Most a Litvínov

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 25.6.2007 15:53

Krásně to tu 6514 spamuje. :lol: :lol: :lol:

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

summalizacia pri T3 /skusebné prispevek/

Příspěvek od 6514 » 25.6.2007 12:40

1968 : záradene 11 voznov: vyrobny cislo:
157291 az 157 298 :202,206,209,213,216,218,220,280
158 283 az 158 285:239.255,268

vyradenie ztohoto seria stalo takto :202:1988,206:1987,209:okolo 1991,213:tiez 91. 216:1988, 218,do BRNA,220:1990,280:1989

239,255,268 ve 1989.
tieto vozy dost tazko evidovat,lebo papierove, ako T1-T2 boly evidovane.
1970:8 vozen : 201,203,207,208,212,215,219,221,
vyr cislo medzy 201-208 :158 895 az 898, medzy 212-221 :159 210-213
vyradenie :201-1989,203-neviem,207-208 , tiez neviem, dakde som videl vykaz,tam 2001 bolo psane.
212-1988:215-1991, 219 okolo 2001, 221-1976 vybuch ve chemické zavode

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

nasel som daco....

Příspěvek od 6514 » 23.6.2007 14:47

viem ze maly dve proto:272 a 273, tu mám, ze na 273 je cislo : 166 442, ale ci 272 bolo 166 441 ? to uz neviem, myslem ze ked spolu odovzdali, aj vyr cis bol podobny ? Dezsö urrrrr,

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

provoz v moste a litvinove

Příspěvek od 6514 » 01.5.2007 19:36

nezlobte námne hlapce, som prestudoval sekcia:most. lebo som chcel vediet, kolko vozy maju, a aké vozy su sprazene, ako dvojce ? Nemáte nato dajáke kompletny www. ?,T1:203,205.207.208,219 stav 2005. nno len to vtedy bol T1 co teraz chodi, ked já som bol III. Ján, Pavol.potom T2 ako263.265, pridu T3sucs:204,205,210,211,214,222,223-225, 227-238,240-243,244-254,,257,259-261,.264,266,269,271,274-279,282-283 a teraz:vela tabulka pise ze 286 ? ja vym iba ex 284,,, potom 300-313.? zmenilo stáv od 2005, kolkó.á aké dvojicky premávaju ?stabilny ?lebo meni sá ? diky za spolupráce..

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Vázeny pán Pepo

Příspěvek od 6514 » 29.4.2007 18:44

vidim ze velmy dobre poznas supravy ve Prahe, ked som bol zdravotny,pisal som na ulice vypravovanie, ako vyprava,mám zaujemna liberec,olomouc a most litvinov, mohol by si mne pomáhat?

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

nie som mudrejsi/6514

Příspěvek od 6514 » 28.4.2007 17:46

prestudoval som sekcia Most-litvinov, uz vim co to je=zsigulilámpa, len toto nevim nádalez, ze ako vyzera vozovy park, kolko maju solove,kolko dvojicka,chodi, ako su sprázeny.....atd,atd /6514/

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 18.3.2007 21:11

Možná ty "žigulí" světla vyráběl český PAL, tak se objevila i na tramvaji z té doby.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 17.3.2007 22:55

Karbonyl píše:Ty žigulí světla vzadu asi nejsou originál, že? :)
Heuréka... odpověď skoro po roce, ale přece jen něco:
- rozhodně nejsou z poslední doby :wink: http://www.mosteckamhd.cz/r31.htm (třetí foto odshora)
V 70. letech se prototypy co se týče detailů dost flikovaly. Třeba první T5A5 a KT4 měly přední světla "z Avie".

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1398
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 13.3.2007 23:05


Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 13.3.2007 22:23

Karotka píše:Tom 11: Doplň fotožurnál! Nebo to přísný MOperátor všechno vyházel?
Ne ne,MOp nic nevyházel,jen ještě nějak nebyl čas mu to poslat!

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 13.3.2007 22:20

Absolut píše:.... do č. 6811 byla světla naležato (v origoš provedení k vidění na 6102 a 6149, s novějším svítidlem měl v téhle poloze zadní světla ještě nedávno Mostecký služebák č. 206).
S tím 6811 bych prosím nesouhlasil... v literatuře jsou fotky sedmistováků datované "nedlouho po vyrobení" a mají světla nastojato. Odhaduji od čísla 6716 (& změna otvírání střešních klapek atd.)
Linert (1995) sice píše "od č. 6811 jiná obrysová světla", ale domnívám se, že to byl už typ 2.

Tom 11: Doplň fotožurnál! Nebo to přísný MOperátor všechno vyházel?

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 13.3.2007 21:53

Tak jsem našel jednu fotku,kde vůz 253 nemá žádnou couvačku...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 13.3.2007 8:34

Ještě to čtu jednou - zadní tři světla - dvě červená jsou signalizace činnosti kolejových brzd a uprostřed je couvačka. Ukázka jak to vypadalo s nejvíce původními zadními světly je ve Scanjournálu - na příkladu T3M 8079/I ex. 6950 t.j. poslední série klasických T3. Samozřejmě již po úpravách, ale myslím, že se jedná o to zadní světlo, co myslel Karotka

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 13.3.2007 8:22

Podívám se po tom. Určitě mám v Praze všechny typy zadních světel, včetně couvání z T3SU se svítícími couvačkami ve sdružených svítilnách 2. generace, ještě po doplnění couvačky nad nárazník byly zapojené !!! ... tu slzičku oranžová-červená-oranžová měly snad původně všechny T3 (a v 90. letech se objevila díky iniciativě pracovníků depa Strašnice i na některých T3SU, pamatuju jasně č. 7016, 7039 a 7065), do č. 6811 byla světla naležato (v origoš provedení k vidění na 6102 a 6149, s novějším svítidlem měl v téhle poloze zadní světla ještě nedávno Mostecký služebák č. 206).

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 12.3.2007 22:36

Tom 11 píše:Ano,byla to posádka rudého "KGX" :)
Někdo tam také nepochopil,proč nejsou u některých T3 zadní tři světla.
Vysvětlení je ale jednoduché-vozy se "starými" světly je nepotřebují,mají vše po stranách;vozy s novějšími světly je potřebují-chybí například světlo pro jízdu vzad apod.
Jenom detail: vozy s "nejstaršími" světly (oranžová/červená/oranžová, to už se asi nikde v provozu nevyskytuje) měly přidanou couvačku (nebo zpětněchodku, podle toho, odkud se vůz ovládá). Ale celkově v tom byl dost binec, zvlášť v Praze (viz Absolut scanjournal).

Odpovědět