Stránka 26 z 29

Napsal: 05.9.2005 20:54
od Pikohk
Díky za rady. Nakonec jsem se pokochal ještě K3RN-v sobotu odpoledne na 1čce. Svezl jsem se anitrou. Trolejbusy jsem skoro žádný nezahlíd, to samý platí o T6.

Napsal: 02.9.2005 23:28
od PvvS
No okolo nadrazi je sance chytit skoro vsechyn NP KT8 , VV60LF, nejaky vraky typu Anitra . Na moravaku T6A5 , nejaky T3R , K2R, mozna K3 .

Z Trbusu v pracovni dny 22tr na mendlaku.

Napsal: 02.9.2005 21:31
od Pikohk
Zdárek všichni, především Brňáci. Příštích pár dní bych se měl vyskytovat v Brně. Jsou nějaký tramvajový (trolejbusuový) zajímavosti, na který bych se měl při procházkách městem zaměřit. Pohybovat se budu hlevně v okolí hlavního nádraží... Kdyžtak mi doporučte nějakej web
díky moc

Napsal: 26.8.2005 21:18
od Afenot
PvvS: A vis kam se bude posouvat?? Je jasne, ze predelavat se bude tim premistovanim.

Re: Žebrácká banda - místo, aby řešili priority....

Napsal: 26.8.2005 19:46
od PvvS
Tramvajáček píše:Brněnští radní chtějí dát milionovou dotaci soukromé firmě na vybudování zastávky hromadné dopravy u nového golfového hřiště. Dotace přichází ve chvíli, kdy jsou v katastrofálním stavu vytížené přestupní uzly přímo v Brně. Chybějí lavičky a přístřešky, nebo je jich málo jako například na Staré osadě nebo Osové, kde denně přesedají tisíce lidí. :evil: :evil:

Společnost Kordis, která zodpovídá za integrovaný systém dopravy v JHK, zatím investuje hlavně do mimobrněnských přestupních uzlů. Brno přijde na řadu později. " :evil: :(

Já to Brno fakt už nechápu. A hlavně teda "trpělivost" jeho obyvatel...
Lidi maj presedat a jet , ne posedavat . Mimocodem investovat do stary osady nema cenu , bude se predelavat a cast presouvat.

Napsal: 26.8.2005 18:52
od Afenot
ad Tramvajáček: To by chtělo asi napsat rovnou stížnost.

Žebrácká banda - místo, aby řešili priority....

Napsal: 26.8.2005 13:59
od Tramvajáček
Brněnští radní chtějí dát milionovou dotaci soukromé firmě na vybudování zastávky hromadné dopravy u nového golfového hřiště. Dotace přichází ve chvíli, kdy jsou v katastrofálním stavu vytížené přestupní uzly přímo v Brně. Chybějí lavičky a přístřešky, nebo je jich málo jako například na Staré osadě nebo Osové, kde denně přesedají tisíce lidí. :evil: :evil:

Společnost Kordis, která zodpovídá za integrovaný systém dopravy v JHK, zatím investuje hlavně do mimobrněnských přestupních uzlů. Brno přijde na řadu později. " :evil: :(

Já to Brno fakt už nechápu. A hlavně teda "trpělivost" jeho obyvatel...

Napsal: 18.8.2005 12:16
od izzy
PvvS nezapomen ze i pri stejnem rozvoru je clanek u K3 posazen na podvozku jinak-ne v jeho ose...takze podvozek tolik nezasahuje do stredniho clanku a proto je ten u K3 co se tyce NP casti o trosku vetsi...

Napsal: 17.8.2005 23:54
od 9001
Možná je to tím,že K3 nemá ty druhé dveře v článku jako KT8.

Napsal: 17.8.2005 23:32
od PvvS
jenom dojem, clanek je skoro stejny

Napsal: 17.8.2005 21:51
od 9001
Fotografie z Brna, včetně K3 a vleku VV60LF na http://www.tram9001.goo.cz

Ještě takový můj postřeh k nízkopodlažním vozům. Mě přijde,že K3 má o dost větší tu nízkopodlažní plochu, než KT8D5N a KT8D5RN.2. Nebo je to můj dojem?

Napsal: 15.7.2005 9:17
od Afenot
Pepa píše:
Tombus píše:Ale Afenot není Kaštan, ne? Afenot sem pokud vim, nechodí.
profile.php?mode=viewprofile&u=19

ale od toho promazání tu snad ještě nebyl...se ho zeptej 8-)
Ano, z důvodu velmi kritického stavu (slabé slovo) "Tram-fóra" sem Afenot nechodí. A vůbec toho nelituje.
A PvvSa bych žádal, aby mě nedělal někým jiným a nepovažoval to za srandu...

Napsal: 13.7.2005 19:47
od Pepa
Tombus píše:Ale Afenot není Kaštan, ne? Afenot sem pokud vim, nechodí.
profile.php?mode=viewprofile&u=19

ale od toho promazání tu snad ještě nebyl...se ho zeptej 8-)

Napsal: 13.7.2005 19:29
od Tombus
Ale Afenot není Kaštan, ne? Afenot sem pokud vim, nechodí.

Napsal: 13.7.2005 19:17
od PvvS
detail :))