Plzeň

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
vláčky87
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 12.3.2004 9:55
Bydliště: Praha

vrzání

Příspěvek od vláčky87 » 11.9.2006 10:17

Byl tady dotaz na vrzání K3 /obou verzí/ v Sarajevu. Tak jsem s trochu poptal u znalých na místě, údajně s tím žádný problém nemají. Pro informaci - dokončené a v provozu jsou dva vozy pod označením SATRA 3 a mají být modernizovány a vyrobeny ještě 2. Tím pravděpodobně akce Satra 3 skončí.

Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Uživatel
Příspěvky: 145
Registrován: 23.10.2005 12:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza Šlehofer » 11.9.2006 8:45

Tak s potěšením mohu oznávit že "vrzalka" se "skřípalkou" už dovrzaly a doskřípaly :D
Oboum vozům K3R.NT byly nějak upraveny klouby a v současné době nevrzají a doufám, že to tak vydrží. Již začátkem minulého týdne byla 311 tichá, ale ještě ve středu jsem jel 312 a první kloub byl potichu a druhý vrzal, ale jinými zvuky než původně (patrně zkoušely různé materiály). Nyní jsou již obě potichu. Kéž to tak vydrží a Mopova nahrávka bude jen připomínkou dětských nemocí.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Nehoda...

Příspěvek od Damir Holas » 31.8.2006 14:29

Auto najelo na tramvajovou zastávku, zastavilo se až o sloup:
http://www.novinky.cz/krimi/auto-vjelo- ... vklhg.html

MOp

Příspěvek od MOp » 30.8.2006 19:01

wany jsou 33% NP, trojwana 50% NP

Uživatelský avatar
8681
Uživatel
Příspěvky: 48
Registrován: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od 8681 » 30.8.2006 18:52

Kulihrášek píše:Jenže tady jde o srovnání kultury cestování v jednotlivých NP typech a vítězí normální NP T3. Nic víc v tom nehledej. :roll:
jenže wana podle mého NENÍ plnohodnotné NP vozidlo. spíš je to taková T3 s propadlou podlahou uprostřed. (pražská wana podle posledního návrhu by taky byla dobrá kulisa do historického filmu :) )

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 30.8.2006 13:53

S trojwanou nemám zatím najeto nic, chystám se na ni, ale stále není čas.

Kulihrášek

Příspěvek od Kulihrášek » 29.8.2006 21:15

9001 píše:Ale u ní nehrozí vznik vrzání ,který je evidentě zaviněn kloubovým spojením vozů.
Jenže tady jde o srovnání kultury cestování v jednotlivých NP typech a vítězí normální NP T3. Nic víc v tom nehledej. :roll:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 29.8.2006 21:11

Ale u ní nehrozí vznik vrzání ,který je evidentě zaviněn kloubovým spojením vozů.

Kulihrášek

Příspěvek od Kulihrášek » 29.8.2006 21:08

9001 píše:Wanu bych z toho srovnávání vynechal, protože jako jediná nemá kloud. Spíše bych srovnával s trojwanou.
NP jako NP. Účel NP vozidla není mít kloub, ale mít nízko podlahu, což vana splňuje. :roll:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 29.8.2006 12:00

Wanu bych z toho srovnávání vynechal, protože jako jediná nemá kloud. Spíše byxh srovnával s trojwanou.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 29.8.2006 11:44

No já myslím, že to můžu docela porovnat, protože K3R-NT a KT8D5R.N1 jezdím tak zhruba podobně často. K3 312 vrže neskutečně - měl jsem problémy s telefonním hovorem, když jsem stál vedle kloubu. To se mi v KT v Praze nikdy nestalo.... Je to trošku průser, ale když jízdně z hlediska cestujícího srovnám 5 NP vozidel, kterými jezdím pravidelně (Pha KT, Pha14T, PlzAstra, PlzK3, LbcWana), tak mi vyjde nejlépe ta wana...

Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Uživatel
Příspěvky: 145
Registrován: 23.10.2005 12:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza Šlehofer » 28.8.2006 19:05

No i zde bych se K3R-NT trochu zastal, že to vrzání je nahráváno přímo u podlahy v kloubu, takže přehlušuje ostatní zvuky. Ve skutečnosti to není v některých místech vozu tak hrozné. Ale fakt je, že si moc nedovedu představit spící dítě v kočárku mezi těmito dvěma klouby.
Má se s tím snad ještě něco dělat.
Damir: paradoxně oblouky na vrzání vliv nemají, při zatáčení to nijak víc nevrže. Vrže výškové ohýbání (houpání) kloubu.
Co se 231 týká, tak to teď o prázdninách bývá jedna z mála zrychlovačových tramvají v provozu (o víkendu byla jediná).

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 28.8.2006 0:03

No já jenom kdyby to někoho zajímalo i s decentně roztřeseným obrazovým doprovodem. Jinak pro zvukovou ilustraci je Mopova nahrávka výrazně lepší.

A měl bych tu další raritu, protože potkat v neděli dopoledne o prázdninách v Plzni téměř původní SUčko je dneska už docela problém. Dá se to poznat i na mírné nekompatibilitě řidiče a linkového označení. Ať jede, kam jede, vždycky je to do Bolevce:-)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 27.8.2006 23:37

syverin píše:Pokud má někdo zájem o 24sec záznamu pohledu na přechodové plechy plus zvuk ve formátu mov (velikost souboru 5,7MB), nechť mi napíše.
Jako že bych si to pouštěl večer před spaním místo ukolébavky, nebo se tím ráno budil místo kokrhání kohouta? Konečně chápu význam slova šotouš... :lol:
Děkuji za nabídku, ale nechci. Bohatě mi stačí naše pražské NP KT.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 27.8.2006 23:30

Nutno uznat, že zvuk je to strašný. Kam se hrabou pražské NP kačeny:-)
Nemaje inteligentní mobilní telefon, tak jsem nahrával jenom na foťák, takže je to i s příslušným obrazovým doprovodem. Pokud má někdo zájem o 24sec záznamu pohledu na přechodové plechy plus zvuk ve formátu mov (velikost souboru 5,7MB), nechť mi napíše. Mail je syverin{zavináč}seznam{tečka}cz

Odpovědět