Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od trainzjohny » 26.11.2008 19:39

Jaký je rozdíl mezi předložkami DO a K ??? V tomto případě řekl bych nulový

jaluh
Uživatel
Příspěvky: 354
Registrován: 29.4.2006 20:34
Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od jaluh » 26.11.2008 19:30

Karosák píše:
trainzjohny píše:Dvojice nízkých kátéček při synchronní jízdě směrem do tunelu.
Jinak kolaudovala souprava 8255-8403.
...on nás šmíroval za zálohy a ještě se drze nepřiznal (-X :lol:
Myslím si že ne, podle toho jak jsou, bych řekl, že jeli spíš k tunelu a ne obráceně, ale mohu se plést...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Karosák » 26.11.2008 17:40

trainzjohny píše:Dvojice nízkých kátéček při synchronní jízdě směrem do tunelu.
Jinak kolaudovala souprava 8255-8403.
...on nás šmíroval za zálohy a ještě se drze nepřiznal (-X :lol:

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od trainzjohny » 26.11.2008 16:16

Dvojice nízkých kátéček při synchronní jízdě směrem do tunelu.
Jinak kolaudovala souprava 8255-8403.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6709
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od demon » 24.11.2008 22:49

Fořtík píše:Takže místo toho, aby se ten tunel zavřel jednou a třicet let se přes něj jezdilo, nás čeká ještě minimálně jedna výluka, kdy budou dodělány i navazující úseky směrem ke křižovatkám v Podolí a na Výtoni. A že tyto úseky rovněž nejsou žádné pohárové, to se ví...
V rámci nedělní exkurze jsem si prošel úsek tunel - Výtoň a musím bohužel konstatovat, že stav tohoto úseku skutečně "pohárový" není.
To byl opravdu takový problém v rámci měsíční výluky těch cca 5 nejhorších panelů z prožranými žlaby a propadlou kolejnicí vyměnit ?
Tipuju další výluku příští rok, nebo nejpozději přespříští... Takhle se šetřilo předloni na Bělehradské a současný stav některých panelů je tam podobný jako stav úseku před rekonstrukcí.

VIKtor
Uživatel
Příspěvky: 200
Registrován: 08.8.2008 11:58

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od VIKtor » 24.11.2008 17:17

MOp píše:A nebylo to čirou náhodou Danubio? Hamburk NLD X-21 NEJEZDÍ!
No... Hledal jsem ty pramice po internetu a musím ti dát za pravdu... Ale vsadil bych se, že to byl Hamburk... #-o :(

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 24.11.2008 16:52

Nechystá.

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Štěpán » 24.11.2008 16:26

Chystá se nějaká větší rekonstrukce trati na Barrandově (né jen pravidelná kontrola estakády)? Včera jsem tam jezdil a všimnul jsem si, že omezených rychlostí je tam už docela dost.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 24.11.2008 14:55

A nebylo to čirou náhodou Danubio? Hamburk NLD X-21 NEJEZDÍ!

VIKtor
Uživatel
Příspěvky: 200
Registrován: 08.8.2008 11:58

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od VIKtor » 24.11.2008 14:30

MOp píše:
VIKtor píše:Zkus HAMBURK - s tím to jen sviští! :wink:
A ten jezdi NLD? :-)
Kapitani se musi urcite nejakym klicem stridat, takze to spise zalezi na stesti, kde je ten co to umi nejlepe (ten co jezdil zpocatku s Odrou).
Jel jsem s ním na NLD dvakrát a byl to fofr... :)
S tím střídáním to asi záleží taky na tom, kdo má na co papíry... Předpokládám, že není loď jako loď, stejně jako tramvaj není jako tramvaj...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 24.11.2008 12:35

VIKtor píše:Zkus HAMBURK - s tím to jen sviští! :wink:
A ten jezdi NLD? :-)
Kapitani se musi urcite nejakym klicem stridat, takze to spise zalezi na stesti, kde je ten co to umi nejlepe (ten co jezdil zpocatku s Odrou).

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Proxy » 24.11.2008 11:01

VIKtor píše:Musím podotknout, že jsou i tací řidiči, kteří setrvají ve večerních při případném odjezdu příchodu kaštanstva i přes to, že už se evidentně chystají odjet.
Těm =D> , protože si uvědomují, že jsou vizitkou DP a jejich ohleduplnost pak zahřeje i v mrazivých dnech!
To je sice hezké, ale když pak tramvaj přijede na Dvorce o 2 minuty později, o které mi pak následně ujede autobus z Přístaviště a já tam mrznu 15 minut při čekání na další tak jsem naštvaný daleko více než kdybych čekal 4 minuty na Vodárně :oops:



Jinak doufám, že se Ropidu podaří prosadit změny busů na Praze 4 co nejdříve a odstraní se tak neproklady linek 198 (interval 20 minut) a 199 (int. 15 min) :smt072

VIKtor
Uživatel
Příspěvky: 200
Registrován: 08.8.2008 11:58

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od VIKtor » 24.11.2008 10:09

demon píše:(a ještě když se ta Odra tak zoufale courá...)
Zkus HAMBURK - s tím to jen sviští! :wink:

VIKtor
Uživatel
Příspěvky: 200
Registrován: 08.8.2008 11:58

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od VIKtor » 24.11.2008 10:06

demon píše:Tak jsem se konečně vypravil na parník, celkem hezký a netradiční zážitek, svařák obstojný (i když u Krakonoše mají lepší), ale měl bych jeden dotaz.
Nějak mi nedochází k čemu jsou dispečeři na náplavce, když odtud nevidí na přijíždějící tramvaj a pozdržet odjíždějící loď je určitě podstatně obtížnější než naopak ?
Kdyby raději postávali na stanici tramvaje, mohli by zabránit takovým excesům jako dnes předvedl řidič linky 21 v reklamním hávu, který s potutelným usměvem práskl na Podolské vodárně do koní přesně v okamžiku, kdy se mu dobrá desítka cestujících vyvalila ze dveří za něj právě dorazivší X-17 a další desítka mu přímo před nosem s naprosto zřejmým úmyslem přebíhala Podolské nábřeží.
Za všechny vymrzlé kaštany mu tímto děkuji, dodržel přesnost provozu a víc pro svého chlebodárce opravdu nemohl udělat... =D>
Musím podotknout, že jsou i tací řidiči, kteří setrvají ve večerních při případném odjezdu příchodu kaštanstva i přes to, že už se evidentně chystají odjet.
Těm =D> , protože si uvědomují, že jsou vizitkou DP a jejich ohleduplnost pak zahřeje i v mrazivých dnech!

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6709
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od demon » 24.11.2008 6:13

Fořtík píše:No, tak k tomu bych měl co říct...Postupně jsme se dostali do fáze, kdy se sprint z parníku až na pár vyjímek vytratil a lidi chodí tak nějak lážo plážo, páčto jim ta tramvaj každé 3-4 minuty jede.
No jo, ale děj včerejší události je naprosto odlišný od tvých poznatků.
Tady skutečně dobíhalo cca 10 lidí od lodi, o víc nešlo a v okamžiku odjezdu přípoje byli tak 30 metrů od cíle, autobus už stál ve výstupní, d-21 odjela naprosto prázdná, byla zima jak v ruskym filmu a další d-21 za 5 minut.
V tebou popsané situaci bych asi postupoval stejně, ale v této... :(

Odpovědět