Stránka 1 z 20

Re: Plzeň

Napsal: 16.12.2019 19:02
od P_V
Taková TT v Počernické ulici je v přípravě už 70 let. :D

Re: Plzeň

Napsal: 16.12.2019 17:44
od von Špilberk
Kdyby Praze stačilo 15 let příprav na stavbu TT, tak bychom si pískali. Taková TT na Libuš byla "v přípravě" již v roce 1995. 8-)

Re: Plzeň

Napsal: 16.12.2019 17:25
od honza z Mo
Ano, ano , sláva veliká... Psali v plátku "Metro", že po 15 letech (!!!) příprav. Jóó pokrok nezastavíš. V 19. stol. postavili 15 km železnice v řádu jednotek měsíců a jezdí se po ní dodneška...

Re: Plzeň

Napsal: 16.12.2019 14:47
od von Špilberk
Tak sláva :!: =D>

Re: Plzeň

Napsal: 16.10.2019 20:02
od 9001
Hozená rukavice pro Most? :-)

Re: Plzeň

Napsal: 16.10.2019 18:21
od MKzB

Re: Plzeň

Napsal: 15.10.2019 8:10
od von Špilberk

Re: Plzeň

Napsal: 01.10.2019 22:55
od fricoolinek2
A brněnské Anitry mají jinou výzbroj?

Re: Plzeň

Napsal: 01.10.2019 18:57
od koci
fricoolinek2 píše:
28.9.2019 23:41
Tak i wany jsou rozhodně větší křápy jak Astry.

A Brno by o ně zájem nemělo? Jako náhradu za K2P?

Brno má vysoutěženou dodávku dílů pro kompletaci 41 kusů EVO2, takže těžko.

T3R.PLF sice trpí na špatnou kvalitu vozových skříní VarCB3LF, ale určitě to nevyrovná problémy s dostupností ND na výzbroj Elin v Astrách, které by asi tak jako tak musely vést k modernizaci spojené s výměnou výzbroje. Nemluvě o dražší údržbě a horších účincích na trať. Ač mám Astry rád, jejich konec je logický.

Re: Plzeň

Napsal: 30.9.2019 1:20
od fricoolinek2
Tak není to zase tramvaj, co by byla jen v 5 kusech v Plzni. Vč. Inekon Trio se dodaly do dalších 4 měst v ČR v průběhu další skorodekády. Plus samozřejmě USA.

A Poršetry byly/jsou ke kolejím šetrnější?

Re: Plzeň

Napsal: 29.9.2019 18:28
od demon
fricoolinek2 píše:
28.9.2019 23:41
Tak i wany jsou rozhodně větší křápy jak Astry.
Tyhle pocity kindrmafie jsou vážně k smíchu.
Nikdo svéprávnej si nebude nechávat problémový střepy z divokejch devadesátek a vyřazovat osvědčený stroje a to ani když k tomu budeš mít hlubokej citovej vztah.
Tady platěj trochu jiný zákonitosti a přehnaná nostalgie mezi ně nepatří.

Re: Plzeň

Napsal: 29.9.2019 1:13
od Bobik
fricoolinek2 píše:
28.9.2019 23:41
Tak i wany jsou rozhodně větší křápy jak Astry.
Jak v čem. V jízdních vlastnostech a vlivu na trať myslím, že ne.

Re: Plzeň

Napsal: 29.9.2019 0:18
od 9001
fricoolinek2: Tak R.P mají cca 33 kusů + 18 retrowan.... Skoro bych se nebál říct, že to bude znamenat konec i pro retrowany ;-). Resp. jejich další život v Praze :D:D:D:D

Re: Plzeň

Napsal: 28.9.2019 23:41
od fricoolinek2
Tak i wany jsou rozhodně větší křápy jak Astry.

A Brno by o ně zájem nemělo? Jako náhradu za K2P?

Re: Plzeň

Napsal: 28.9.2019 16:46
od koci
fricoolinek2 píše:
27.9.2019 5:45
Nemůžu si pomoci, ale stav, kdy je snaha vyřazovat Astry, zatímco vesele budou jezdit bastly typu wan/T3R.P je mimořádně smutná a snad i plivnutím do tváře těm, co Astry v půlce 90. let vyvíjely - resp. tvůri této tramvaje si asi sotva mohly představovat, že po dvou dekádách půjdou Astry pryč, zatímco Kardausovy T3 budou žít nadále. \clipart{crazy}
Však T3R.P se vyřazují souběžně s Astrami. Navíc v příštích pár letech Plzeň očekává dodání 22 obousměrných 30m Škodovek, takže T3R.P nepřežijí Astry o moc dlouho.