Brno

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 05.12.2005 16:10

To je zvláštní, jaktože tam mají tolik Pražských vozů???? :?: (i ten trolejbus možná)

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1394
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 02.12.2005 10:21


mauricio
Uživatel
Příspěvky: 37
Registrován: 23.11.2004 21:59

Re: Muzeum MHD v Brně

Příspěvek od mauricio » 01.12.2005 18:02

fricoolinek2 píše:Kde bych nalezl nějakou fotogalerii ???
myslíš muzea v Líšni nebo "muzea" v Řečkovicích?A myslíš budovu, areál nebo vozy?

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2331
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Muzeum MHD v Brně

Příspěvek od fricoolinek2 » 01.12.2005 17:46

Kde bych nalezl nějakou fotogalerii ???

Pikohk

Příspěvek od Pikohk » 05.9.2005 20:54

Díky za rady. Nakonec jsem se pokochal ještě K3RN-v sobotu odpoledne na 1čce. Svezl jsem se anitrou. Trolejbusy jsem skoro žádný nezahlíd, to samý platí o T6.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1394
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 02.9.2005 23:28

No okolo nadrazi je sance chytit skoro vsechyn NP KT8 , VV60LF, nejaky vraky typu Anitra . Na moravaku T6A5 , nejaky T3R , K2R, mozna K3 .

Z Trbusu v pracovni dny 22tr na mendlaku.

Pikohk

Příspěvek od Pikohk » 02.9.2005 21:31

Zdárek všichni, především Brňáci. Příštích pár dní bych se měl vyskytovat v Brně. Jsou nějaký tramvajový (trolejbusuový) zajímavosti, na který bych se měl při procházkách městem zaměřit. Pohybovat se budu hlevně v okolí hlavního nádraží... Kdyžtak mi doporučte nějakej web
díky moc

Afenot
Uživatel
Příspěvky: 120
Registrován: 17.11.2003 20:21
Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Afenot » 26.8.2005 21:18

PvvS: A vis kam se bude posouvat?? Je jasne, ze predelavat se bude tim premistovanim.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1394
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: Žebrácká banda - místo, aby řešili priority....

Příspěvek od PvvS » 26.8.2005 19:46

Tramvajáček píše:Brněnští radní chtějí dát milionovou dotaci soukromé firmě na vybudování zastávky hromadné dopravy u nového golfového hřiště. Dotace přichází ve chvíli, kdy jsou v katastrofálním stavu vytížené přestupní uzly přímo v Brně. Chybějí lavičky a přístřešky, nebo je jich málo jako například na Staré osadě nebo Osové, kde denně přesedají tisíce lidí. :evil: :evil:

Společnost Kordis, která zodpovídá za integrovaný systém dopravy v JHK, zatím investuje hlavně do mimobrněnských přestupních uzlů. Brno přijde na řadu později. " :evil: :(

Já to Brno fakt už nechápu. A hlavně teda "trpělivost" jeho obyvatel...
Lidi maj presedat a jet , ne posedavat . Mimocodem investovat do stary osady nema cenu , bude se predelavat a cast presouvat.

Afenot
Uživatel
Příspěvky: 120
Registrován: 17.11.2003 20:21
Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Afenot » 26.8.2005 18:52

ad Tramvajáček: To by chtělo asi napsat rovnou stížnost.

Tramvajáček

Žebrácká banda - místo, aby řešili priority....

Příspěvek od Tramvajáček » 26.8.2005 13:59

Brněnští radní chtějí dát milionovou dotaci soukromé firmě na vybudování zastávky hromadné dopravy u nového golfového hřiště. Dotace přichází ve chvíli, kdy jsou v katastrofálním stavu vytížené přestupní uzly přímo v Brně. Chybějí lavičky a přístřešky, nebo je jich málo jako například na Staré osadě nebo Osové, kde denně přesedají tisíce lidí. :evil: :evil:

Společnost Kordis, která zodpovídá za integrovaný systém dopravy v JHK, zatím investuje hlavně do mimobrněnských přestupních uzlů. Brno přijde na řadu později. " :evil: :(

Já to Brno fakt už nechápu. A hlavně teda "trpělivost" jeho obyvatel...

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 18.8.2005 12:16

PvvS nezapomen ze i pri stejnem rozvoru je clanek u K3 posazen na podvozku jinak-ne v jeho ose...takze podvozek tolik nezasahuje do stredniho clanku a proto je ten u K3 co se tyce NP casti o trosku vetsi...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9609
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 17.8.2005 23:54

Možná je to tím,že K3 nemá ty druhé dveře v článku jako KT8.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1394
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 17.8.2005 23:32

jenom dojem, clanek je skoro stejny

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9609
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 17.8.2005 21:51

Fotografie z Brna, včetně K3 a vleku VV60LF na http://www.tram9001.goo.cz

Ještě takový můj postřeh k nízkopodlažním vozům. Mě přijde,že K3 má o dost větší tu nízkopodlažní plochu, než KT8D5N a KT8D5RN.2. Nebo je to můj dojem?

Odpovědět