Plzeň
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
Co člověk nepotká v Plzni... wany 321+322 krásně spřažené
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
Delegace PrT má sraz ve vlaku v 8:24 na Smíchovském nádraží - tedy pokud nezaspíme..
- Honza Šlehofer
- Uživatel
- Příspěvky: 145
- Registrován: 23.10.2005 12:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
Mám tu jedno Last minute za normální cenu
Zítra, tedy v sobotu 13. 9. 2008 pořádáme projížďku či fotojízdu po plzeňské síti s vozem T3 č. 192 http://www.plzensketramvaje.cz/?page=t3-hist.htm. Jízdné cca 150 - 200Kč dle počtu účastníků. Ještě by se nám hodili nějaké 2 - 3 kousky.
Vůz je jako jediný ve starším plzeňském žlutobílém nátěru, nemá jako jediný Buse a další modernosti, nebyl venku od ukončení pravidelného provozu v roce 2004 (kromě zkušební jízdy tento týden). V budoucnu (a je tu možnost že brzy) dostane červený nátěr. Zájemci se mi hlašte mailem na prvek@centrum.cz, připiště raději i telefon, pošlu ihned podrobnosti o odjezdu. Ten je časově přizpůsoben i přespolním. Na mejlu budu večer i ještě zítra ráno.
Zítra, tedy v sobotu 13. 9. 2008 pořádáme projížďku či fotojízdu po plzeňské síti s vozem T3 č. 192 http://www.plzensketramvaje.cz/?page=t3-hist.htm. Jízdné cca 150 - 200Kč dle počtu účastníků. Ještě by se nám hodili nějaké 2 - 3 kousky.
Vůz je jako jediný ve starším plzeňském žlutobílém nátěru, nemá jako jediný Buse a další modernosti, nebyl venku od ukončení pravidelného provozu v roce 2004 (kromě zkušební jízdy tento týden). V budoucnu (a je tu možnost že brzy) dostane červený nátěr. Zájemci se mi hlašte mailem na prvek@centrum.cz, připiště raději i telefon, pošlu ihned podrobnosti o odjezdu. Ten je časově přizpůsoben i přespolním. Na mejlu budu večer i ještě zítra ráno.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Re: Plzeňské tramvaje
No, esli chcete ve městě čtyř řek změnu, stačí reinterpretovat DOD tak, jako že se bude celý den jezdit s otevřenými dveřmi. Všeobecné pozdvižení a ruch zaručeny ;-)
http://www.piter-tram.de/04.jpg
http://www.piter-tram.de/04.jpg
- Honza Šlehofer
- Uživatel
- Příspěvky: 145
- Registrován: 23.10.2005 12:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
Letos Den otevřených dveří nebude. Už se příliš opakovalo stále to samé, takže bylo rozhodnuto, že letos nebude nic a DOD bude až příští rok v červnu v rámci oslav 110. let MHD (tramvají) v Plzni.
Pokud se však chcete přijet svézt Křižíkem, tak by měl jezdit pokud bude příznivé počasí tuto sobotu, kdy na náměstí Republiky probíhá tradiční Historický víkend viz. http://info.plzen-city.cz/article.asp?itm=23265
Pokud se však chcete přijet svézt Křižíkem, tak by měl jezdit pokud bude příznivé počasí tuto sobotu, kdy na náměstí Republiky probíhá tradiční Historický víkend viz. http://info.plzen-city.cz/article.asp?itm=23265
Re: Plzeňské tramvaje
Je 14.6. podle mých informací
Re: Plzeňské tramvaje
Bude letos DOD v Plzni?
Re: Plzeňské tramvaje
Ona taky udrzbu T3 a klonu zlevnuje to, ze za boudickou se nachazi hromada ruznych zbytnych dilu z velkeho mnozstvi vyrazenych vozu.Honza Šlehofer píše:Před lety nějací studenti dělali práci na téma náklady na údržbu tramvají a vycházeli ze skutečných údajů na údržbu. DP zřejmě doufal, že se tím bude moci ohánět u města, při pořizování nových vozů, že z toho budou nové vozy vycházet rozumně (tenkrát myšleno Astry). Ukázalo se však logicky, že jejich údržba je mnohonásobně dražší.
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
Aby z té kostry ještě něco zbylo...MOp píše:(...) Teď jen otryskat zbytek kostry (...)
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
Mno aby jste se neunáhlil pane kolego.Absolut píše:Minutu ticha za blbost soudruhů z PMDP
Co nevidět tu máme likvidaci hned čtyř přibližně stejně starých taktéž nízkopodlažních kousků a považte - ve vlastní stáji !
Právě na toto téma proběhla reportáž na TV Noha...
- Honza Šlehofer
- Uživatel
- Příspěvky: 145
- Registrován: 23.10.2005 12:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
Na jednu stranu to může působit dost zvrhle vyřazovat nízkopodlažní tramvaj jen přes deset let starou, ale pokud stojí už dva roky a ani předchozí zkušenosti s ní ani s výrobcem a s dodávkami náhradních dílů nejsou dobré, tak co s ní.
Jednalo se údajně o atypický vůz s mnoha rozdílnými problémovými díly. Již před lety musely být opakovaně na udržení vozu v provozu investovány částky.
Před lety nějací studenti dělali práci na téma náklady na údržbu tramvají a vycházeli ze skutečných údajů na údržbu. DP zřejmě doufal, že se tím bude moci ohánět u města, při pořizování nových vozů, že z toho budou nové vozy vycházet rozumně (tenkrát myšleno Astry). Ukázalo se však logicky, že jejich údržba je mnohonásobně dražší. K dyž k tomu připočteme pevné podvozky více ničící koleje, není divu, že Astry nejsou příliš oblíbené.
Samozřejmě jsou nízkopodlažní a zejména zpočátku, kdy jiné nízkopodlažní tramvaje nebyly, tak díky nim už v roce 2001 měla Plzeň garantované spoje na všech tramvajových linkách v rozumném cca 30 minutovém intervalu. Dnes však pro DP, který se snaží šetřit každou korunu a tedy sleduje i náklady na údržbu, vychází různé wany podstatně výhodněji. Podmínku částečné nízkopodlažnosti splní také a nehuntují tolik koleje.
Tím neříkám, že se plzeňský DP bude zbavovat Aster, ale je to dle mého názoru rozhodně pravděpodobnější, než že by se měly kupovat další.
Jednalo se údajně o atypický vůz s mnoha rozdílnými problémovými díly. Již před lety musely být opakovaně na udržení vozu v provozu investovány částky.
Před lety nějací studenti dělali práci na téma náklady na údržbu tramvají a vycházeli ze skutečných údajů na údržbu. DP zřejmě doufal, že se tím bude moci ohánět u města, při pořizování nových vozů, že z toho budou nové vozy vycházet rozumně (tenkrát myšleno Astry). Ukázalo se však logicky, že jejich údržba je mnohonásobně dražší. K dyž k tomu připočteme pevné podvozky více ničící koleje, není divu, že Astry nejsou příliš oblíbené.
Samozřejmě jsou nízkopodlažní a zejména zpočátku, kdy jiné nízkopodlažní tramvaje nebyly, tak díky nim už v roce 2001 měla Plzeň garantované spoje na všech tramvajových linkách v rozumném cca 30 minutovém intervalu. Dnes však pro DP, který se snaží šetřit každou korunu a tedy sleduje i náklady na údržbu, vychází různé wany podstatně výhodněji. Podmínku částečné nízkopodlažnosti splní také a nehuntují tolik koleje.
Tím neříkám, že se plzeňský DP bude zbavovat Aster, ale je to dle mého názoru rozhodně pravděpodobnější, než že by se měly kupovat další.
Re: Plzeňské tramvaje
Jo, minutu ticha za blbost, to bychom si vejskali... Ono je to přesně naopak - minutu ticha za zesnulé poslední zbytky rozumu.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Plzeňské tramvaje
Čtete mi myšlenky, pane kolegoAbsolut píše:Minutu ticha za blbost soudruhů z PMDP
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
Ano, zcela určitě se budou Astry "progressovatět".MOp píše:Já bych to viděl na nácvik vykonávání GO na typ Škoda 03T.RP. Teď jen otryskat zbytek kostry, hodit do pucu a skládat s novými komponenty zpět.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
Já bych to viděl na nácvik vykonávání GO na typ Škoda 03T.RP. Teď jen otryskat zbytek kostry, hodit do pucu a skládat s novými komponenty zpět.