SSZ za výjezdem z podjezdu padá nekompromisně na stůj.... Jedou autíčka.....

SEMAFOR BEZ PREFERENCE, řešení asi až v rámci reko.
Vlak se rozjíždí se zastávky Zahradní Město.... SSZ za zastávkou padá nekompromisně na stůj.... Jedou autíčka.....

SEMAFOR BEZ PREFERENCE, prý existovala snaha o posun kontaktů a preferenci pouze s přihlášením v rámci výměny řadiče, ale NĚKDO to prý zabil. Zajímalo by mě, jestli zná termín veřejný zájem... Konečné řešení samozřejmě přinese reko a zavedení preference, pokud se tedy povede dopravní řešení.
Vlak se dokodrcá do zastávky Sídliště Zahradní Město. Přechod pro chodce za zastávkou si volí jeden z cestujících na své volno a pro TRAM padá nekompromisně stůj.... Jdou chodci..... Tramvaj si postojí...

SEMAFOR BEZ PREFERENCE, jednoducých řešením je buď rozdělení přechodu, nebo vyčkání s realizací nároku chodce o cca 10-15 sekund. Vím, že je to v zásobníků návrhů preferenčních opatření. Konečné řešení samozřejmě přinese reko a zavedení preference, pokud se tedy povede dopravní řešení.
Tramvaj uhání k zastávce Na Groši. SSZ na odbočení do Intersparu padá nekompromisně na stůj.... Jedou autíčka.....

Tady by něměl být obvykle problém, SSZ JE S ABSOLUTNÍ PREFERENCÍ. Pouze tady od úpravy SSZ pro preferenci autobusů těžce blbnou předsignály a dosud se nepodařilo tuhle závadu ostranit, ač už trvá skoro rok! Pokud padl hlavní signál na stůj před čumákem, tak jde doufám buď o závadu detekce, nebo o vliv jiné tramvaje. Pokud se to bude opakovat, přivítám info.
SSZ před zastávkou Na Groši padá nekompromisně na stůj.... Jedou autíčka.....

SSZ S PODMÍNĚNOU PREFERENCÍ, ale nepříliš vhodnou polohou kontaktů. Pokud padne na stůj, neměla by tramvaj čekat dlouho.
Tramvaj se dostává do zastávky Na Groši.... SSZ za zastávkou padá nekompromisně na stůj.... Jede jedno autíčko.....

SSZ S ABSOLUTNÍ PREFERENCÍ, k tomuhle by tam nemělo vůbec dojít. Pak by se jednalo o závadu detekce. Pokud se to bude opakovat, přivítám další info.
Díky!