No, tak k tomu bych měl co říct, jelikož jsem až na 1 vyjímku odjezdil celý měsíc z Braníka. Ze začátku tragédie, lidi absolutně nerespektovali možnosti sóla a tak když už konečně doběhl celý parník a dostali jsme se k obsazení X-B hadr, čekal jsem, kdy si dotyční uvědomí, že už já mám být dávno pryč a že ihned za mnou vyrazí další voko spoj a že tedy není nutné rvát se do přeplněného sóla.. Postupně jsme se dostali do fáze, kdy se sprint z parníku až na pár vyjímek vytratil a lidi chodí tak nějak lážo plážo, páčto jim ta tramvaj každé 3-4 minuty jede. Fakt je, že když se v nástupní zjeví celý parník, tak je to bomba. A X-17? Snažím se na něj čekat, respektive jsem na něj až na pár vyjímek počkal vždy. Mezi ty vyjímky patří situace, kdy naložím celý parník a čekání na X-17 je stejně bezpředmětné, protože není kam substrát přeložit.demon píše:No já taky nenadávam na přestup tramvaj -> loď, ale naopak loď -> tramvaj, protože tady to skřípe znatelně víc a přitom je to snáz regulovatelný.
Je mi jasný, že ve dvou lodích se o moc víc zvládat nedá (a ještě když se ta Odra tak zoufale courá...), ale pozdržet tramvaj o půl minuty kvůli spokojenosti dvaceti pasažérů už podle mě za trochu snahy stojí.
Nicméně už jsme se o tom bavili s panem Absolutem, že lepším řešením by byla 21 v soupravách řízená dispečersky.