Plzeň

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Kulihrášek

Příspěvek od Kulihrášek » 29.8.2006 21:15

9001 píše:Ale u ní nehrozí vznik vrzání ,který je evidentě zaviněn kloubovým spojením vozů.
Jenže tady jde o srovnání kultury cestování v jednotlivých NP typech a vítězí normální NP T3. Nic víc v tom nehledej. :roll:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9614
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 29.8.2006 21:11

Ale u ní nehrozí vznik vrzání ,který je evidentě zaviněn kloubovým spojením vozů.

Kulihrášek

Příspěvek od Kulihrášek » 29.8.2006 21:08

9001 píše:Wanu bych z toho srovnávání vynechal, protože jako jediná nemá kloud. Spíše bych srovnával s trojwanou.
NP jako NP. Účel NP vozidla není mít kloub, ale mít nízko podlahu, což vana splňuje. :roll:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9614
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 29.8.2006 12:00

Wanu bych z toho srovnávání vynechal, protože jako jediná nemá kloud. Spíše byxh srovnával s trojwanou.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 29.8.2006 11:44

No já myslím, že to můžu docela porovnat, protože K3R-NT a KT8D5R.N1 jezdím tak zhruba podobně často. K3 312 vrže neskutečně - měl jsem problémy s telefonním hovorem, když jsem stál vedle kloubu. To se mi v KT v Praze nikdy nestalo.... Je to trošku průser, ale když jízdně z hlediska cestujícího srovnám 5 NP vozidel, kterými jezdím pravidelně (Pha KT, Pha14T, PlzAstra, PlzK3, LbcWana), tak mi vyjde nejlépe ta wana...

Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Uživatel
Příspěvky: 145
Registrován: 23.10.2005 12:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza Šlehofer » 28.8.2006 19:05

No i zde bych se K3R-NT trochu zastal, že to vrzání je nahráváno přímo u podlahy v kloubu, takže přehlušuje ostatní zvuky. Ve skutečnosti to není v některých místech vozu tak hrozné. Ale fakt je, že si moc nedovedu představit spící dítě v kočárku mezi těmito dvěma klouby.
Má se s tím snad ještě něco dělat.
Damir: paradoxně oblouky na vrzání vliv nemají, při zatáčení to nijak víc nevrže. Vrže výškové ohýbání (houpání) kloubu.
Co se 231 týká, tak to teď o prázdninách bývá jedna z mála zrychlovačových tramvají v provozu (o víkendu byla jediná).

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 28.8.2006 0:03

No já jenom kdyby to někoho zajímalo i s decentně roztřeseným obrazovým doprovodem. Jinak pro zvukovou ilustraci je Mopova nahrávka výrazně lepší.

A měl bych tu další raritu, protože potkat v neděli dopoledne o prázdninách v Plzni téměř původní SUčko je dneska už docela problém. Dá se to poznat i na mírné nekompatibilitě řidiče a linkového označení. Ať jede, kam jede, vždycky je to do Bolevce:-)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6009
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 27.8.2006 23:37

syverin píše:Pokud má někdo zájem o 24sec záznamu pohledu na přechodové plechy plus zvuk ve formátu mov (velikost souboru 5,7MB), nechť mi napíše.
Jako že bych si to pouštěl večer před spaním místo ukolébavky, nebo se tím ráno budil místo kokrhání kohouta? Konečně chápu význam slova šotouš... :lol:
Děkuji za nabídku, ale nechci. Bohatě mi stačí naše pražské NP KT.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 27.8.2006 23:30

Nutno uznat, že zvuk je to strašný. Kam se hrabou pražské NP kačeny:-)
Nemaje inteligentní mobilní telefon, tak jsem nahrával jenom na foťák, takže je to i s příslušným obrazovým doprovodem. Pokud má někdo zájem o 24sec záznamu pohledu na přechodové plechy plus zvuk ve formátu mov (velikost souboru 5,7MB), nechť mi napíše. Mail je syverin{zavináč}seznam{tečka}cz

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Příspěvek od Damir Holas » 27.8.2006 21:14

Jabberwocky píše:No to je jasný, tam někdo zavřel poltergeista. Další důkaz toho, že elektřina je záležitost čar, kouzel a nadpřirozena vůbec!
V tom případě je tam ale, podle úrovně kraválu, poltergeistů celá grupa... :? :)

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 27.8.2006 20:05

No to je jasný, tam někdo zavřel poltergeista. Další důkaz toho, že elektřina je záležitost čar, kouzel a nadpřirozena vůbec!

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Příspěvek od Damir Holas » 27.8.2006 20:04

MOp píše:viz muj prispevek u konkurence:

Původně jsem nechtěl zveřejňovat, ale když už je o tom řeč - zde si můžete poslechnout, jak vrže a skřípe K3RNT ev.č.311. Předem upozorňuji, nahrávka není upravována a ani zesilována, zvuk je naprosto originální. Honza Slehofer je mi svědkem, byl natáčení přítomen. http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/plz ... vrzani.wav
Já jsem si ten kravál nahrál do mobilu, nádhera :twisted:

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 27.8.2006 19:58

Krásnýý :twisted:

MOp

Příspěvek od MOp » 27.8.2006 19:55

viz muj prispevek u konkurence:

Původně jsem nechtěl zveřejňovat, ale když už je o tom řeč - zde si můžete poslechnout, jak vrže a skřípe K3RNT ev.č.311. Předem upozorňuji, nahrávka není upravována a ani zesilována, zvuk je naprosto originální. Honza Slehofer je mi svědkem, byl natáčení přítomen. http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/plz ... vrzani.wav

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

K3

Příspěvek od Damir Holas » 27.8.2006 19:38

Tož jsem ještě se Syverinem měl dnes tu pochybnou čest svézti se plzeňským zázrakem K3 evid.č. 311. První dojmy po nástupu na Borech byly celkem fajn - nový interiér, pěkné sedačky v uspořádání 2+1, prostorný střední nízkopodlažní článek... Klasický design T3 se mi na fungl nové modernizaci, která tu bude ještě x let, teda moc nepozdává, leč budiž.
Idyla byla ovšem násilně přetržena rozjezdem onoho monstra. Neprozřetelně jsem se usadil v blízkosti přechodu mezi nízkopodlažním a posledním článkem a ač je borská trať (a vůbec celá linka 4) vcelku rovinatá, akustické efekty byly neskutečné, jako bys stohlavé hejno koček usilovně tahal za ocas... Neumím si představit, co ta bestie vyvádí třeba v obloucích mezi náměstím Republiky a Anglickým nábřežím nebo, nedej Bože, dokonce na nyní rozkopaném Mikulášském náměstí, kde je jednokolejka s "kaliforňany"...
Běda běda, město piva! Cos to na své koleje pustilo... Archaický design a ještě je to rozvrzaný jak stará postel :(

Odpovědět