spolehlivosti a životaschopnosti? zase, stačí porovnat s bulwou.
1) ostravská „wana“ je Europulse, tedy T3R.EV.N; s progresem si to nepleťte, ten by se s tím možná těžko snášel díky délky vozu a jeho vyšší váhy
2) k nátěru: ano, je nestandardní, ale na to jsme si už zvykli, že prototypy jsou netypické - vedení asi doufá, že budou jezdit po předváděčkách i jinde, než v OV. Jinak je ten nátěr docela dobrý, aspoň si to nikdo nebude plést s ničím jiným...
3) tzv. „bulwa“ design - tj. lepené okna, kulatá čela, výklopné dveře - mi přijde jako docela dobrý, už když nic jiného, tak to má tu výhodu, že to není okoukané a když ji spatří obyčejní (neinformovaní) cestující, řeknou si, že je to NOVÁ tramvaj, tedy že bude hnedle jasné, kam tečou dotace na dopravu. A o to jde. Za hodně peněz, hodně muziky... A nebojte, dveře nestíní výhledu a sloupky také ne. Je to vyzkoušeno. Zapomínáte na „bulwu“ - to je přeci (asi nechtěně) testovačka pro wanu. A co se týká spolehlivosti a životaschopnosti? zase, stačí porovnat s bulwou.
Ano pro mě za mě středověk může být zajímavý ale spíše by měl být ukryt v muzeutramvajak píše:To jsem tam zapomněl napsat.Tom píše:...někdo další bude chtít ještě starý dveře a běžný okna...
Opět střet názorů. Každýmu se líbí něco jinýho. Třebas já mám tento "středověk" rád a nedám na něj dopustit!Tom píše:no a celá reko je zase u T3R.P...... a to přeci nechceme....


Pro mě je třeba současná modernizace plýtvání penězi a hned bych lidi co sou za T3R.P odpovědní odvolalPajda píše:Předělávat (asi dost nákladně) design tramvaje jen proto, aby si to lidi nespojovali s tím co důvěrně znají mi příjde jako zbytečnost.
Ostravská tramvaj se mi líbí, ale klasická T3 je prostě něco jiného.


no takže staré čelo, starý nátěr, starý pantograf... a sme zase tam kde sme byly... někdo další bude chtít ještě starý dveře a běžný okna.... no a celá reko je zase u T3R.P...... a to přeci nechceme....tramvajak píše:Tento argument beru.Tom píše:to vozidlo by mělo vypadat koncepčně jinak, prostě jdu po ulici kouknu a vidím... hele nová tramvaj... kdežto u T3R.P jdu po ulici a vidím starou tramvajje to asi jasný... ne?

V Liberci bude presne to, co si popsal. Tzv. verze socka: progress, okna v gume, rozlamovaci dvere. Akorat budou pit polopantograf a rucku. V druhe polovine roku to tam bude v provozu.tramvajak píše: T3R.PVN je vynikající nápad, ale stejně jako ostatním se ani mě moc nepozdává nátěr. Dále se mě osobně ani moc nelíbí ta čela, snad liberečtí budou mít normální. A kdyyž už klasická čela, tak klasický ptg. Se mnou popisovaným vozidlem bych se v Praze opravdu rád setkal.
Naopak cilem DP Ostrava je, aby si tuto tramvaj lide s T3 nespojovali (i kdyz papirove jde o reko T3) proto zvolili variantu, ktera vzhledove nema s T3 nic spolecneho.
to vozidlo by mělo vypadat koncepčně jinak, prostě jdu po ulici kouknu a vidím... hele nová tramvaj... kdežto u T3R.P jdu po ulici a vidím starou tramvajtramvajak píše:A proč poloviční řešení? R.P či R.PV sice maj svý mouchy, to nepopírám, ale jinak jsou to vcelku dokonalá vozidla. A ta elefka najezdila teprve pár metrů, zatím je vše stanoveno výpočty a 3D modelem, ještě ani není jistý, zdali to bude tak dokonalý jak se tváří. Proto docela obdivuji DPmL, že bez váhání volí VarCB3N (snad jsem to nesplet...) Počkejme si, zdai se T3R.PVN vůbec osvědčí, já bych jí to moc přál!Tom píše:No radči ať to do Prahy přijede ve stejných barvách i se stejným čelem a se stejným ptg. jako na fotce... na nějaké poloviční řešení už nejsem moc zvědavej![]()

A proč poloviční řešení? R.P či R.PV sice maj svý mouchy, to nepopírám, ale jinak jsou to vcelku dokonalá vozidla. A ta elefka najezdila teprve pár metrů, zatím je vše stanoveno výpočty a 3D modelem, ještě ani není jistý, zdali to bude tak dokonalý jak se tváří. Proto docela obdivuji DPmL, že bez váhání volí VarCB3N (snad jsem to nesplet...) Počkejme si, zdai se T3R.PVN vůbec osvědčí, já bych jí to moc přál!Tom píše:No radči ať to do Prahy přijede ve stejných barvách i se stejným čelem a se stejným ptg. jako na fotce... na nějaké poloviční řešení už nejsem moc zvědavej![]()

No radči ať to do Prahy přijede ve stejných barvách i se stejným čelem a se stejným ptg. jako na fotce... na nějaké poloviční řešení už nejsem moc zvědavejtramvajak píše:Můj názor:
T3R.PVN je vynikající nápad, ale stejně jako ostatním se ani mě moc nepozdává nátěr. Dále se mě osobně ani moc nelíbí ta čela, snad liberečtí budou mít normální. A kdyyž už klasická čela, tak klasický ptg. Se mnou popisovaným vozidlem bych se v Praze opravdu rád setkal.


Ostrava!!!
Můj názor:
T3R.PVN je vynikající nápad, ale stejně jako ostatním se ani mě moc nepozdává nátěr. Dále se mě osobně ani moc nelíbí ta čela, snad liberečtí budou mít normální. A kdyyž už klasická čela, tak klasický ptg. Se mnou popisovaným vozidlem bych se v Praze opravdu rád setkal.
T3R.PVN je vynikající nápad, ale stejně jako ostatním se ani mě moc nepozdává nátěr. Dále se mě osobně ani moc nelíbí ta čela, snad liberečtí budou mít normální. A kdyyž už klasická čela, tak klasický ptg. Se mnou popisovaným vozidlem bych se v Praze opravdu rád setkal.
