Brno
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brno
MM- Díky za fotky z Brna. Vypadá to hezky, ale řekl bych že to narazí co otevřel MOp.
K tomu sjednocení. Ono nemusíš chodit daleko. Na ekologie se dnes jenom hraje. Stačí se podívat na vzduchovoziče v tramvajích...
K tomu sjednocení. Ono nemusíš chodit daleko. Na ekologie se dnes jenom hraje. Stačí se podívat na vzduchovoziče v tramvajích...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brno
MOp: No ono v Praze není moc míst, kde by byla nová zeleň mezi TT a silnicí reálná - dokonce čekám, že na jednom místě část nyní existující zmizí, aby mohl vzniknout vyhrazený BUS pruh, ale neubyla při tom parkovací místa, kterým se obětuje část trávy mezi stromy podél (ovšem v tomto případě zatravněné) TT. Uhodneš, kterou a v kterém směru myslím? Posun zábradlí k TT a zadláždění/zalití asfaltem/osazení trávníkové dlažby v kraji zvýšeného velmi širokého středového pásu by mělo řešit tento problém
V těch Holešovicich čekám zase, že jednou při REKO TT bude spíše o ten přebytečný cca metr šířky středového pásu rozšířena silnice (díky čemuž na její jedné straně bude místo podélného parkování možné parkování šikmé či vznikne cyklopruh) než aby vzniklo místo pro zeleň. Je to škoda, ale v tomto jsem realista.
Zejména, když vidím zásadně chybné nehospodárné financování správy veřejných prostranství v Praze způsobené roztříštěností/nekoordinovaností - díky čemuž vznikají zbytečné přesuny = (placené) prostoje pracovníků udržujících zeleň i čistotu ve městě. Snad v každé ulici část patří a nechá udržovat město, další městská část a pak zejména v případě výskytu TT ještě i DP.
Ať třeba (byť nelogicky) DP hradí vyvážení nějakých odpadkáčů či udržování zeleně, ale ať se to krucinál všechno dělá "plošně" - každý druh činnosti v celé ulici je vykonán zaráz jedněmi pracovníky, kteří zbytečně neplýtvají časem a pohonnými hmotami na přesun mezi různými od sebe vzdálenými místy! Proč během jedné směny v jedné ulici mne jednou brzdí sběrné auto košů ze zastávkových sloupků a v jinou těch na chodnících - potažmo u zastávkových přístřešků? Porotože Praha snažící se integrovat hromadnou dopravu není schopna se (kvůli ekonomickým zájmům jednotlivců) dohodnout na integraci jiných veřejných činností!
V těch Holešovicich čekám zase, že jednou při REKO TT bude spíše o ten přebytečný cca metr šířky středového pásu rozšířena silnice (díky čemuž na její jedné straně bude místo podélného parkování možné parkování šikmé či vznikne cyklopruh) než aby vzniklo místo pro zeleň. Je to škoda, ale v tomto jsem realista.
Zejména, když vidím zásadně chybné nehospodárné financování správy veřejných prostranství v Praze způsobené roztříštěností/nekoordinovaností - díky čemuž vznikají zbytečné přesuny = (placené) prostoje pracovníků udržujících zeleň i čistotu ve městě. Snad v každé ulici část patří a nechá udržovat město, další městská část a pak zejména v případě výskytu TT ještě i DP.
Ať třeba (byť nelogicky) DP hradí vyvážení nějakých odpadkáčů či udržování zeleně, ale ať se to krucinál všechno dělá "plošně" - každý druh činnosti v celé ulici je vykonán zaráz jedněmi pracovníky, kteří zbytečně neplýtvají časem a pohonnými hmotami na přesun mezi různými od sebe vzdálenými místy! Proč během jedné směny v jedné ulici mne jednou brzdí sběrné auto košů ze zastávkových sloupků a v jinou těch na chodnících - potažmo u zastávkových přístřešků? Porotože Praha snažící se integrovat hromadnou dopravu není schopna se (kvůli ekonomickým zájmům jednotlivců) dohodnout na integraci jiných veřejných činností!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brno
Tak ti to trochu oživím:9001 píše:...Jinak proti úpravě na zeleň nic nemám. Jenom si to zrovna v tom Brně moc nevybavuji.
- Mezi zastávkami Konopná a Komárov je TT s otevřeným svrškem od souběžného chodníku na západě a silnice na východě oddělena živými ploty či pásem trávy.
- V ulici Vídeňské na jih od zastávky Ořechovská až do Modřic (mimo smyčku) je vedena středem výpadovky a od ní oddělena travnatými pásy.
- Dalo by se pokračovat jistě mnoha úseky brněnských TT obklopených zelení, ale asi centru nejblíže jsou ty v pozadí dvou přiložených fotek.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Brněnský vozový park
Byly premisteny spolecne s piskovacem do bedny pod prvni zidly v 1. A 3. Clanku vpravo, v 2. Vlevo. Kolega, co tam jezdi mi to nafoti a posle.Petr píše:Prosím, někdo znalý odpoví? Kam se schovaly ve 13T agregáty na nouzové odbrzdění?
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 1970
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brněnský vozový park
Prosím, někdo znalý odpoví? Kam se schovaly ve 13T agregáty na nouzové odbrzdění?
Re: Brněnský vozový park
Ve čtvrtek viděna na zkušebkách 1802
, 1803 na lince č. 3 a Žofku jsem nepotkal 



- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Brněnský vozový park
To není jen krok, to je veliký skok vpřed.
Re: Brněnský vozový park
1,5 sedacky se nedaji rozumne odstranit bez pridani druheho schodu do neseneho clanku. A tam uz by to mozna narazilo na poruseni nejake podminky vyberoveho rizeni ... Kazdopadne je to krok vpred.Proxy píše:Jen škoda, že tam jsou ty dvou a jeden a půl - sedačky. Takhle to totiž nemá takový efekt, protože v narvané tramvaje bude nyní ještě větší problém dostat se ze sedačky ke dveřím
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3074
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brněnský vozový park
A jako bonus se občas dva cestující střetnou nad otázkou, zda je ta sedačka pro jednoho nebo pro dva
I když.. třeba v Brně nejsou tak hádaví

I když.. třeba v Brně nejsou tak hádaví

- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 7, 21, 904
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brněnský vozový park
Jen škoda, že tam jsou ty dvou a jeden a půl - sedačky. Takhle to totiž nemá takový efekt, protože v narvané tramvaje bude nyní ještě větší problém dostat se ze sedačky ke dveřímJan píše:Super, vypadá to přívětivěji, jen škoda že se toho v Praze asi nedočkámeadam_r píše:Pro zajimavost (autor Daxi, forum.svetmhd.net):
http://www.youtube.com/user/xixiao78?fe ... 7zx48MyVN4

- Jan
- Uživatel
- Příspěvky: 100
- Registrován: 03.2.2004 16:01
- Bydliště: Hodkovičky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brněnský vozový park
Super, vypadá to přívětivěji, jen škoda že se toho v Praze asi nedočkámeadam_r píše:Pro zajimavost (autor Daxi, forum.svetmhd.net):
http://www.youtube.com/user/xixiao78?fe ... 7zx48MyVN4

Re: Brněnský vozový park
Pro zajimavost (autor Daxi, forum.svetmhd.net):
http://www.youtube.com/user/xixiao78?fe ... 7zx48MyVN4
http://www.youtube.com/user/xixiao78?fe ... 7zx48MyVN4
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brněnské tramvajové tratě
Tramvaje na České skutečně převlíkání a převlíkaj všechny 11 na 12 s koncem Zvonařka a všechny 3 na 12 s koncem Komárov. Plus ráno ještě několik souprav ze 4 přejíždí na 9 i 12.Rekonstrukce České se o zatím nespecifikovanou dobu opravdu protáhne z důvodu nalezenejch nějákejch archeologickejch vykopávek.MM-Mikulovsky píše:V tom Brně jsou co se týče reko TT naprostí šumaři - o víkendu jsem navštívil Brno a zjistil jsem, že proti původním info stále (a viditelně ještě notnou chvíli - prý snad určitě minimálně měsíc) nemají dodělanou reko TT na České. zatím zprovozněno jen mezi Husovou ulicí a Moravským náměstím (včetně odbočky na Svoboďák). Tramvaje (respektive šaliny) stále nejezdí do Masarykovy čtvrti a linka (x)13 je od severu stále ukončena na úvrati vedle sídla KÚ JMK - čili obsluhována výhradně obousměrnými vozy KT8. Na České v jediném možném přímém průjezdu některé tram převlíkají - jistě mezi linkami 3 a 12.
Reko v křížení Jugoslávská se ovšem blížilo již do finále a je nutno zdůraznit, dle mne, výrazné a hlavně přesné značení změn vedení linek na zastávce i vozidlech - viz. přílohy:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brněnské tramvajové tratě
V tom Brně jsou co se týče reko TT naprostí šumaři - o víkendu jsem navštívil Brno a zjistil jsem, že proti původním info stále (a viditelně ještě notnou chvíli - prý snad určitě minimálně měsíc) nemají dodělanou reko TT na České. zatím zprovozněno jen mezi Husovou ulicí a Moravským náměstím (včetně odbočky na Svoboďák). Tramvaje (respektive šaliny) stále nejezdí do Masarykovy čtvrti a linka (x)13 je od severu stále ukončena na úvrati vedle sídla KÚ JMK - čili obsluhována výhradně obousměrnými vozy KT8. Na České v jediném možném přímém průjezdu některé tram převlíkají - jistě mezi linkami 3 a 12.
Reko v křížení Jugoslávská se ovšem blížilo již do finále a je nutno zdůraznit, dle mne, výrazné a hlavně přesné značení změn vedení linek na zastávce i vozidlech - viz. přílohy:
Reko v křížení Jugoslávská se ovšem blížilo již do finále a je nutno zdůraznit, dle mne, výrazné a hlavně přesné značení změn vedení linek na zastávce i vozidlech - viz. přílohy:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.