Plzeň

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Vozovna Slovany

Odeslatod Honza Šlehofer v 25.11.2005 18:18

Honzík napsal:Jak se tam všechny tramvaje z Plzně mohou vejít? To je tak velká, že zbyde místo i na tu pražskou tramvaj?

No haly moc velké nejsou pojmou cca 80 vozů délky T3, spoustu vozů (včetně Vektry) stojí venku. Ale "Pražanda" či "Poršetra" zacouvala dnes do haly na desátou kolej. Zde stávala i Vektra.
Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Uživatel
 
Založen: 23.10.2005 11:42
Bydliště: Plzeň

Vozovna Slovany

Odeslatod Honzík v 25.11.2005 18:01

Jak se tam všechny tramvaje z Plzně mohou vejít? To je tak velká, že zbyde místo i na tu pražskou tramvaj?
Honzík
problémový jedinec
 
Založen: 07.10.2004 10:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka

T3

Odeslatod ViKKi v 05.11.2005 10:16

ahoj, shanim tramvaj T3 v meritku ( ze predu, ze zadu, z boku a treba ze shora ) pokud by jste nekdo vedel kde sehnat, napiste prosim.... diky
ViKKi
 

Odeslatod Sergei-LBC v 18.9.2005 16:12

Tondo, neber to vážně, tenhle >>nebudu říkat kdo<< není zrovna... jak bych to řekl... důvěryhodný... :shock: :shock:
Uživatelský avatar
Sergei-LBC
Uživatel
 
Založen: 19.12.2004 10:38
Bydliště: d-22

Odeslatod Tonda Ježek v 26.8.2005 19:13

Tramvajáček napsal:Ne, kdepak, libercký tramvajáci to maj všechno pod palcem a i když to často náležite vohulej (hlavně ve večerních hodinách na nějaký omezení s**e pes), tak k žádný nehodě nedojde :twisted:


Základem každé tragédie je podcenění a myšlenka, že se nemůže nic stát...
Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 22:54

Odeslatod Tramvajáček v 26.8.2005 15:37

KM napsal:
Tramvajáček napsal:[
Zdá se mi, že u toho Liberce trochu vaříš z vody. Poslední větší vykolejení na městské trati bylo v r. 2002 v relativně prudké zatáčce v Žitavské směrem do Hanychova, ale nic vážnýho, akorát 78 potom šla hned na reko. Nemyslím si, že v Liberci jsou aktuálně nějaký zřetelný objektivní důvody kvůli kterým by se měla zvýšit pravděpodobnost vykolejení tramvaje. 8-)

Chichichi, s růstem času od nehody roste pravděpodobnost, že bude nějaká další. Vlastně jste mě podpořil.


No srovnávat trati v Plzni a v Liberci, se mi až zas tak moc nezdá.
Ne, kdepak, libercký tramvajáci to maj všechno pod palcem a i když to často náležite vohulej (hlavně ve večerních hodinách na nějaký omezení s**e pes), tak k žádný nehodě nedojde :twisted:
Tramvajáček
 

Odeslatod KM v 26.8.2005 14:46

Tramvajáček napsal:[
Zdá se mi, že u toho Liberce trochu vaříš z vody. Poslední větší vykolejení na městské trati bylo v r. 2002 v relativně prudké zatáčce v Žitavské směrem do Hanychova, ale nic vážnýho, akorát 78 potom šla hned na reko. Nemyslím si, že v Liberci jsou aktuálně nějaký zřetelný objektivní důvody kvůli kterým by se měla zvýšit pravděpodobnost vykolejení tramvaje. 8-)

Chichichi, s růstem času od nehody roste pravděpodobnost, že bude nějaká další. Vlastně jste mě podpořil.
KM
 

Odeslatod Tramvajáček v 26.8.2005 14:06

KM napsal:Hm, tak už mají plzeňáci taky své Karlovo náměstí. Vsaďte se co bude příčinou nehody. Jen nevím jestli to bude překročení o 20,30 nebo 40 km/h.
Jako další tipuji Liberec. Při způsobu jejich jízdy a v kombinaci z radosti nad novou tratí to na sebe nedá dlouho čekat.


Zdá se mi, že u toho Liberce trochu vaříš z vody. Poslední větší vykolejení na městské trati bylo v r. 2002 v relativně prudké zatáčce v Žitavské směrem do Hanychova, ale nic vážnýho, akorát 78 potom šla hned na reko. Nemyslím si, že v Liberci jsou aktuálně nějaký zřetelný objektivní důvody kvůli kterým by se měla zvýšit pravděpodobnost vykolejení tramvaje. 8-)
Tramvajáček
 

Vůz 18, EDB

Odeslatod Marek v 26.8.2005 12:32

Kdo jste byli 18. června 2005 na DOD v Plzni, možná jste si taky všimli, že se u historické tramvaje č. 18 (Křižík) vůbec nepoužívala elektrodynamická brzda.

Při vystupování jsem se na to pokusil řidiče zeptat, ale vzhledem k tomu, že ten den na sebe tato tramvaj intenzivně vydělávala a dav dalších nastupujících mě nemilostrdně odsouval ven, dozvěděl jsem se jenom, že EDB funguje, ale nepoužívá se, protože brzdí moc a cestující by se mohli zranit.

Takové vysvětlení se mi moc nezdá. Není mi jasné, co se dá při rekonstrukci spáchat, aby EDB brzdila tak moc, aby se nedala bezpečně používat, navíc při malé rychlosti EDB moc brzdit z principu nemůže.

Neví někdo něco víc?
Marek
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha

Odeslatod KM v 09.8.2005 10:10

Hm, tak už mají plzeňáci taky své Karlovo náměstí. Vsaďte se co bude příčinou nehody. Jen nevím jestli to bude překročení o 20,30 nebo 40 km/h.
Jako další tipuji Liberec. Při způsobu jejich jízdy a v kombinaci z radosti nad novou tratí to na sebe nedá dlouho čekat.
KM
 

Odeslatod willyjeff v 08.8.2005 17:00

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
 
Založen: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)

Odeslatod IGBT v 08.8.2005 15:59

IGBT
Uživatel
 
Založen: 15.1.2004 14:17
Bydliště: Na konečný TRAM 1 a 2... ...ale Petřiny to nejsou.

Odeslatod Martin v 17.7.2005 8:36

Na křižovatce Sady Pětatřicátníků se dnes ráno srazily dvě tramvaje. Provoz byl obnoven po hodině, škoda na vozech 100 tisíc korun...
Zdroj: novinky.cz
Martin
 

Odeslatod adam_r v 13.7.2005 13:56

Gagarin napsal:Tam jezdí Astry snad jen na té nové trati, která má snad jedinný oblouk, a to ten u nádraží (a smyčka). A DP tlačí na Magistrát aby uvolnil finance na rekonstrukci TT v centru, kam za současného stavu Astry nemůžou.

V olomouci Astry pres centrum bez problemu projedou. Jejich nenasazovani je oficielne zduvodneno spatnym stavem trati. Neoficielne se mluvi o tom jako jiste forme natlaku na ziskani penez na opravu centra.
Štěpán napsal:Copak je tak těžké pokusit se vymyslet moderní tramvaj s otočnými podvozky, u které by se zároveň i vyřešilo vychylování vozu do stran? Jak to dělají u Siemensů, nebo u Alstomů? Kouzlama?

Zasadni otazka je, co je levnejsi - neotocne podvozky a sem tam vymenit nejakou tu kolej (da se zvladnout za 1 den - obvykle v sobotu, kdy neni velka frekvence cestujicich), nebo drazsi vuz s otocnymi podvozky. Skodovka vsadila na levnejsi variantu s pevnymi podvozky. S otocnymi podvozky vuz nebude nikdy 100% NP, ale nad podvozky musi byt vyssi podlaha.

Siemens dela vozy s pevnymi podvozky.
Alstom dela vozy s pevnymi a otocnymi podozky (RT6 vychazi z uspesne konstrukce Alstomu), nebo vozy pouze s pevnymi podvozky.

Na toto tema mel pekny prispevek Jenki na k-reportu. Bohuzel ten prispevek uz skoncil v propadlisti dejin.
Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 9:23
Bydliště: Brno

Odeslatod Štěpán v 13.7.2005 11:09

V Plzni je 11 Aster + Vektra + tam jeden čas ještě jezdila ta nízkopodlažka pro Portland.
Položím další stupidní otázku a návrh: Proč se Škodovka zaměřuje na neotočné podvozky? Je to prostě spoléhání na to, že se najde někdo tak naivní? (Našel- Praha :cry: ) Copak je tak těžké pokusit se vymyslet moderní tramvaj s otočnými podvozky, u které by se zároveň i vyřešilo vychylování vozu do stran? Jak to dělají u Siemensů, nebo u Alstomů? Kouzlama?

To můžou rovnou pro Poršetru vymyslet nový rychlostní stupeň: tzv. jednička - to je jízda rychlostí jeden kilometr za hodin. Používat se bude v Praze v obloucích, na křižovatkách a ve smyčkách.
Štěpán
 

PředchozíDalší

Zpět na Česká Republika a Slovensko

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron