Plzeň
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- majkrosoft918
- Uživatel
- Příspěvky: 235
- Registrován: 21.1.2007 1:06
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
jj mnohem hezčí a vnitřně větší dokonce toho prostoru mezi články to nemá ani 15T ,mě se libí hlavně osvětlení http://www.youtube.com/watch?v=OJRegOQtwMU
Re: Plzeňské tramvaje
Nevím jak ve skutečnosti, ale podle obrázků vypadají lepší jak 14T.
- majkrosoft918
- Uživatel
- Příspěvky: 235
- Registrován: 21.1.2007 1:06
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
aaa copak tam dělají ty sedačky ??? Stejný typ byl použit u Solaris tramino http://www.solarisbus.pl/files/pojazdy/ ... _9_mid.jpghttp://www.solarisbus.pl/cz/tramino,galerie.html
Re: Plzeňské tramvaje
Fotka z interiéru mě připomíná naše Sorky, sedadla na stupíncích, samé schody, jen nízkopodlažní chodbička. Ale třeba to tak je jen dle tohoto záběru.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
To je počítáno podle normy 8 osob/m2 Zatímco prakticky vyzkoušena je maximální obsaditelnost cca 120 studentů SPŠD.trainzjohny píše:Mmch, kapacita 150 lidí na 15 metrovou tramvaj je dost hustý tvrzení (asi nebude mít sedačky ).
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
Podělím se o dvě fotografie, které jsme s kolegou Absolutem pořídili v podstatě ve stejnou chvíli . Pokud mě pan Absolut doplní dalšími fotografiemi, bude to fajn, nemám teď moc čas a tyhle v příloze už jsem někomu zdejšímu posílal.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
Představ si jednočlánkové VarioLF2+. VarioLF+ bylo představeno letos na Czech Raildays. A já doufám, že se kolega Absolut s námi podělí o fotografie, které tam pořídil.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
Včera jsem se v práci dočetl v E15 (nebo jak se to jmenuje) že Plzeň zařadi do provozu VarioLF Plus PL což má být cosi jako bulwa asi po vzoru LF2+ nějak "víc" nízkopodlažní či co ?! Netuší někdo co to má být ???
Mmch, kapacita 150 lidí na 15 metrovou tramvaj je dost hustý tvrzení (asi nebude mít sedačky ).
Mmch, kapacita 150 lidí na 15 metrovou tramvaj je dost hustý tvrzení (asi nebude mít sedačky ).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Plzeňské tramvaje
Jedna fotečka ze včerejší akce v Plzni
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 20
- Registrován: 22.1.2010 11:12
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Plzeňské tramvaje
Plzeň změní jízdní řády MHD, některé spoje posílí:
http://tn.nova.cz/zpravy/regionalni/plz ... osili.html
http://tn.nova.cz/zpravy/regionalni/plz ... osili.html
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
Podekovani patri Skodovce, ktera narozdil od jinych instituci posila pozvanky ci tiskove zpravy. Děkujeme!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 05.12.2008 18:36
- Bydliště: Stochov okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
Tramvaje to nejsou, ale třeba bude někoho zajímat...
Díky MOpe,mě to zajímá.
Díky MOpe,mě to zajímá.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
Tramvaje to nejsou, ale třeba bude někoho zajímat...
ŠKODA ELECTRIC v Plzni testuje nový trolejbus
PLZEŇ, 3. 7. 2009 - Nový typ trolejbusu značky Škoda začal v těchto dnech jezdit ve zkušebním provozu v Plzni, domovském městě výrobce ŠKODA ELECTRIC, a. s. V ulicích se objevil vůz ŠKODA 26Tr Solaris, určený pro města Jihlava a Teplice. Nové řešení dvanáctimetrového trolejbusu zahrnuje novou karosérii, uspořádání interiéru a použití nového trakčního motoru.
"V současné době pracujeme na dokončení typových zkoušek, zahájili jsme zkušební provoz bez cestujících. Schválením nového typu trolejbusu rozšíří Škodovka své výrobkové portfolio v oboru trolejbusů," uvedl ředitel divize Pohony a trolejbusy ŠKODA ELECTRIC Karel Majer.
Výběrové řízení na dodávku 23 kusů plně nízkopodlažních dvanáctimetrových trolejbusů vyhlásil Dopravní podnik města Jihlavy na podzim roku 2008. ŠKODA ELECTRIC požadované trolejbusy nabídla a toto výběrové řízení vyhrála. "Trolejbusy budou dodávány průběžně, a to až do roku 2011. V letošním roce dodáme prvních osm kusů," vysvětlil obchodní manažer ŠKODA ELECTRIC Radek Kapr. Plzeňská firma ještě v letošním roce dodá čtyři vozidla typu ŠKODA 26Tr Solaris také pro město Teplice.
Nový trolejbus se může pochlubit hned několika novými technickými řešeními. "Díky odlišné konstrukci podvozkové části bylo například možné použít menší trakční motor o dostatečném výkonu 160 kW a mohli jsme lépe uspořádat interiér," sděluje Radek Kapr.
Trolejbus 26Tr je vozidlo s moderními konstrukčními prvky a výzbrojí. Jde o nízkopodlažní vozidlo se třemi dvoudílnými dveřmi s možností ovládání cestujícími ve stanici. Podlaha vozu má protismykové provedení. Vůz je vybaven na přání zákazníka výklopnou nájezdovou plošinou u prostředních dveří pro osoby se sníženou pohyblivostí, popřípadě pro nájezd kočárku a vozíku. Skloněním pravé strany vozidla ve stanici (tzv. kneelingem) se sníží nástupní hrana podlahy, což zvyšuje pohodlí při nastupování a vystupování. Pomocí instalovaného akustického a vizuálního informačního systému získávají cestující základní informace během provozu.
Dvoupedálové ovládání vozu, stavitelný sloupek volantu, anatomické sedadlo a výkonné hydraulické servořízení s posilovačem umožňuje pohodlné ovládání řidičem. Pohon vozu řídí mikropočítačový řídicí regulátor. Řídicí regulátor je vybaven zařízením pro záznam poruch a mimořádných stavů pohonu a lze jím nastavit optimální jízdní parametry trolejbusu.
Pomocné pohony zajišťují chod ventilátoru trakčního motoru, ventilátorů trakčních a pomocných měničů, kompresoru a hydrogenerátoru. Motory pomocných pohonů napájí a dobíjejí akumulátorové baterie s tranzistorovými měniči, s galvanickým oddělením od vstupního napětí. Veškerá elektrická výzbroj, připojená na obvody trakčního napětí, má dvojitou nebo zvýšenou izolaci. Trolejbus je vybaven signalizací přítomnosti nebezpečného dotykového napětí na karoserii.
Hydraulický rozvod posilovače řízení trolejbusu má dva nezávislé hydrogenerátory. Jeden je připojen na trakční motor a zajišťuje posilovací účinek servořízení za jízdy, druhý je poháněn pomocným stáloběžným motorem a zlepšuje ovládání servořízení při stání vozidla, při jeho pohybu malými rychlostmi (dobrzďování při zastavování, rozjezd vozidla) a při couvání.
Trolejbus 26Tr:
Plně nízkopodlažní 12m trolejbus
Asynchronní pohon - výkon 160 kW
Vzduchová brzda ABS/ASR
Dvouokruhové topení
Zvýšený počet 9 míst v nízkopodlažní části
Pro město Jihlava - dodávka celkem 23 ks
Obsaditelnost 102 cestujících z toho 34 sedících
Karoserie Solaris Bus & Coach S.A.
ŠKODA ELECTRIC v Plzni testuje nový trolejbus
PLZEŇ, 3. 7. 2009 - Nový typ trolejbusu značky Škoda začal v těchto dnech jezdit ve zkušebním provozu v Plzni, domovském městě výrobce ŠKODA ELECTRIC, a. s. V ulicích se objevil vůz ŠKODA 26Tr Solaris, určený pro města Jihlava a Teplice. Nové řešení dvanáctimetrového trolejbusu zahrnuje novou karosérii, uspořádání interiéru a použití nového trakčního motoru.
"V současné době pracujeme na dokončení typových zkoušek, zahájili jsme zkušební provoz bez cestujících. Schválením nového typu trolejbusu rozšíří Škodovka své výrobkové portfolio v oboru trolejbusů," uvedl ředitel divize Pohony a trolejbusy ŠKODA ELECTRIC Karel Majer.
Výběrové řízení na dodávku 23 kusů plně nízkopodlažních dvanáctimetrových trolejbusů vyhlásil Dopravní podnik města Jihlavy na podzim roku 2008. ŠKODA ELECTRIC požadované trolejbusy nabídla a toto výběrové řízení vyhrála. "Trolejbusy budou dodávány průběžně, a to až do roku 2011. V letošním roce dodáme prvních osm kusů," vysvětlil obchodní manažer ŠKODA ELECTRIC Radek Kapr. Plzeňská firma ještě v letošním roce dodá čtyři vozidla typu ŠKODA 26Tr Solaris také pro město Teplice.
Nový trolejbus se může pochlubit hned několika novými technickými řešeními. "Díky odlišné konstrukci podvozkové části bylo například možné použít menší trakční motor o dostatečném výkonu 160 kW a mohli jsme lépe uspořádat interiér," sděluje Radek Kapr.
Trolejbus 26Tr je vozidlo s moderními konstrukčními prvky a výzbrojí. Jde o nízkopodlažní vozidlo se třemi dvoudílnými dveřmi s možností ovládání cestujícími ve stanici. Podlaha vozu má protismykové provedení. Vůz je vybaven na přání zákazníka výklopnou nájezdovou plošinou u prostředních dveří pro osoby se sníženou pohyblivostí, popřípadě pro nájezd kočárku a vozíku. Skloněním pravé strany vozidla ve stanici (tzv. kneelingem) se sníží nástupní hrana podlahy, což zvyšuje pohodlí při nastupování a vystupování. Pomocí instalovaného akustického a vizuálního informačního systému získávají cestující základní informace během provozu.
Dvoupedálové ovládání vozu, stavitelný sloupek volantu, anatomické sedadlo a výkonné hydraulické servořízení s posilovačem umožňuje pohodlné ovládání řidičem. Pohon vozu řídí mikropočítačový řídicí regulátor. Řídicí regulátor je vybaven zařízením pro záznam poruch a mimořádných stavů pohonu a lze jím nastavit optimální jízdní parametry trolejbusu.
Pomocné pohony zajišťují chod ventilátoru trakčního motoru, ventilátorů trakčních a pomocných měničů, kompresoru a hydrogenerátoru. Motory pomocných pohonů napájí a dobíjejí akumulátorové baterie s tranzistorovými měniči, s galvanickým oddělením od vstupního napětí. Veškerá elektrická výzbroj, připojená na obvody trakčního napětí, má dvojitou nebo zvýšenou izolaci. Trolejbus je vybaven signalizací přítomnosti nebezpečného dotykového napětí na karoserii.
Hydraulický rozvod posilovače řízení trolejbusu má dva nezávislé hydrogenerátory. Jeden je připojen na trakční motor a zajišťuje posilovací účinek servořízení za jízdy, druhý je poháněn pomocným stáloběžným motorem a zlepšuje ovládání servořízení při stání vozidla, při jeho pohybu malými rychlostmi (dobrzďování při zastavování, rozjezd vozidla) a při couvání.
Trolejbus 26Tr:
Plně nízkopodlažní 12m trolejbus
Asynchronní pohon - výkon 160 kW
Vzduchová brzda ABS/ASR
Dvouokruhové topení
Zvýšený počet 9 míst v nízkopodlažní části
Pro město Jihlava - dodávka celkem 23 ks
Obsaditelnost 102 cestujících z toho 34 sedících
Karoserie Solaris Bus & Coach S.A.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Plzeňské tramvaje
Aha, kino to bylo... Díky tobě i Proxovisyverin píše:Ano, je to u bývalého kina Hvězda, ze kterého je dnes vietnamská tržnice.