Brno
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brno
koci: -Ad1 "Pořád tudy budou jezdit a zastavovat vyjíždějící d-8 směrem do Líšně a zatahující d-8 z Líšně." - To je kolik? Cca 20 vlaků tam a to samé zpět za 24 hod? To je "jako prd" a asi míň než stanicuje v Praze na zastávce Výtoň-občasná (od/k Albertovu) vlaků vyjíždějících/zatahujících do/od Braníka/Modřan = fungovat budou z 99,9% pouze jako výstupní, protože pro nástup se tam skoro nikomu nevyplatí docházet!
Ad 2. Zátahy 12 a 13 do Pisárek - opět atypičnost v JŘ = počítám, že tyto spoje nejsou nikde na označníku 1.koleje vyznačeny (alespoň je teda tu - v ZJŘ l. 1 nikde nevidím - když už tam prý najedou na její trasu = dle brněnského způsobu označování zátahů by měly vlaky jet s orientacemi "12 či 13 Hlavní nádraží 1 Pisárky)".
l. 10 tak jsem se v tomto 1x spletl - počítal jsem, že používají (jako pravidelné spoje 12 a 13) jednokolejnou propojku za zastávkou na 3. koleji.
Ad 2. Zátahy 12 a 13 do Pisárek - opět atypičnost v JŘ = počítám, že tyto spoje nejsou nikde na označníku 1.koleje vyznačeny (alespoň je teda tu - v ZJŘ l. 1 nikde nevidím - když už tam prý najedou na její trasu = dle brněnského způsobu označování zátahů by měly vlaky jet s orientacemi "12 či 13 Hlavní nádraží 1 Pisárky)".
l. 10 tak jsem se v tomto 1x spletl - počítal jsem, že používají (jako pravidelné spoje 12 a 13) jednokolejnou propojku za zastávkou na 3. koleji.
Re: Brno
Ad 1. Úplné opuštění spojky a zastávky "pod Grandem" je nesmysl. Pořád tudy budou jezdit a zastavovat vyjíždějící d-8 směrem do Líšně a zatahující d-8 z Líšně.
Ad 2. Také je to taková polopravda. Ano, spojka 2. kolej - Viadukt se pravidelně nepojíždí. Nicméně v opačném směru se od viaduktu na 1. peron jezdí úplně běžně. Jezdí tudy linka 10. A také touto spojkou zatahují Pisárecká pořadí d-12 a d-13.
Ad 2. Také je to taková polopravda. Ano, spojka 2. kolej - Viadukt se pravidelně nepojíždí. Nicméně v opačném směru se od viaduktu na 1. peron jezdí úplně běžně. Jezdí tudy linka 10. A také touto spojkou zatahují Pisárecká pořadí d-12 a d-13.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brno
Z Brna příští rok zmizí tramvaje 7 a 13, řada linek se zkrátí
http://brno.idnes.cz/radni-v-brne-schva ... zpravy_bor
To snad Brno ještě nezažilo:
1.) V pravidelném provozu bude opuštěna TRAM zastávka Hlavák u trolejbusového obratiště a k ní vedoucí koleje - a to včetně rozjezdové koleje od Maliňáku.
2.) Naopak na Hlaváku buda pravidelně pojížděna propojka severních kolejí s podjezdem pod železnicí. Za obě tyto změny může přetrasování l. 9 od Čertovy rokle přes ul. Milady Horákové a Svoboďák s Hlavákem (severní nástupiště před budovou) do Juliánova, kde nahradí rušenou l.13 (tu ve zbytku její trasy a l. 9 mezi Hlavákem a Komárovem má nahradit posílení l.12)
3.) Ani pravidelné obousměrné pojíždění tohoto oblouku na Moravském nám. - a tak OBOUSMĚRNÉ přímé propojení Maliňáku s Českou nebývalo pravidelné (což zajistí přetrasování l. 11 z dosavadní trasy vedené ul. Milady Horákové do ul. Cejl + Maliňák) Pozn. Onen oblouk býval v minulosti pojížděn l. 4 od Maliňáku k České při uzavírkách TT přes Svoboďák - v opačném směru vynechávála i zastávku Českou a byla vedena ulicí Husovou.
Osobně mi uvedené změny připadají velmi zajímavě - přinášejí nová přímá propojení a na Hlaváku zjednodušují přestup mezi TRAM (všemi tama vedenými linkami i jimi a vlaky) + ruší páteřní svazek l. 12 a 13 (dosud se jižně/východně od Hlaváku větvící) a nahrazují jej páteřní linkou 12.
http://brno.idnes.cz/radni-v-brne-schva ... zpravy_bor
To snad Brno ještě nezažilo:
1.) V pravidelném provozu bude opuštěna TRAM zastávka Hlavák u trolejbusového obratiště a k ní vedoucí koleje - a to včetně rozjezdové koleje od Maliňáku.
2.) Naopak na Hlaváku buda pravidelně pojížděna propojka severních kolejí s podjezdem pod železnicí. Za obě tyto změny může přetrasování l. 9 od Čertovy rokle přes ul. Milady Horákové a Svoboďák s Hlavákem (severní nástupiště před budovou) do Juliánova, kde nahradí rušenou l.13 (tu ve zbytku její trasy a l. 9 mezi Hlavákem a Komárovem má nahradit posílení l.12)
3.) Ani pravidelné obousměrné pojíždění tohoto oblouku na Moravském nám. - a tak OBOUSMĚRNÉ přímé propojení Maliňáku s Českou nebývalo pravidelné (což zajistí přetrasování l. 11 z dosavadní trasy vedené ul. Milady Horákové do ul. Cejl + Maliňák) Pozn. Onen oblouk býval v minulosti pojížděn l. 4 od Maliňáku k České při uzavírkách TT přes Svoboďák - v opačném směru vynechávála i zastávku Českou a byla vedena ulicí Husovou.
Osobně mi uvedené změny připadají velmi zajímavě - přinášejí nová přímá propojení a na Hlaváku zjednodušují přestup mezi TRAM (všemi tama vedenými linkami i jimi a vlaky) + ruší páteřní svazek l. 12 a 13 (dosud se jižně/východně od Hlaváku větvící) a nahrazují jej páteřní linkou 12.
Re: Brno
Vážení kolegové z Pražských tramvají,
jménem týmu BMHD.cz bych Vás rád všechny pozval na oslavu 10 let od založení našich brněnských stránek. Bude se konat v sobotu 6. 10., její součásí je mj. jízda s trojicí tramvají T3R.PV a večerní posezení.
Veškeré podobrnosti se dozvíte zde:
http://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?1083
Zdraví manil
jménem týmu BMHD.cz bych Vás rád všechny pozval na oslavu 10 let od založení našich brněnských stránek. Bude se konat v sobotu 6. 10., její součásí je mj. jízda s trojicí tramvají T3R.PV a večerní posezení.
Veškeré podobrnosti se dozvíte zde:
http://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?1083
Zdraví manil
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brno
http://www.youtube.com/watch?v=Y0tEwkYAcNs
Odkaz převzatý ze zelených. Zkoušky havarované NP kachny z Bystrce z 31.5.
Odkaz převzatý ze zelených. Zkoušky havarované NP kachny z Bystrce z 31.5.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brno
Dám to sem. Na zelených jsou fotky vykolejení 13T.
http://www.k-report.net/discus/obrazky/10/69/671069.jpg
http://www.k-report.net/discus/obrazky/10/70/671070.jpg
Zvlášt druhá fotka vypadá hodně zajímavě.
http://www.k-report.net/discus/obrazky/10/69/671069.jpg
http://www.k-report.net/discus/obrazky/10/70/671070.jpg
Zvlášt druhá fotka vypadá hodně zajímavě.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Krno
Prý běžný pátek v Brně
(pořízeno den před svátkem - malý pátek)
http://twitter.com/?photo_id=1#!/czpopi ... 88/photo/1
(pořízeno den před svátkem - malý pátek)
http://twitter.com/?photo_id=1#!/czpopi ... 88/photo/1
Re: Brno
ad živé ploty, stromy apod. kolem kolejiště - nechápu, proč zrovna v praze tohle nemůže fungovat, ačkoli to je standardem i v mnoha menších a chudších městech. praha by vůbec mohla být o dost zelenější, stačí si vzít příklad ze "stadtplanung" v německu, ale i polsku aj.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brno
MM- Díky za fotky z Brna. Vypadá to hezky, ale řekl bych že to narazí co otevřel MOp.
K tomu sjednocení. Ono nemusíš chodit daleko. Na ekologie se dnes jenom hraje. Stačí se podívat na vzduchovoziče v tramvajích...
K tomu sjednocení. Ono nemusíš chodit daleko. Na ekologie se dnes jenom hraje. Stačí se podívat na vzduchovoziče v tramvajích...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brno
MOp: No ono v Praze není moc míst, kde by byla nová zeleň mezi TT a silnicí reálná - dokonce čekám, že na jednom místě část nyní existující zmizí, aby mohl vzniknout vyhrazený BUS pruh, ale neubyla při tom parkovací místa, kterým se obětuje část trávy mezi stromy podél (ovšem v tomto případě zatravněné) TT. Uhodneš, kterou a v kterém směru myslím? Posun zábradlí k TT a zadláždění/zalití asfaltem/osazení trávníkové dlažby v kraji zvýšeného velmi širokého středového pásu by mělo řešit tento problém
V těch Holešovicich čekám zase, že jednou při REKO TT bude spíše o ten přebytečný cca metr šířky středového pásu rozšířena silnice (díky čemuž na její jedné straně bude místo podélného parkování možné parkování šikmé či vznikne cyklopruh) než aby vzniklo místo pro zeleň. Je to škoda, ale v tomto jsem realista.
Zejména, když vidím zásadně chybné nehospodárné financování správy veřejných prostranství v Praze způsobené roztříštěností/nekoordinovaností - díky čemuž vznikají zbytečné přesuny = (placené) prostoje pracovníků udržujících zeleň i čistotu ve městě. Snad v každé ulici část patří a nechá udržovat město, další městská část a pak zejména v případě výskytu TT ještě i DP.
Ať třeba (byť nelogicky) DP hradí vyvážení nějakých odpadkáčů či udržování zeleně, ale ať se to krucinál všechno dělá "plošně" - každý druh činnosti v celé ulici je vykonán zaráz jedněmi pracovníky, kteří zbytečně neplýtvají časem a pohonnými hmotami na přesun mezi různými od sebe vzdálenými místy! Proč během jedné směny v jedné ulici mne jednou brzdí sběrné auto košů ze zastávkových sloupků a v jinou těch na chodnících - potažmo u zastávkových přístřešků? Porotože Praha snažící se integrovat hromadnou dopravu není schopna se (kvůli ekonomickým zájmům jednotlivců) dohodnout na integraci jiných veřejných činností!
V těch Holešovicich čekám zase, že jednou při REKO TT bude spíše o ten přebytečný cca metr šířky středového pásu rozšířena silnice (díky čemuž na její jedné straně bude místo podélného parkování možné parkování šikmé či vznikne cyklopruh) než aby vzniklo místo pro zeleň. Je to škoda, ale v tomto jsem realista.
Zejména, když vidím zásadně chybné nehospodárné financování správy veřejných prostranství v Praze způsobené roztříštěností/nekoordinovaností - díky čemuž vznikají zbytečné přesuny = (placené) prostoje pracovníků udržujících zeleň i čistotu ve městě. Snad v každé ulici část patří a nechá udržovat město, další městská část a pak zejména v případě výskytu TT ještě i DP.
Ať třeba (byť nelogicky) DP hradí vyvážení nějakých odpadkáčů či udržování zeleně, ale ať se to krucinál všechno dělá "plošně" - každý druh činnosti v celé ulici je vykonán zaráz jedněmi pracovníky, kteří zbytečně neplýtvají časem a pohonnými hmotami na přesun mezi různými od sebe vzdálenými místy! Proč během jedné směny v jedné ulici mne jednou brzdí sběrné auto košů ze zastávkových sloupků a v jinou těch na chodnících - potažmo u zastávkových přístřešků? Porotože Praha snažící se integrovat hromadnou dopravu není schopna se (kvůli ekonomickým zájmům jednotlivců) dohodnout na integraci jiných veřejných činností!