Ale já vím, akorát jsem doufal, že těch 300 metrů je delších, nóó...Absolut píše:Pane Fořtík, vždyť jsem Vám to říkal, že se dělá 300 metrů! A i to je více, než se původně na léto plánovalo.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Pane Fořtík, vždyť jsem Vám to říkal, že se dělá 300 metrů! A i to je více, než se původně na léto plánovalo.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
To je sice možné, ale doufal jsem, že budeme jezdit po nových kolejích od Výtoně k Vodárně. Takže místo toho, aby se ten tunel zavřel jednou a třicet let se přes něj jezdilo, nás čeká ještě minimálně jedna výluka, kdy budou dodělány i navazující úseky směrem ke křižovatkám v Podolí a na Výtoni. A že tyto úseky rovněž nejsou žádné pohárové, to se ví...MOp píše:A neni brana reko tunelu jako havarie, a tak je k tomu i pristupovano, Herr Fortik? Jinak kdyby ses koukal na stari panelu bkv, zjistil bys konec useku na jedne strane u letopoctu 2004 a na druhe 1994-6.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
A neni brana reko tunelu jako havarie, a tak je k tomu i pristupovano, Herr Fortik? Jinak kdyby ses koukal na stari panelu bkv, zjistil bys konec useku na jedne strane u letopoctu 2004 a na druhe 1994-6.
Re: Rekonstrukce TT
taky se může za pár dnů ještě stát, že se s těma krámama šoupnou za ty cedule a...
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Tak jsem dnes provedl osobní inspekci ve Vyšehradském tunelu. Kdo čekal a doufal v naplnění slov pana Šurovského, musí být nutně zklamán, stejně jako já. Vzpoměl jsem si na film Slunce, seno, erotika, kde to místní nechtějí s tou nahotou přehánět. Stejně tak se to nepřehání s rekonstrukcí Vyšehradského tunelu a tak můžeme najít rekonstruovaný úsek jenom vocaď pocaď, nikoliv od výhybek k výhybkám.
Jo a pro ty, kterým se zdá, že policie u ovládání křižovatky dělá jenom křoví, přikládám důkaz, že do řízení křižovatky skutečně zasahují.
Jo a pro ty, kterým se zdá, že policie u ovládání křižovatky dělá jenom křoví, přikládám důkaz, že do řízení křižovatky skutečně zasahují.
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Fakt se mi to nechtělo a nechce celkově rozepisovat,takže kdo o kolaudaci věděl a byl tam,tak ví jak to probíhalo.. Pokud je ale fakt nějakej šotouš tak nadrženej,že chce pobrobně rozepsat jak probíhala obyčejná zkušební jízda a všechny důvody jízdy do Modřan,tak ať mi napíše SZ (A ještě dotaz - co má podle tebe společného to,že se po trati do Modřan dělalo/opravovalo víc věcí než jen trolej s couváním a zpětně pohybováním soupravy?)Petr píše:OPRAVDU SE COUVALO? Nebo se zpětně pohybovalo? (já jen, když se dělalo víc věcí, než jen trolej, to pro upřesnění)Tom 11 píše:Pěkná fotka!Pane Absolute,můžete tu vaší fotku poslat panu řidiči na mail?Jinak zpátky se couvalo až do Bráníka a dělalo se tam víc věcí než jen trolej...to jen pro upřesnění
A dnes zkušební jízdy pokračovaly - do 14 hodin na místě byla 8625+8626,kterou hned potom vystřídala sólo 6900 a 8606+8605.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Zmizely téměř všechny žluté cedulky - zůstaly pouze ty letité 40 na nadjezdu za Modřanským nádražím a potom 50 mezi Belárií a Černým koněm (od pumpy k pumpě - přesněji řečeno). Myslím, že ta 50 by tam měla být obousměrně, protože i z města to pořád hází.Absolut píše:Pane Tome11, já nemám na pana řidiče mail
Dnes jsem si to projel a docela dobrý, akorát víc půjde poznat až v běžníém provozu, kdy budou trojky z města dohánět čas. Ta d-21 je taková líná a není důvod to zkoušet honit. Přímá mezi Černým koněm a Belárií hází stále, ale některé hnusy se podařilo zliqidovat - namátkou kopnutí před zast Černý kůň, mezi zast Beláre a Modřanská Škola, před Modřanskou školou.... Celý to projedu až odpoledne
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
OPRAVDU SE COUVALO? Nebo se zpětně pohybovalo? (já jen, když se dělalo víc věcí, než jen trolej, to pro upřesnění)Tom 11 píše:Pěkná fotka!Pane Absolute,můžete tu vaší fotku poslat panu řidiči na mail?Jinak zpátky se couvalo až do Bráníka a dělalo se tam víc věcí než jen trolej...to jen pro upřesnění
A dnes zkušební jízdy pokračovaly - do 14 hodin na místě byla 8625+8626,kterou hned potom vystřídala sólo 6900 a 8606+8605.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Pane Tome11, já nemám na pana řidiče mail
Dnes jsem si to projel a docela dobrý, akorát víc půjde poznat až v běžníém provozu, kdy budou trojky z města dohánět čas. Ta d-21 je taková líná a není důvod to zkoušet honit. Přímá mezi Černým koněm a Belárií hází stále, ale některé hnusy se podařilo zliqidovat - namátkou kopnutí před zast Černý kůň, mezi zast Beláre a Modřanská Škola, před Modřanskou školou.... Celý to projedu až odpoledne
Dnes jsem si to projel a docela dobrý, akorát víc půjde poznat až v běžníém provozu, kdy budou trojky z města dohánět čas. Ta d-21 je taková líná a není důvod to zkoušet honit. Přímá mezi Černým koněm a Belárií hází stále, ale některé hnusy se podařilo zliqidovat - namátkou kopnutí před zast Černý kůň, mezi zast Beláre a Modřanská Škola, před Modřanskou školou.... Celý to projedu až odpoledne
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Aby se tam mohla tramvaj správně dramaticky naklonit v tom případě, že jedou dvě tramvaje za sebou a druhá čeká, až první odblokuje...P_V píše: Proč je vlastně tahle zatáčka klopená... ééé... oblouk s převýšením, když z jedné strany je zastávka a z druhé výhybka, takže se tam nedá rozjet takovou rychlostí, aby to mělo smysl?
Re: Rekonstrukce TT
Proč je vlastně tahle zatáčka klopená... ééé... oblouk s převýšením, když z jedné strany je zastávka a z druhé výhybka, takže se tam nedá rozjet takovou rychlostí, aby to mělo smysl?Tom 11 píše:obrázek - 8625+8626 na zkušební jízdě.
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Ano,přesně tak.trainzjohny píše:Aha, já 6900 viděl na paláčku když jsem s davidemtk fotil a pokud se nepletu byla řízena přímo panem Šůrovským ...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Aha, já 6900 viděl na paláčku když jsem s davidemtk fotil a pokud se nepletu byla řízena přímo panem Šůrovským ...
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Pěkná fotka!Pane Absolute,můžete tu vaší fotku poslat panu řidiči na mail?Jinak zpátky se couvalo až do Bráníka a dělalo se tam víc věcí než jen trolej...to jen pro upřesnění:absolut píše:Nestíhááám S dvoudenním zpožděním fotka zkušební jízdy / měření TV úseku Přístaviště - Sídliště Modřany a zpět. Zkušební jízda se na Belárii potkala ještě s podbíječkou v činnosti, jak to udělali na cestě zpátky nevím. Souprava 8606+8605 jede na zadní pantograf proto, aby bylo možné sledovat ze zadní plošiny vozu 8606 pantograf na 8605 a až do Modřan jede proto, že tam stavba za Modřanskou školou strhla trolej a muselo se mimořádně opravovat, takže bylo potřeba i mimořádně vyzkoušet.
A dnes zkušební jízdy pokračovaly - do 14 hodin na místě byla 8625+8626,kterou hned potom vystřídala sólo 6900 a 8606+8605.