Stránka 28 z 33

Napsal: 27.1.2006 15:16
od Sirka
Zítra jedu do Brna, nevim, kolik bude času na rozchod, ale kdyby někoho aktuálně něco zajímalo, můžu se pokusit to zjistit.

Napsal: 22.1.2006 23:45
od manil
V Praze jsou na T6 dveře IFE s pohony IFE, v Brně máme dveře BODE s pohony BODE. BODE jsou pomalé a v zastávkách v náklonu mají problémy se zavíráním, proto jsou postupně nahrazovýny pohony od brněnské firmy IGE. Dveře IFE s pohony IFE jsou u nás v RT6N1 a Bratislavě v T6 třetí serie.

Napsal: 22.1.2006 23:18
od DavidD
fricoolinek2 píše:Jak je to s dveřma na brněnskejch T6A5 ? Mají některý brněnský T6A5 stejný dveře jako pražsksý T6A5 ?
no co já vim tak ne.

Napsal: 22.1.2006 23:15
od fricoolinek2
Jak je to s dveřma na brněnskejch T6A5 ? Mají některý brněnský T6A5 stejný dveře jako pražsksý T6A5 ?

Napsal: 22.1.2006 23:10
od izzy
No klimoska to je...pokud vim je na T6A5 Brno, T6A5 Bratislava treti serie...plus jeste sou tyhle vytvory na 4 brnenskych RT6...

Re: otazky ohladne elektriciek 2. cast

Napsal: 22.1.2006 22:46
od DavidD
Sheep píše:otvaram druhu cast pre technicke otazky o elektrickach a hned mam jednu dost banalnu ale mna to trapi

co je ta biela suciastka na streche niektorych T6A5? :D
No měla by to být klimatizace.

otazky ohladne elektriciek 2. cast

Napsal: 22.1.2006 22:16
od Sheep
otvaram druhu cast pre technicke otazky o elektrickach a hned mam jednu dost banalnu ale mna to trapi

co je ta biela suciastka na streche niektorych T6A5? :D

Napsal: 18.1.2006 13:26
od 83.240.30.57
Nevíte co se bude příští rok vyřazovat?????, :?:

Napsal: 05.12.2005 23:04
od manil
Souprava byla celkem zajímavá, ale pořád si to nedovedu představit v běžném provozu. Skrz město se to sune jako s hnojem a nevleze se to na zastávku, pokud tam stojí ještě něco jinýho. Ideální je podle mě provoz MV+VV. Přihazuju ještě nějakou fotku.

Napsal: 05.12.2005 21:57
od PvvS
Aha ups :oops:

Napsal: 05.12.2005 21:56
od izzy
PvvS vsak moznost dvo wan nikdo nezminoval...bylo zde zmineno T3R.EV+VV60LF jako NP nahrada za K2 a T3RN.EV+T3R.EV jako NP nahrada za 2xT3/T6...dve wany sou blbost...

Napsal: 05.12.2005 21:51
od PvvS
Nevim trochu luxus davat 2 wany za sebe, kor europulsni. To radsi progressy bez moznosti tahat vlek a kuplovat je klasickyma progressama, tech je dost

Napsal: 05.12.2005 21:49
od PvvS
Chystá se zkušební provoz z cestujícími na lince č.12 - souprava T3+VV60+T3

Cíl zkoušek:
ověřit jízdní vlastnosti soupravy při provozu s cestujícími, ověřit možnosti provozu soupravy v reálním provozu.

Termín:
Jednorázově v nejbližším termínu.

Trasa:
linka 12 v úseku Zvonařka-Královo Pole,Červinkova, neděle kurz 01205 (provoz od 17 do 23 hod). Výhodou výběru tohoto kurzu je výjezd z vozovny a také kapacitní využití soupravy na této lince.

Bezpečnost:
zadní vozidlo soupravy bude po dobu zkoušek obsazeno dozorem, který zajistí bezpečnost cestujících v zadním voze v případě nepříznivých rozhledových podmínek řidiče.

Legislativa:
Vozidlo je schváleno do provozu v trojici Drážním úřadem Praha schválenými technickými podmínkami TP 6-07-VV60LF-01 ze dne 24.6.2005, které schvalují provoz tohoto vozidla pro provoz ve trojici s motorovými vozy.

Zabezpečení provozu:
Souprava bude vypravena z vozovny Medlánky, v případě poruchy či nutnosti výměny bude nahrazena soupravou 2xT3,případně 2xT6.

Další zkoušky:
Zkušební provoz je brán jako jednorázový, dočasný, avšak v případě potřeby může být za výše uvedených podmínek zopakován.
Po instalaci kamerového systému může zkušební provoz být konán i bez dozoru v zadním voze.

Napsal: 05.12.2005 21:47
od izzy
No popravde jizda byla vcelku prijemna ale radsi misto T3R.EV+VV60LF+T3R.EV bych videl combino, ulf ci vektru...preci jen 40m vcelku je lepsi nez seskladany ze tri vozu...soupravy T3R.EV+VV60LF bych klidne uvital nebot tu bude po dodani wan moznost operativniho provozu T3R.EV+VV60LF jako nahrada za K2 a T3RN.EV+T3R.EV jako NP garant na linkach s vozy 2xT3/T6...

Napsal: 05.12.2005 21:39
od ds
PvvS píše:Ne ten clovek fungoval jako bezpecnostni dozor proti devastaci zadniho vozu a pro vsechny pripady. Tohle sou fotky z najezdu na linku a pote sluzebni jizda zpet na zvonarku . S cestujicimi nemam
Nebylo to spíš kvůli výhledu řidiče zejména na zastávkách v oblouku (Šilingrovo nám.) ? Nevidím větší riziko devastace C vozu než B vozu.