Re: Plzeň
Napsal: 28.9.2019 23:41
Tak i wany jsou rozhodně větší křápy jak Astry.
A Brno by o ně zájem nemělo? Jako náhradu za K2P?
A Brno by o ně zájem nemělo? Jako náhradu za K2P?
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=45&t=669
Však T3R.P se vyřazují souběžně s Astrami. Navíc v příštích pár letech Plzeň očekává dodání 22 obousměrných 30m Škodovek, takže T3R.P nepřežijí Astry o moc dlouho.fricoolinek2 píše: ↑27.9.2019 5:45Nemůžu si pomoci, ale stav, kdy je snaha vyřazovat Astry, zatímco vesele budou jezdit bastly typu wan/T3R.P je mimořádně smutná a snad i plivnutím do tváře těm, co Astry v půlce 90. let vyvíjely - resp. tvůri této tramvaje si asi sotva mohly představovat, že po dvou dekádách půjdou Astry pryč, zatímco Kardausovy T3 budou žít nadále. \clipart{crazy}
Tak třeba 6509 vydržela prakticky nezměněná 40 let (1966-2006), pak se z ní stala 8529. Jelikož nečekám její vyřazení do roku 2026, tak zřejmě těch 40+20 dá...9001 píše: ↑28.9.2019 1:22Bobik: Ale konstrukce pevných podvozků byla v té době naprosto běžná a nešlo o žádné hi tech... Musíme brát v potaz, že Astra jsou 90. léta.. Co takové Combino od Siemensu... A ono i další tramvaje v rámci 100 NP mánie měly pevné podvozky, protože prostě to vyšlo levně...
Navíc 20 let je běžná životnost kolejového vozidla do velkých investic.... Co děláme v Praze s T6? Resp. co se dělo v 90. letech s T3 prvních sérií . Provozovatel má na výběr... Budto GO nebo šrot...
Ale věděl. Jenže počítám, že bude stejnej problém jako s 14T - všichni vědí, že je to na gouno, ale vyhodit to nejde.