Stránka 2 z 19

Re: Plzeň

Napsal: 27.9.2019 22:47
od Bobik
fricoolinek2 píše:
27.9.2019 19:41
Což jistě nikdo do této doby nevěděl.
Ale věděl. Jenže počítám, že bude stejnej problém jako s 14T - všichni vědí, že je to na gouno, ale vyhodit to nejde.

Re: Plzeň

Napsal: 27.9.2019 22:10
od 9001
fricoolinek2: Sorry, ale si trochu mimo a možná zaslepený pražským viděním věci, kde wana je ultrasociál...

Navíc Plzen má poslední wanu ala Kardaus z roku 2010! Pak už mají jenom Varia, INky atd. a ted kupují EVO2... Za mě celkem logický vývoj. Navíc držet 10 vozidel atypů mi přijde mimo... A možná je to hozená rukavice pro Most :-).

Re: Plzeň

Napsal: 27.9.2019 19:41
od fricoolinek2
Což jistě nikdo do této doby nevěděl. Kromtoho zrovna Plzeň se mi nejeví jako město, kde by bylo nějaké extrémní množství oblouků.

Re: Plzeň

Napsal: 27.9.2019 6:22
od Bobik
Nedělala ty Astry náhodou Schadewerke (tedy ta fabrika, co se jí rozpadají 14T i 15T)? Nemaj ty Astry náhodou pevný podvozky? Nebude někde v tomhle zakopenej čoklik?

Re: Plzeň

Napsal: 27.9.2019 5:45
od fricoolinek2
Nemůžu si pomoci, ale stav, kdy je snaha vyřazovat Astry, zatímco vesele budou jezdit bastly typu wan/T3R.P je mimořádně smutná a snad i plivnutím do tváře těm, co Astry v půlce 90. let vyvíjely - resp. tvůri této tramvaje si asi sotva mohly představovat, že po dvou dekádách půjdou Astry pryč, zatímco Kardausovy T3 budou žít nadále. \clipart{crazy}

Re: Plzeň

Napsal: 24.7.2018 22:59
od P_V

Re: Plzeň

Napsal: 15.1.2018 10:35
od von Špilberk

Re: Plzeň

Napsal: 28.11.2017 14:48
od von Špilberk

Re: Plzeň

Napsal: 20.11.2017 10:59
od MM-Mikulovsky
Purkmistr Peták stál u zrodu plzeňské „električky“
https://technet.idnes.cz/vaclav-petak-p ... 0-lety_vov
- něco o počátku TRAM v Plzni - zaujal mne pohled v historickém videu na povrchový kolejový přejezd, který dnes nazýváme Californien!

Re: Plzeň

Napsal: 24.8.2017 13:25
od Petrpes
demon píše:To nesmíte pánové věřit všemu, co kde kdo plácne... (-X :roll:
Proto posloucháme pouze stínového mluvčího DPP pana Démona :devilsmokin
Aneb stěrače k sobě, vyklopit páku a jakmile zahsnou brzdová světla na předchozím vlaku hurá vpřed, zpátky ni krok :D

Re: Plzeň

Napsal: 23.8.2017 22:11
od demon
To nesmíte pánové věřit všemu, co kde kdo plácne... (-X :roll:

Re: Plzeň

Napsal: 21.8.2017 18:58
od 9001
MM: To že reálně původní T3 se dá vyrobit i v roce 2017 je právě kouzlo modernizace... Už když se rozjížděli první reko (2001) tak se říkalo, že taková podoba by nikdy nebyla schválena jako novostavba... Proto i R.PV jezdí na papírech starých vozů...

Re: Plzeň

Napsal: 21.8.2017 17:51
od MM-Mikulovsky
demon píše:99% je pěknej blábol, příznivců ruky bude ztěží polovina. ;-)
.....
před několika lety jsem mohl s uvedeným souhlasit, ale dnes, kdy při fluktuaci ŘT minimálně 1/3 z nich od začátku své praxe jezdí s oběma typy řadičů + MO dlouhý roky nemá pedály/nohu a HL + PA + +VO + ŽI (ještě a služebně staší kolegové z SA) jsou také z běžného provozu navyklí i na ruku = většinou je to jen o (ne)zvyku s čím člověk častěji/déle jezdí :!:

Navíc TRAM = kolejové drážní vozidlo = údajně povinnost dle předpisů ovládat ručně (nikoliv nožně), a ČKD musela pro své pedálové řadiče (od typu T1) vyjednat nejěkou výjimku :!:
Pokud je uvedené pravda, tak jsem zvědav na jejich obsah = jestli náhodou platnost té výjimky nebyla ukončena přestavbou/rekonstrukcí těch vozů (protože v době jejich realizace, bylo dostupný vhodný typ ručního řízení).

Re: Plzeň

Napsal: 20.8.2017 22:33
od demon
99% je pěknej blábol, příznivců ruky bude ztěží polovina. ;-)
Psovy keci mi nevaděj, mě může urazit jen inteligent, takže jsem v klidu... :devilsmokin

Re: Plzeň

Napsal: 19.8.2017 10:06
od 9001
Karosák píše:I šotouši by uvítali ruční řadič. Za tohle však demon ztuha může, tak na něj furt neblafej, woof! :)
No nevím :lol: Přjjde mi, že Demon je zrovna ten hlas, který tu retro docela hlasitě obhajuje :devilsmokin