Stránka 17 z 33

Re: Brněnský vozový park

Napsal: 02.2.2009 21:30
od 9001
Levostraná T3 ala co byla na knížecí a chybí jedno kolo

Re: Brněnský vozový park

Napsal: 01.2.2009 23:24
od Josef
Žeby se začlo jezdit v protisměru :-D:-D:-D =D> Tomu říkám Ček šmejd

Re: Brněnský vozový park

Napsal: 01.2.2009 23:08
od Štěpán
http://www.tramfoto.cz/index.php?cat=10 - není to ideální, bylo hrozný počasí, musel jsem ostřit manuálně (poškozený objektiv), RT6ku jsme viděli jen jedno kolo, než se jí porouchala plošina, ale zase se nám povedlo nafotit stržené PTG u dvou souprav a vlečení Anitry vozem T3G (nebo co to je). A hlavně jsem se poprvé v životě svezl v RT6N1!!! Prostě dneska v Brně nuda nebyla.

Mimochodem, najděte pár chybiček: http://www.tramfoto.cz/displayimage.php?pos=-397 :)

Re: Brněnský vozový park

Napsal: 10.11.2008 8:40
od PvvS
No , z vasich vozu pujde asi jenom mechanika, trakcni a staticky menic mate jiny, regec je stejny, trakcaky pouze TE028A01 . Radic je taky jiny. 1804 je navic hola kastle bez jakekoliv rekonstrukce. To uz opravdu vzit jednu reko z prahy a prekopat elektriku (ze by zelena)...

Re: Brněnský vozový park

Napsal: 10.11.2008 7:53
od Absolut
Moje JPP informace z Šalingradu říkají, že celé vozy nechtějí ani po schválení a úspěšném provozu 1801, vůz 1803 zprovozní ze svých zásob a na 1802 a 1804 budou poptávat jen díly. Je otázka, zda je máme a pak taky zda DPP neodpovíé "odvezte si celej ten krám"

Re: Brněnský vozový park

Napsal: 09.11.2008 19:15
od Bobik
demon píše:
davidtk píše:...jak sou na tom vůbec ty naše RT6? měly by být jen 2 teoreticky provozu-schopné (říkám teo)?
9101: stačí osadit novými kotouči, namontovat zpět opravené motory prvního podvozku a po nových revizích EZ a TN a nějakém základním ošetření po dvouročním odstavení může jezdit, pokud ovšem DÚ vydá příslušná povolení,
9102: vykanibalizována,
9103: velmi vykanibalizována,
9104: bez motorů třetího podvozku, schopná pohybu vlastní silou v režimu nouzové jízdy na přední podvozek - v podstatě jen téhle se může týkat případné schválení typu RT6N1...
Aha, takže na Pankráci je víceméně hromada šrotu, ze které se Brňáci rozhodně radostní nezblázní. Pokud vůbec budou mít o něco zájem.

Re: Brněnský vozový park

Napsal: 09.11.2008 10:46
od PvvS
Naposled se mluvilo o emc.

Re: Brněnský vozový park

Napsal: 09.11.2008 10:39
od MKzB
brnensky.denik.cz
...uvedl Miroslav Košatka z Drážního úřadu. Dodal, že úřad má teď šedesát dní na to, schválit tramvaj pro plný provoz. Podle něj je velmi pravděpodobné, že tramvaj povolení pro plný provoz dostane.

Re: Brněnský vozový park

Napsal: 09.11.2008 9:47
od demon
No nevim nakolik je pro tebe ta zpráva dobrá, pro mě tedy rozhodně není, ale zatím je ve fázi nepotvrzené JPP a pro mě má větší váhu tato informace: "„Splnili jsme všechny podmínky a rozhodnutí Drážního úřadu očekáváme do konce roku. Předpokládáme, že už v roce 2009 tramvaj na koleje vyjede,“ uvedla mluvčí Dopravního podniku města Brna Hana Pohanová."
Jsem zvědav jakou zhovadilost by si DÚ pro odůvodnění svýho rozhodnutí vymyslel tentokrát... :roll:

Re: Brněnský vozový park

Napsal: 09.11.2008 8:55
od PvvS
Dobry zpravy:
daxi na brnenskem foru píše:Mimo jiné 1801 NEOFICIÁLNĚ neudělala zkušební provoz s cestujicími.Zainteresovaní určitě vědí o čem mluvím!!!

Re: Brněnský vozový park

Napsal: 08.11.2008 22:36
od demon
Damir Holas píše:Mno, vzhledem k intenzivním dodávkám 14T a tomu, že 15T už je taky "za humny", bych si tipnul, že pokud se do Brna dostaví delegace z DPP, tak nebude opisovat, ale spíš podepisovat smlouvu o prodeji pražských kousků do DPMB...
Mno vzhledem k tomu, že 9102 a 9103 jsou v podstatě holé kastle, které brňáci v počtu dvou kusů už sami vlastní a 9101 pro ně není použitelná, bych jejich zájem neviděl dvakrát reálně...

Re: Brněnský vozový park

Napsal: 08.11.2008 22:27
od demon
davidtk píše:...jak sou na tom vůbec ty naše RT6? měly by být jen 2 teoreticky provozu-schopné (říkám teo)?
9101: stačí osadit novými kotouči, namontovat zpět opravené motory prvního podvozku a po nových revizích EZ a TN a nějakém základním ošetření po dvouročním odstavení může jezdit, pokud ovšem DÚ vydá příslušná povolení,
9102: vykanibalizována,
9103: velmi vykanibalizována,
9104: bez motorů třetího podvozku, schopná pohybu vlastní silou v režimu nouzové jízdy na přední podvozek - v podstatě jen téhle se může týkat případné schválení typu RT6N1...

Re: Brněnský vozový park

Napsal: 08.11.2008 22:23
od Damir Holas
Bobik píše:Tak držim palce aby to vyšlo a zprovoznění se povedlo. Poté by mohla přijet delegace DPP a opisovat
Mno, vzhledem k intenzivním dodávkám 14T a tomu, že 15T už je taky "za humny", bych si tipnul, že pokud se do Brna dostaví delegace z DPP, tak nebude opisovat, ale spíš podepisovat smlouvu o prodeji pražských kousků do DPMB...

Re: Brněnský vozový park

Napsal: 08.11.2008 20:57
od davidtk
Otázkou je kolik peněz stál např. Kočkopes. Ale to je trochu jiný příklad, hlavně zřejmě půjdou opravit jen 2 ze 4, ikdyž to by mohli vědět dílenský a pankrácký ;) jak sou na tom vůbec ty naše RT6? měly by být jen 2 teoreticky provozu-schopné (říkám teo)?

Re: Brněnský vozový park

Napsal: 08.11.2008 20:54
od Josef
No, kdyby se měly zprovoznit, stálo by to podle mě moc peněz. Myslim, že nějaký čtyři tramvaje DP strčí do kapsy ne??