Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Oponent
Uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: 08.11.2007 21:05

Re: Kobylisy - Ládví, dojmy

Příspěvek od Oponent » 22.7.2009 10:44

Z:arrow: Budou v oblouku mezi Ďáblicemi a vozovnou mazníky? Nebo sezóna nočního skřípotu bude pro velký úspěch pokračovat? (Na vjezdu do ďáblické smyčky jsou.)
Nejspíš ne. Mazivo v kombinaci se znečištěním ze silničních vozidel nefunguje tak, jako na trati bez pojezdu silničních vozidel. Nějakou dobu bude ticho. Kdyby byla kola v lepším stavu, bylo by ticho pořád (respektive bylo by mnohem méně hluku i bez mazání).
Z:arrow: V podjezdu Třebenická je nové SSZ proti sjíždění - dva bílé kulaté displeje, horní ukazuje | nebo - (volno, stůj), dolní stále ukazuje šipku dolů (smysl?) a nad ní občas kolečko (asi příprava).
Nejde o šipku, ale o písmeno T. Jde o symbol, který znamená, že tramvaj je přihlášena do signalizace nebo dostává volno cyklicky (zjednodušeně řečeno: pokud svítí, řidič vyčká na signál volno, aniž by musel shánět kontaktní zámek).
Z:arrow: Jaký má účel tlačítko na SSZ přes koleje v Bešťákově? Když jede tramvaj, má přednost, a po zbytek času je tam zelený panák... (a to samé na vjezdu Březiněveská, kde ovšem červená skáče nesmyslně pravidelně i bez tramvaje).
Je stanovena minimální doba zelené pro chodce. Pokud v okamžiku přihlášení tramvaje už chodcům zelená delší dobu svítí, je minimální doba už vyčerpána a zelená chodcům může být ihned ukončena. O to dříve může dostat volno tramvaj.

Oponent
Uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: 08.11.2007 21:05

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Oponent » 22.7.2009 10:32

Lister píše:Reko Klapkovy byla provedena opravdu "důkladně". Hned v sobotu po zahájení provozu bylo na koleji dc na úrovni loutkového divadla dobře vidět, že pod BKV zatéká. Jak projela souprava, tak to hodně cákalo. Nenapadlo by mě, že toto uvidím v den obnovení provozu po delší výluce.
Ona se Klapkova u loutkového divadla rekostruovala? A ještě důkladně. To jsou mi noviny...

Uživatelský avatar
Lister
Uživatel
Příspěvky: 166
Registrován: 22.1.2004 9:17
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Lister » 21.7.2009 0:01

Reko Klapkovy byla provedena opravdu "důkladně". Hned v sobotu po zahájení provozu bylo na koleji dc na úrovni loutkového divadla dobře vidět, že pod BKV zatéká. Jak projela souprava, tak to hodně cákalo. Nenapadlo by mě, že toto uvidím v den obnovení provozu po delší výluce.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 19.7.2009 23:42

Proxy píše:
Radek píše:Dotaz na znalé: u zast. Kyselova je kousek tratě, kde vůbec nejsou vidět pražce (jen štěrk). Nějaký experiment?
A není to místo, kde trať není na pražcích, ale na betonové desce :?:
Zřejmě pod tratí nebylo na pražce dostatek prostoru - asi tam budou inženýrské sítě... Nevím přesně kde to tam je, ale není tam někde ten podchod?
Zhruba je to tady, plus minus jeden sloup. Pod kolejemi je stará betonová deska jejíž účel mi není znám. Dřív byl asi svršek o něco výš a pražce ležely na desce? Kolektor pod ulicí vede až o kus dál východněji, a tady je vidět odkrytý při stavbě metra.
Není ta deska pozůstatek přejezdu z rekonstrukce před 15 lety?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Proxy » 19.7.2009 22:26

Radek píše:Dotaz na znalé: u zast. Kyselova je kousek tratě, kde vůbec nejsou vidět pražce (jen štěrk). Nějaký experiment?
A není to místo, kde trať není na pražcích, ale na betonové desce :?:

Zřejmě pod tratí nebylo na pražce dostatek prostoru - asi tam budou inženýrské sítě... Nevím přesně kde to tam je, ale není tam někde ten podchod?

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Radek » 19.7.2009 20:59

Dotaz na znalé: u zast. Kyselova je kousek tratě, kde vůbec nejsou vidět pražce (jen štěrk). Nějaký experiment?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Kobylisy - Ládví, dojmy

Příspěvek od P_V » 19.7.2009 20:43

Z:arrow: V křižovatce u metra Kobylisy už jsou Bögl panely položeny, v nich zatmelené patkové kolejnice a jezdí přes to auta. Je to jen malý kousek, dál asi pokračovat nebudou podle toho, jak jsou vykrojené.
Z:arrow: O kus dál v Klapkově jsou demontované ony vyžrané kolejnice. Dnes odpoledne se tam kolový bagr těžce potýkal s VÚIS panely. Podle způsobu rvaní ze země asi už nebudou k recyklaci.
Z:arrow: Budou v oblouku mezi Ďáblicemi a vozovnou mazníky? Nebo sezóna nočního skřípotu bude pro velký úspěch pokračovat? (Na vjezdu do ďáblické smyčky jsou.)
Z:arrow: V podjezdu Třebenická je nové SSZ proti sjíždění - dva bílé kulaté displeje, horní ukazuje | nebo - (volno, stůj), dolní stále ukazuje šipku dolů (smysl?) a nad ní občas kolečko (asi příprava).
Z:arrow: Zastávka Třebenická má nejen novou přístupovou rampu navíc ke schodům, ale i novou makrolonovou střechu místo betonové.
Z:arrow: Jaký má účel tlačítko na SSZ přes koleje v Bešťákově? Když jede tramvaj, má přednost, a po zbytek času je tam zelený panák... (a to samé na vjezdu Březiněveská, kde ovšem červená skáče nesmyslně pravidelně i bez tramvaje)
Z:arrow: Ve smyčce je hafo místa po zrušených nástupištích, jak asi bude využito...

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DavidD » 16.7.2009 16:13

opocenskylukas píše:
Omluva.To znamená že pak může nastat třebas víkendové navýšení garancí na I.1,I.3?
To spíš znamená, že se to změní jen papírově. V praxi tam wany a KT jezdí a budou po opravě jezdit...

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Tonda Ježek » 16.7.2009 16:08

opocenskylukas píše: Omluva.To znamená že pak může nastat třebas víkendové navýšení garancí na I.1,I.3?
To já netuším.

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od opocenskylukas » 16.7.2009 15:46

Tonda Ježek píše:
opocenskylukas píše: Co to je za blbost?Oba tyto typy přes Libeňský most jezdí.První jemnovaný na I.3 a druhý jmenovaný na I.1 a I.15
Ty tam v současné době jezdí ovšem pouze na vyjímku, aby byly tyto linky obslouženy NP spoji.
Omluva.To znamená že pak může nastat třebas víkendové navýšení garancí na I.1,I.3?

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Tonda Ježek » 16.7.2009 15:41

opocenskylukas píše: Co to je za blbost?Oba tyto typy přes Libeňský most jezdí.První jemnovaný na I.3 a druhý jmenovaný na I.1 a I.15
Ty tam v současné době jezdí ovšem pouze na vyjímku, aby byly tyto linky obslouženy NP spoji.

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od opocenskylukas » 16.7.2009 15:18

Tonda Ježek píše:Oprava TT bude probíhat od 15.8. (možná už 14.8. od 20:00) do ukončení denního provozu dne 23.8.09. Po opravě bude kromě vozů T3 povolen i vjezd KT8 a wanám. Pro 14T zůstane Libeňský most i nadále zapovězen.
Linky 3 a 15 budou odkloněny Karlínem, linka 1 se bude v Dělnické převlékat na linku 14 (a naopak). Jako bonus bude zavedena 31. Vypadá to, že linka 15 by mohla jezdit ve dvojicích a tudíž by byla možnost nasazení 14T. NAD nebude zavedena.

Možné je, že se to ještě nějak pozmění (či úplně zruší), protože měsíc je přeci jenom dlouhá doba 8-)
Co to je za blbost?Oba tyto typy přes Libeňský most jezdí.První jemnovaný na I.3 a druhý jmenovaný na I.1 a I.15

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Tonda Ježek » 16.7.2009 14:05

Oprava TT bude probíhat od 15.8. (možná už 14.8. od 20:00) do ukončení denního provozu dne 23.8.09. Po opravě bude kromě vozů T3 povolen i vjezd KT8 a wanám. Pro 14T zůstane Libeňský most i nadále zapovězen.
Linky 3 a 15 budou odkloněny Karlínem, linka 1 se bude v Dělnické převlékat na linku 14 (a naopak). Jako bonus bude zavedena 31. Vypadá to, že linka 15 by mohla jezdit ve dvojicích a tudíž by byla možnost nasazení 14T. NAD nebude zavedena.

Možné je, že se to ještě nějak pozmění (či úplně zruší), protože měsíc je přeci jenom dlouhá doba 8-)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 16.7.2009 7:35

mně by se líbilo 1+3 a 15 karlínem nebo trojskou a zenklovou (aby bylo zachováno povrchové spojení pro nemohoucí) .. a pokud by k tomuto nebyla vůle, pak 1+3 a 5+15 8-)
plus samozřejmě nějaká 31 lehovec-spojovací

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 15.7.2009 22:59

Myslim si, ze informace, ze se bude "neco" delat s Libenskym mostem a v relativne kratkem horizontu je natolik vymluvna, ze nepotrebuje dalsi komentare. Za pristup k operativnimu reseni problemu si JDCT zaslouzi jen pochvalit. Obzvlaste, jednali se o akci na ni nezavisejici a s nejistym trvalym efektem...

Spekulovat o odklonech je predcasne, navrh samozrejme existuje a zastu</> jej videli, neni vsak nutne jej ventilovat s predstihem. Az to prijde, tak to prijde.. A zda bude prevlikat 1 na 3, 12 nebo 25 pripadne bude odklonena ci zrusena je uplne jedno.

Odpovědět