Stránka 16 z 20

Napsal: 27.8.2006 21:14
od Damir Holas
Jabberwocky píše:No to je jasný, tam někdo zavřel poltergeista. Další důkaz toho, že elektřina je záležitost čar, kouzel a nadpřirozena vůbec!
V tom případě je tam ale, podle úrovně kraválu, poltergeistů celá grupa... :? :)

Napsal: 27.8.2006 20:05
od Jabberwocky
No to je jasný, tam někdo zavřel poltergeista. Další důkaz toho, že elektřina je záležitost čar, kouzel a nadpřirozena vůbec!

Napsal: 27.8.2006 20:04
od Damir Holas
MOp píše:viz muj prispevek u konkurence:

Původně jsem nechtěl zveřejňovat, ale když už je o tom řeč - zde si můžete poslechnout, jak vrže a skřípe K3RNT ev.č.311. Předem upozorňuji, nahrávka není upravována a ani zesilována, zvuk je naprosto originální. Honza Slehofer je mi svědkem, byl natáčení přítomen. http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/plz ... vrzani.wav
Já jsem si ten kravál nahrál do mobilu, nádhera :twisted:

Napsal: 27.8.2006 19:58
od I.am.good
Krásnýý :twisted:

Napsal: 27.8.2006 19:55
od MOp
viz muj prispevek u konkurence:

Původně jsem nechtěl zveřejňovat, ale když už je o tom řeč - zde si můžete poslechnout, jak vrže a skřípe K3RNT ev.č.311. Předem upozorňuji, nahrávka není upravována a ani zesilována, zvuk je naprosto originální. Honza Slehofer je mi svědkem, byl natáčení přítomen. http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/plz ... vrzani.wav

K3

Napsal: 27.8.2006 19:38
od Damir Holas
Tož jsem ještě se Syverinem měl dnes tu pochybnou čest svézti se plzeňským zázrakem K3 evid.č. 311. První dojmy po nástupu na Borech byly celkem fajn - nový interiér, pěkné sedačky v uspořádání 2+1, prostorný střední nízkopodlažní článek... Klasický design T3 se mi na fungl nové modernizaci, která tu bude ještě x let, teda moc nepozdává, leč budiž.
Idyla byla ovšem násilně přetržena rozjezdem onoho monstra. Neprozřetelně jsem se usadil v blízkosti přechodu mezi nízkopodlažním a posledním článkem a ač je borská trať (a vůbec celá linka 4) vcelku rovinatá, akustické efekty byly neskutečné, jako bys stohlavé hejno koček usilovně tahal za ocas... Neumím si představit, co ta bestie vyvádí třeba v obloucích mezi náměstím Republiky a Anglickým nábřežím nebo, nedej Bože, dokonce na nyní rozkopaném Mikulášském náměstí, kde je jednokolejka s "kaliforňany"...
Běda běda, město piva! Cos to na své koleje pustilo... Archaický design a ještě je to rozvrzaný jak stará postel :(

Napsal: 06.6.2006 19:27
od Honza Šlehofer
Podrobnosti ke dnu otvřených dveří jsou již na stránkách PMDP http://www.pmdp.cz/index.php?menu=1&sub ... 17&lang=cz

Dnes byla oficiálně představena tramvaj K3R-NT (foto na stránkách). Oba vozy již mají průkazy způsobilosti, takže snad brzy vyjedou i s cestujícími. Zítra však jen zkušební jízdy.

Napsal: 29.5.2006 18:39
od Petr
Phabbey píše::shock: Nevíš prosím kdy?
Mluví se o srpnu / září 2006 (info ze Škody Plzeň a DPMB)

DOD

Napsal: 29.5.2006 18:20
od Honza Šlehofer
V sobotu 17. 6. 2006 od 10:00 do 15:00 proběhne v Plzni v areálech vozoven tramvají Slovany a autobusů a trolejbusů v Cukrovarské ulici Den otevřených dveří. Pro dopravu návštěvníků budou opět vypraveny speciální linky D1, D2, D3. V případě příznivého počasí vyjede do ulic i historický vůz č. 18, který bude jezdit na okruhu Palackého třída - Zvon. Podrobnější informace budou ještě upřesněny.

Ad Phabbey: zatím bohužel.

Napsal: 21.5.2006 14:36
od Phabbey
Honza Šlehofer píše:Aktuálnější asi budou zkušební jízdy pro Cagliary, které ale budou probíhat v Bratislavě.
:shock: Nevíš prosím kdy?

Napsal: 21.5.2006 9:44
od Honza Šlehofer
Zkusím na něco odpovědět:
Kdy bude dokončena rekonstrukce Slovanské aleje?
Na ceduli přímo na stavbě je uveden termín dokončení 08/2006, ale to by měl být konečný termín včetně travičky, takže kolejiště bude dokončeno podstatně dřív. Přesné termíny neznám, ale možná už za pár dnů bude napojena Slovanská alej směr Slovany na vozovnu. Vše bude jezdit pro změnu přes Slovany a budou se ještě dělat oblouky a vyhybky směr Světovar. Pak také přímo výjezd z vozovny včetně těch vyhybek na výjezdu.

Do kdy bude provizorní trať mezi Anglickým nábřežím a Hlavním nádražím? - už se před mostem připravuje podloží, podkladové panely (jako v sadech Pětatřicátníků) jsou již nahromadě vedle. Nedávno tiskem proběhly nějaké červnové termíny.

Kdy začne jezdit K3RN-T zkušební jízdy a kdy s cestujícími?
Zkušební jízdy již jezdí, ale jen zatím vydatně krouží po vozovně.

4) Bude jezdit 16T pro Wroclaw zkušební jízdy po Plzni?
To netuším. Aktuálnější asi budou zkušební jízdy pro Cagliary, které ale budou probíhat v Bratislavě.

Napsal: 19.5.2006 20:52
od DavidD
Já bych se s jednim dotazem přidal a to kdy asi tak bude vyrobená 16T?

Napsal: 19.5.2006 20:45
od Phabbey
Měl bych pár dotazů týkajících se Plzně:
1) Kdy bude dokončena rekonstrukce Slovanské aleje
2) Do kdy bude provizorní trať mezi Anglickým nábřežím a Hlavním nádražím
3) Kdy začne jezdit K3RN-T zkušební jízdy a kdy s cestujícími (koukám, že oproti minulému příspěvku asi o měsíc posunuto...)
4) Bude jezdit 16T pro Wroclaw zkušební jízdy po Plzni (nestihl jsem 14T, tak bych rád zkusil alespoň tuto)?
Dík :)

Napsal: 01.1.2006 23:11
od Honza Šlehofer
T3R.PV - tedy s novými skříněmi je jen ta souprava 196+198.
KT3, nebo se tomu snad má prý říkat K3R-NT má být v květnu v provozu s cestujícími, takže by měla přijet někdy v dubnu.

Napsal: 29.12.2005 22:23
od manil
Díky za vyčerpávající informace. S tou úpravou čela na 274 se mi to zřejmě jen zdálo, každopádně mě upoutal původní ptg. Ale že to je T3G mě nenapadlo... Kolik je vlastně teďka v Plzni T3R.PV? A kdy má být hotová ta KT3?