Kdy ?Absolut píše:Plánuje se havarijní oprava části mostu (podepření) a s tím může být spojena havarinjní oprava trati.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Plánuje se havarijní oprava části mostu (podepření) a s tím může být spojena havarinjní oprava trati.
Re: Rekonstrukce TT
Copak se nám chystá na Libeňském mostě? Na nejhorších úsecích jsou na BKV panelech nastříkany sprejem šipky ve smyslu "odsud - sem". Plánuje se nějaká výměna panelů v těch označených úsecích?
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: Rekonstrukce TT
To nepochybně, ale dnes těžko navrhnout jak, když se neví kdy bude/nebude Břevnovská radiála (BR), jestli tramvaj v nejbližší geologické éře definitivně skončí na Bílé Hoře nebo ?... Navíc po rekonstrukci musí komunikace plnit hlukové limity, a to při současném stavu bez BR znamená masivní protihlukové stěny, problémy se zajížděním k nemovitostem atd...P_V píše:Karlovarská se ve zbylém úseku podle mě jednou také bude muset nějak zrekonstruovat. ...
Re: Rekonstrukce TT
Karlovarská se ve zbylém úseku podle mě jednou také bude muset nějak zrekonstruovat. Současný stav bez chodníku a s pankejty je jak někde na vjezdu do Zadní Lhoty. Vhodný by byl nějaký zklidněný čtyřpruh, kde jeden z pruhů v každém směru není souvisle průjezdný ale slouží k odbočování, u přechodů a zastávek TT pak zmizí úplně.
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: Rekonstrukce TT
V úvahu přicházela a bude přicházet celá řada variant a jejich kombinací.Damir Holas píše: že Karlovarská se bude v úseku od konečné tramvaje směrem na Ruzyň rozšiřovat na dva pruhy pro každý směr, čímž by stávající smyčka zanikla
Na konci 90-tých let se uvažovalo s rozšířením Karlovarské od Bílé hory až k Pražskému okruhu na čtyřpruh. Smyčka by se musela vymístit, např. severněji, zhruba do prostoru dnešní BUS smyčky (byl projekt na BUS obratiště uvnitř TRAM smyčky). Také byla ve hře celá řada variant prodloužení tramvajové trati do Řep.
Pak převládl názor soustředit se na brzkou realizaci břevnovské radiály, rozšíření Karlovarské by pak bylo zbytečné.
Protože Břevnovská radiála zas tak brzo nebude, nyní realizovaným rozšířením Karlovarské v úseku Slánská - Pražský okruh se zlepšují aspoň ty nejužší hrdla - křižovatky s Drnovskou a Slánskou.
Rozšíření Karlovarské až na Bílou horu neprošlo mj. kvůli obavám, že by se zahltil Vypich. Taky by se musely postavit nepříliš vzhledné protihlukové zdi přímo před domy...
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: Rekonstrukce TT
V zemi, kde se již zítra bude vlnit metro A a pozítří z jedné strany povede Břevnovská radiála, zatímco z druhé strany je tato radiála až do popozítří nepřípustná, ani včera nikdo nevěděl, kde vlastně smyčka dneska bude. Takže buďme rádi aspoň za tu v té kaluži.pawel píše:takže smyčka v této (i když tak jako tak nevyhovující) podobě nakonec zůstane?
Asi tam dočasně zůstane.
Re: Rekonstrukce TT
takže smyčka v této (i když tak jako tak nevyhovující) podobě nakonec zůstane?
Re: Rekonstrukce TT
To byly původní plány, ale pak se našla nová varianta směrování výpadovky na Karlovy Vary a žádné rozšiřování nebude.Damir Holas píše:A ták, tož to je pro mě novinka... Před pár lety kolovala totiž po Řepích informace (nevím, jak moc pravdivá), že Karlovarská se bude v úseku od konečné tramvaje směrem na Ruzyň rozšiřovat na dva pruhy pro každý směr, čímž by stávající smyčka zanikla a mluvilo se o výstavbě prodloužení trati ulicí Na bělohorské pláni, na jejímž konci měla být nová smyčka. Tohle jsem měl na mysli, když jsem tu zmerčil zvěsti o přesunu smyčky.Proxy píše:Nu, v tom DP-kontaktu se skutečně píše jen o přesunu opodál tj. nikoliv do Řep, ale trošku severně od obratiště busů na BH - viz. ten DP-kontakt...
Ale jak říkám, nevím, jestli to tehdy nebyly nějaké drby
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Rekonstrukce TT
A ták, tož to je pro mě novinka... Před pár lety kolovala totiž po Řepích informace (nevím, jak moc pravdivá), že Karlovarská se bude v úseku od konečné tramvaje směrem na Ruzyň rozšiřovat na dva pruhy pro každý směr, čímž by stávající smyčka zanikla a mluvilo se o výstavbě prodloužení trati ulicí Na bělohorské pláni, na jejímž konci měla být nová smyčka. Tohle jsem měl na mysli, když jsem tu zmerčil zvěsti o přesunu smyčky.Proxy píše:Nu, v tom DP-kontaktu se skutečně píše jen o přesunu opodál tj. nikoliv do Řep, ale trošku severně od obratiště busů na BH - viz. ten DP-kontakt...
Ale jak říkám, nevím, jestli to tehdy nebyly nějaké drby
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Nu, v tom DP-kontaktu se skutečně píše jen o přesunu opodál tj. nikoliv do Řep, ale trošku severně od obratiště busů na BH - viz. ten DP-kontakt...Damir Holas píše:S tím se pořád počítá? Já jen, že bydlím o kousek dál, v Řepích, a tady se neustále, místo rozšiřování Karlovarský, propírá Břevnovská radiála...Brejšín píše: JDCT samozřejmě chtěla odvoďnění ale nebylo ji dopřáno dostatek peněz, zřejmě s povědomím budoucí nutnosti přestěhovat smyčku kamsi opodál.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Rekonstrukce TT
S tím se pořád počítá? Já jen, že bydlím o kousek dál, v Řepích, a tady se neustále, místo rozšiřování Karlovarský, propírá Břevnovská radiála...Brejšín píše: JDCT samozřejmě chtěla odvoďnění ale nebylo ji dopřáno dostatek peněz, zřejmě s povědomím budoucí nutnosti přestěhovat smyčku kamsi opodál.
Re: Rekonstrukce TT
Musim to uvést na pravou míru.
JDCT samozřejmě chtěla odvoďnění ale nebylo ji dopřáno dostatek peněz, zřejmě s povědomím budoucí nutnosti přestěhovat smyčku kamsi opodál.
Viz patřičný DP-kontakt.
Čímž se
JDCT samozřejmě chtěla odvoďnění ale nebylo ji dopřáno dostatek peněz, zřejmě s povědomím budoucí nutnosti přestěhovat smyčku kamsi opodál.
Viz patřičný DP-kontakt.
Čímž se
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Hm, škoda, že žijeme v České normalizované republice a jednoduchá a účinná řešení typu "vyndej kus obrubníku na každé straně a vykopej drenáž" jsou v dnešní době neproveditelná.
Re: Rekonstrukce TT
Asi odbornící z JDCT nejezdili na pionýrské tábory aby se naučili odvoďvat stany při přívalovém deštíku.