Stránka 17 z 20

Napsal: 29.12.2005 20:05
od Honza Šlehofer
ty tvrdé nové sedačky - ty se objevily hned ve škodováckých T3M, máme je i v Astrách (kromě 301) a pak se daly do prvního progressu co se u nás na dílnách dělal - č. 282+283 (nyní nejezdí je na VP a má také normální pantograf). Do následující první série progressů co se dělaly u nás na dílnách (262+263, 208+245, 276+277, 264+249) se daly sedačky dle vzoru Ostrava (ale jiný potah) - to budou asi ty Vogely - výrobce je CIEB Kahovec. Pak se ale tenhle typ přestal vyrábět :( , tak se do dalších modernizací dávají ty sedačky co byly v T3M, aby byly ve všech vozech co nejjednotnější z důvodu jednodušší údržby. Ale souhlasím, že v té jmenované sérii tramvají + Astře 301 jsou nejpohodlnější sedačky. Zajímavostí tak může být i souprava 248+249 - každý vůz má jiné sedačky. 249 se dělala dříve (jezdila pak nějakou dobu s vozem 264 viz výše a ve 248 jsou už zase ty standartní).
Souprava 274+275 co jste asi viděli ve vozovně je modernizace s výzbrojí TV8. Tedy ono to bylo naopak, ta souprava dostala nejprve v rámci VP v devadesátých letech výzbroj TV8 a později při modernizaci tam ta výzbroj zůstala. Že by ale měla nějaký jiný výřez než ostatní naše vozy jsem si ani nějak nevšimul. Jinak podrobnosti o vozech, včetně téhle soupravy jsou na mých stránkách: http://tramvaje.plzenskamhd.net

Napsal: 29.12.2005 17:12
od manil
Díky za rady. V Plzni jsme se projeli snad vším, co tam jde, až na Solarisy. 21Ab je taky hodně zajímavý vůz, to v Brně nemáme... Jinak reko T3 jsou zajímavé...T3M.0 s 01T, digitální i analogové progressy... V celkem špatném stavu jsou všechny kačeny a zrychly, pak se mě ještě nelíbily ty tvrdé nové sedačky, Vogely jsou pohodlnější (na ty jsme taky v nějaké T3R.P narazili). Škoda, že nejezdila T3R.PV, tu jsme viděli jen ve vozovně. Vektra stála za jakousi kačenou, stejně, jak je na té fotce s Poršetrou.
btw: ve vozovně jsme narazili na jakousi T3, která měla čela s transparentem dle brněnského vzoru a klasický nůžkový ptg, číslo myslím 274...co to konkrétně je?
btw2: něco po poledni jsme viděli někoho fotit tramvaje na mostě u Jána, nebyl to někdo ze zde diskutujících?

Napsal: 27.12.2005 22:19
od Ladislav Kubera
Aspoň že má holka sem tam nějakej pohyb. Technicky ji posoudit neumím, ale její vzhled se mi líbí. Škoda, že není v ulicích.

Napsal: 27.12.2005 22:11
od Honza Šlehofer
Nene, i když nejsem si jist, jestli se za posledních dnů opět situace nezměnila, ale před páry dny Vektra stála o jeden vůz dále ... stejně jako na této fotografii http://www.tenzor.cz/tramvaje/14t/14t_7p.jpg

Napsal: 27.12.2005 22:05
od Ladislav Kubera
Honza Šlehofer: Takhle? - /files/100_8048.jpg . Netušil jsem, jak nadčasová bude tato fotka, kterou jsem udělal 18.11. a zde už zveřejnil v příspěvku 25.11. Vzpomínám na školní čítanku, kdy tam byly 4 obrázky ovocného sadu jaro-léto-podzim-zima, vždy ze stejného úhlu. Mohli bychom něco analogického vytvořit s Vektrou.

Napsal: 27.12.2005 21:41
od Honza Šlehofer
No asi už je pozdě, ale přece ....
No v Plzni je teď hlavně zajímavý sníh ... ten tu moc nebývá ...
Jinak samozřejmě rekonstrukce mostu U Jána s provizorní jednokolejkou a kaliforňany, Kačeny objevující se již na všech linkách (ne jen na čtyřce jak bývalo zvykem).
Pro "trolejbusofily" doporučuji svezení prodlouženými spoji linky 12 do Letkova, kam zajíždí 24tr na diesel agregát a je to docela krpál, případně další úsek trpolejbusové linky bez vedení a to k olympii v cernicích - tady jezdí převážně 21TrACI.
Vektra nehrozí, ta koroduje u plotu vozovny proti vrátnici.

Napsal: 26.12.2005 17:56
od manil
Potřeboval bych radu od plzeňáků :) Zítra se chystáme 2 ldid z Brna na výjezd do Plzně a do Liberce s tím, že budeme nocovat v Praze. Rád bych věděl, co je v Plzni hodně zajímavého a co bychom neměli minout? Dá se třeba v ullicích chytit Vektra? díky

Napsal: 22.12.2005 1:38
od Návštěvník
Karotka píše:Teda tohleto byla prasárna, fuj! Není zas tak těžké si představit, jak snadno by tam vykolejila tramvaj cestou z dílen čerstvě po opravě...
Ale to vypadá normálně...

Napsal: 21.12.2005 23:10
od izzy
Zas takova prasarna to neni...donedavna takto bylo zaslepeno krizeni u trate smerem z Komarova na nadrazi ale nakonec se nepouzivany oblouk celej vcetne vyhybek a krizeni odstranil...

Napsal: 21.12.2005 21:54
od Karotka
Obrázek
Teda tohleto byla prasárna, fuj! Není zas tak těžké si představit, jak snadno by tam vykolejila tramvaj cestou z dílen čerstvě po opravě...

Napsal: 17.12.2005 23:15
od Honza Šlehofer
Jasně že je to nešikovné ... právě by to vyřešilo to plánované zvětšení vozovny na Slovanech, kam by se dílny tramvají přesunuly.
Dílny v Cukrovarské napojené tramvajovou tratí byly do devadesátých let. Pak se úředníci či policisté nedohodli na její podobě při rekonstrukci ulic a byla zlikvidována. Také se v té době už zřejmě počítalo s budoucím přesunem těžké údržby na Slovany ... ale skutek utek.

Hezký popis trati je tady: http://spvd.cz/hertl/plzen/pm_doudlevecka.htm

Napsal: 15.12.2005 22:41
od fricoolinek2
Honza Šlehofer píše:Neřekl bych, že by v Plzni byl nadbytek vozů. Denně je vypravováno 50 vlaků (z toho šest Aster a jinak nyní po dobu rekonstrukce mostu u Jána vše v soupravách nebo KT8). Celkový počet vozů je asi 128. Když si k tomu uvědomíte, že některé vozy jsou na modernizacích, nebo velkých prohlídkách (něco v Mostě, něco v Datatechniku v Třemošné, něco v Šumperku a něco v dílnách v Cukrovarské :shock: ), či se opravují z důvodu jiných provozních závad či po nehodách, tak je občas problém co vypravit.
6 vozů původně zůstalo sólo na provoz na lince č. 1 o víkendech a ve večerních hodinách. Nyní se už dvě sóla spojují a v týdnu jezdí v soupravě.
Spíše by byla opravdu potřeba zvětšit a rekonstruovat vozovnu, aby se v ní mohla provádět i těžká údržba - aby se tramvaje přestaly do dílen vozit na trajleru. Bohužel to spíše vypadá, že dříve postaví nová trolejbusová vozovna na Borských polích. I to je ještě vzdálené, ale uvažuje se o tom dost vážně, zvláště když dotyčné pozemky snad už jsou převedeny od armády na město.
Příde mi dost nešikovný, že vaše ÚDDP nemaj přímy napojení na tramvajovou trať !

Napsal: 15.12.2005 21:00
od Honza Šlehofer
Neřekl bych, že by v Plzni byl nadbytek vozů. Denně je vypravováno 50 vlaků (z toho šest Aster a jinak nyní po dobu rekonstrukce mostu u Jána vše v soupravách nebo KT8). Celkový počet vozů je asi 128. Když si k tomu uvědomíte, že některé vozy jsou na modernizacích, nebo velkých prohlídkách (něco v Mostě, něco v Datatechniku v Třemošné, něco v Šumperku a něco v dílnách v Cukrovarské :shock: ), či se opravují z důvodu jiných provozních závad či po nehodách, tak je občas problém co vypravit.
6 vozů původně zůstalo sólo na provoz na lince č. 1 o víkendech a ve večerních hodinách. Nyní se už dvě sóla spojují a v týdnu jezdí v soupravě.
Spíše by byla opravdu potřeba zvětšit a rekonstruovat vozovnu, aby se v ní mohla provádět i těžká údržba - aby se tramvaje přestaly do dílen vozit na trajleru. Bohužel to spíše vypadá, že dříve postaví nová trolejbusová vozovna na Borských polích. I to je ještě vzdálené, ale uvažuje se o tom dost vážně, zvláště když dotyčné pozemky snad už jsou převedeny od armády na město.

Vozovna

Napsal: 12.12.2005 19:15
od Honzík
Hlavně mu chybí vozovna

Napsal: 11.12.2005 19:30
od fricoolinek2
Nemá plzeňskej park až nadbytečnej počet vozů ????