Stránka 15 z 20

vrzání

Napsal: 11.9.2006 10:17
od vláčky87
Byl tady dotaz na vrzání K3 /obou verzí/ v Sarajevu. Tak jsem s trochu poptal u znalých na místě, údajně s tím žádný problém nemají. Pro informaci - dokončené a v provozu jsou dva vozy pod označením SATRA 3 a mají být modernizovány a vyrobeny ještě 2. Tím pravděpodobně akce Satra 3 skončí.

Napsal: 11.9.2006 8:45
od Honza Šlehofer
Tak s potěšením mohu oznávit že "vrzalka" se "skřípalkou" už dovrzaly a doskřípaly :D
Oboum vozům K3R.NT byly nějak upraveny klouby a v současné době nevrzají a doufám, že to tak vydrží. Již začátkem minulého týdne byla 311 tichá, ale ještě ve středu jsem jel 312 a první kloub byl potichu a druhý vrzal, ale jinými zvuky než původně (patrně zkoušely různé materiály). Nyní jsou již obě potichu. Kéž to tak vydrží a Mopova nahrávka bude jen připomínkou dětských nemocí.

Nehoda...

Napsal: 31.8.2006 14:29
od Damir Holas
Auto najelo na tramvajovou zastávku, zastavilo se až o sloup:
http://www.novinky.cz/krimi/auto-vjelo- ... vklhg.html

Napsal: 30.8.2006 19:01
od MOp
wany jsou 33% NP, trojwana 50% NP

Napsal: 30.8.2006 18:52
od 8681
Kulihrášek píše:Jenže tady jde o srovnání kultury cestování v jednotlivých NP typech a vítězí normální NP T3. Nic víc v tom nehledej. :roll:
jenže wana podle mého NENÍ plnohodnotné NP vozidlo. spíš je to taková T3 s propadlou podlahou uprostřed. (pražská wana podle posledního návrhu by taky byla dobrá kulisa do historického filmu :) )

Napsal: 30.8.2006 13:53
od Absolut
S trojwanou nemám zatím najeto nic, chystám se na ni, ale stále není čas.

Napsal: 29.8.2006 21:15
od Kulihrášek
9001 píše:Ale u ní nehrozí vznik vrzání ,který je evidentě zaviněn kloubovým spojením vozů.
Jenže tady jde o srovnání kultury cestování v jednotlivých NP typech a vítězí normální NP T3. Nic víc v tom nehledej. :roll:

Napsal: 29.8.2006 21:11
od 9001
Ale u ní nehrozí vznik vrzání ,který je evidentě zaviněn kloubovým spojením vozů.

Napsal: 29.8.2006 21:08
od Kulihrášek
9001 píše:Wanu bych z toho srovnávání vynechal, protože jako jediná nemá kloud. Spíše bych srovnával s trojwanou.
NP jako NP. Účel NP vozidla není mít kloub, ale mít nízko podlahu, což vana splňuje. :roll:

Napsal: 29.8.2006 12:00
od 9001
Wanu bych z toho srovnávání vynechal, protože jako jediná nemá kloud. Spíše byxh srovnával s trojwanou.

Napsal: 29.8.2006 11:44
od Absolut
No já myslím, že to můžu docela porovnat, protože K3R-NT a KT8D5R.N1 jezdím tak zhruba podobně často. K3 312 vrže neskutečně - měl jsem problémy s telefonním hovorem, když jsem stál vedle kloubu. To se mi v KT v Praze nikdy nestalo.... Je to trošku průser, ale když jízdně z hlediska cestujícího srovnám 5 NP vozidel, kterými jezdím pravidelně (Pha KT, Pha14T, PlzAstra, PlzK3, LbcWana), tak mi vyjde nejlépe ta wana...

Napsal: 28.8.2006 19:05
od Honza Šlehofer
No i zde bych se K3R-NT trochu zastal, že to vrzání je nahráváno přímo u podlahy v kloubu, takže přehlušuje ostatní zvuky. Ve skutečnosti to není v některých místech vozu tak hrozné. Ale fakt je, že si moc nedovedu představit spící dítě v kočárku mezi těmito dvěma klouby.
Má se s tím snad ještě něco dělat.
Damir: paradoxně oblouky na vrzání vliv nemají, při zatáčení to nijak víc nevrže. Vrže výškové ohýbání (houpání) kloubu.
Co se 231 týká, tak to teď o prázdninách bývá jedna z mála zrychlovačových tramvají v provozu (o víkendu byla jediná).

Napsal: 28.8.2006 0:03
od syverin
No já jenom kdyby to někoho zajímalo i s decentně roztřeseným obrazovým doprovodem. Jinak pro zvukovou ilustraci je Mopova nahrávka výrazně lepší.

A měl bych tu další raritu, protože potkat v neděli dopoledne o prázdninách v Plzni téměř původní SUčko je dneska už docela problém. Dá se to poznat i na mírné nekompatibilitě řidiče a linkového označení. Ať jede, kam jede, vždycky je to do Bolevce:-)

Napsal: 27.8.2006 23:37
od demon
syverin píše:Pokud má někdo zájem o 24sec záznamu pohledu na přechodové plechy plus zvuk ve formátu mov (velikost souboru 5,7MB), nechť mi napíše.
Jako že bych si to pouštěl večer před spaním místo ukolébavky, nebo se tím ráno budil místo kokrhání kohouta? Konečně chápu význam slova šotouš... :lol:
Děkuji za nabídku, ale nechci. Bohatě mi stačí naše pražské NP KT.

Napsal: 27.8.2006 23:30
od syverin
Nutno uznat, že zvuk je to strašný. Kam se hrabou pražské NP kačeny:-)
Nemaje inteligentní mobilní telefon, tak jsem nahrával jenom na foťák, takže je to i s příslušným obrazovým doprovodem. Pokud má někdo zájem o 24sec záznamu pohledu na přechodové plechy plus zvuk ve formátu mov (velikost souboru 5,7MB), nechť mi napíše. Mail je syverin{zavináč}seznam{tečka}cz