Plzeň

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Uživatel
Příspěvky: 145
Registrován: 23.10.2005 12:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza Šlehofer » 06.6.2006 19:27

Podrobnosti ke dnu otvřených dveří jsou již na stránkách PMDP http://www.pmdp.cz/index.php?menu=1&sub ... 17&lang=cz

Dnes byla oficiálně představena tramvaj K3R-NT (foto na stránkách). Oba vozy již mají průkazy způsobilosti, takže snad brzy vyjedou i s cestujícími. Zítra však jen zkušební jízdy.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 29.5.2006 18:39

Phabbey píše::shock: Nevíš prosím kdy?
Mluví se o srpnu / září 2006 (info ze Škody Plzeň a DPMB)

Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Uživatel
Příspěvky: 145
Registrován: 23.10.2005 12:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

DOD

Příspěvek od Honza Šlehofer » 29.5.2006 18:20

V sobotu 17. 6. 2006 od 10:00 do 15:00 proběhne v Plzni v areálech vozoven tramvají Slovany a autobusů a trolejbusů v Cukrovarské ulici Den otevřených dveří. Pro dopravu návštěvníků budou opět vypraveny speciální linky D1, D2, D3. V případě příznivého počasí vyjede do ulic i historický vůz č. 18, který bude jezdit na okruhu Palackého třída - Zvon. Podrobnější informace budou ještě upřesněny.

Ad Phabbey: zatím bohužel.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 21.5.2006 14:36

Honza Šlehofer píše:Aktuálnější asi budou zkušební jízdy pro Cagliary, které ale budou probíhat v Bratislavě.
:shock: Nevíš prosím kdy?

Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Uživatel
Příspěvky: 145
Registrován: 23.10.2005 12:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza Šlehofer » 21.5.2006 9:44

Zkusím na něco odpovědět:
Kdy bude dokončena rekonstrukce Slovanské aleje?
Na ceduli přímo na stavbě je uveden termín dokončení 08/2006, ale to by měl být konečný termín včetně travičky, takže kolejiště bude dokončeno podstatně dřív. Přesné termíny neznám, ale možná už za pár dnů bude napojena Slovanská alej směr Slovany na vozovnu. Vše bude jezdit pro změnu přes Slovany a budou se ještě dělat oblouky a vyhybky směr Světovar. Pak také přímo výjezd z vozovny včetně těch vyhybek na výjezdu.

Do kdy bude provizorní trať mezi Anglickým nábřežím a Hlavním nádražím? - už se před mostem připravuje podloží, podkladové panely (jako v sadech Pětatřicátníků) jsou již nahromadě vedle. Nedávno tiskem proběhly nějaké červnové termíny.

Kdy začne jezdit K3RN-T zkušební jízdy a kdy s cestujícími?
Zkušební jízdy již jezdí, ale jen zatím vydatně krouží po vozovně.

4) Bude jezdit 16T pro Wroclaw zkušební jízdy po Plzni?
To netuším. Aktuálnější asi budou zkušební jízdy pro Cagliary, které ale budou probíhat v Bratislavě.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1611
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 19.5.2006 20:52

Já bych se s jednim dotazem přidal a to kdy asi tak bude vyrobená 16T?

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 19.5.2006 20:45

Měl bych pár dotazů týkajících se Plzně:
1) Kdy bude dokončena rekonstrukce Slovanské aleje
2) Do kdy bude provizorní trať mezi Anglickým nábřežím a Hlavním nádražím
3) Kdy začne jezdit K3RN-T zkušební jízdy a kdy s cestujícími (koukám, že oproti minulému příspěvku asi o měsíc posunuto...)
4) Bude jezdit 16T pro Wroclaw zkušební jízdy po Plzni (nestihl jsem 14T, tak bych rád zkusil alespoň tuto)?
Dík :)

Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Uživatel
Příspěvky: 145
Registrován: 23.10.2005 12:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza Šlehofer » 01.1.2006 23:11

T3R.PV - tedy s novými skříněmi je jen ta souprava 196+198.
KT3, nebo se tomu snad má prý říkat K3R-NT má být v květnu v provozu s cestujícími, takže by měla přijet někdy v dubnu.

Uživatelský avatar
manil
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od manil » 29.12.2005 22:23

Díky za vyčerpávající informace. S tou úpravou čela na 274 se mi to zřejmě jen zdálo, každopádně mě upoutal původní ptg. Ale že to je T3G mě nenapadlo... Kolik je vlastně teďka v Plzni T3R.PV? A kdy má být hotová ta KT3?

Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Uživatel
Příspěvky: 145
Registrován: 23.10.2005 12:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza Šlehofer » 29.12.2005 20:05

ty tvrdé nové sedačky - ty se objevily hned ve škodováckých T3M, máme je i v Astrách (kromě 301) a pak se daly do prvního progressu co se u nás na dílnách dělal - č. 282+283 (nyní nejezdí je na VP a má také normální pantograf). Do následující první série progressů co se dělaly u nás na dílnách (262+263, 208+245, 276+277, 264+249) se daly sedačky dle vzoru Ostrava (ale jiný potah) - to budou asi ty Vogely - výrobce je CIEB Kahovec. Pak se ale tenhle typ přestal vyrábět :( , tak se do dalších modernizací dávají ty sedačky co byly v T3M, aby byly ve všech vozech co nejjednotnější z důvodu jednodušší údržby. Ale souhlasím, že v té jmenované sérii tramvají + Astře 301 jsou nejpohodlnější sedačky. Zajímavostí tak může být i souprava 248+249 - každý vůz má jiné sedačky. 249 se dělala dříve (jezdila pak nějakou dobu s vozem 264 viz výše a ve 248 jsou už zase ty standartní).
Souprava 274+275 co jste asi viděli ve vozovně je modernizace s výzbrojí TV8. Tedy ono to bylo naopak, ta souprava dostala nejprve v rámci VP v devadesátých letech výzbroj TV8 a později při modernizaci tam ta výzbroj zůstala. Že by ale měla nějaký jiný výřez než ostatní naše vozy jsem si ani nějak nevšimul. Jinak podrobnosti o vozech, včetně téhle soupravy jsou na mých stránkách: http://tramvaje.plzenskamhd.net

Uživatelský avatar
manil
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od manil » 29.12.2005 17:12

Díky za rady. V Plzni jsme se projeli snad vším, co tam jde, až na Solarisy. 21Ab je taky hodně zajímavý vůz, to v Brně nemáme... Jinak reko T3 jsou zajímavé...T3M.0 s 01T, digitální i analogové progressy... V celkem špatném stavu jsou všechny kačeny a zrychly, pak se mě ještě nelíbily ty tvrdé nové sedačky, Vogely jsou pohodlnější (na ty jsme taky v nějaké T3R.P narazili). Škoda, že nejezdila T3R.PV, tu jsme viděli jen ve vozovně. Vektra stála za jakousi kačenou, stejně, jak je na té fotce s Poršetrou.
btw: ve vozovně jsme narazili na jakousi T3, která měla čela s transparentem dle brněnského vzoru a klasický nůžkový ptg, číslo myslím 274...co to konkrétně je?
btw2: něco po poledni jsme viděli někoho fotit tramvaje na mostě u Jána, nebyl to někdo ze zde diskutujících?

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 27.12.2005 22:19

Aspoň že má holka sem tam nějakej pohyb. Technicky ji posoudit neumím, ale její vzhled se mi líbí. Škoda, že není v ulicích.

Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Uživatel
Příspěvky: 145
Registrován: 23.10.2005 12:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza Šlehofer » 27.12.2005 22:11

Nene, i když nejsem si jist, jestli se za posledních dnů opět situace nezměnila, ale před páry dny Vektra stála o jeden vůz dále ... stejně jako na této fotografii http://www.tenzor.cz/tramvaje/14t/14t_7p.jpg

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 27.12.2005 22:05

Honza Šlehofer: Takhle? - /files/100_8048.jpg . Netušil jsem, jak nadčasová bude tato fotka, kterou jsem udělal 18.11. a zde už zveřejnil v příspěvku 25.11. Vzpomínám na školní čítanku, kdy tam byly 4 obrázky ovocného sadu jaro-léto-podzim-zima, vždy ze stejného úhlu. Mohli bychom něco analogického vytvořit s Vektrou.

Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Uživatel
Příspěvky: 145
Registrován: 23.10.2005 12:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza Šlehofer » 27.12.2005 21:41

No asi už je pozdě, ale přece ....
No v Plzni je teď hlavně zajímavý sníh ... ten tu moc nebývá ...
Jinak samozřejmě rekonstrukce mostu U Jána s provizorní jednokolejkou a kaliforňany, Kačeny objevující se již na všech linkách (ne jen na čtyřce jak bývalo zvykem).
Pro "trolejbusofily" doporučuji svezení prodlouženými spoji linky 12 do Letkova, kam zajíždí 24tr na diesel agregát a je to docela krpál, případně další úsek trpolejbusové linky bez vedení a to k olympii v cernicích - tady jezdí převážně 21TrACI.
Vektra nehrozí, ta koroduje u plotu vozovny proti vrátnici.

Odpovědět