V křižovatce u metra Kobylisy už jsou Bögl panely položeny, v nich zatmelené patkové kolejnice a jezdí přes to auta. Je to jen malý kousek, dál asi pokračovat nebudou podle toho, jak jsou vykrojené.
O kus dál v Klapkově jsou demontované ony vyžrané kolejnice. Dnes odpoledne se tam kolový bagr těžce potýkal s VÚIS panely. Podle způsobu rvaní ze země asi už nebudou k recyklaci.
Budou v oblouku mezi Ďáblicemi a vozovnou mazníky? Nebo sezóna nočního skřípotu bude pro velký úspěch pokračovat? (Na vjezdu do ďáblické smyčky jsou.)
V podjezdu Třebenická je nové SSZ proti sjíždění - dva bílé kulaté displeje, horní ukazuje | nebo - (volno, stůj), dolní stále ukazuje šipku dolů (smysl?) a nad ní občas kolečko (asi příprava).
Zastávka Třebenická má nejen novou přístupovou rampu navíc ke schodům, ale i novou makrolonovou střechu místo betonové.
Jaký má účel tlačítko na SSZ přes koleje v Bešťákově? Když jede tramvaj, má přednost, a po zbytek času je tam zelený panák... (a to samé na vjezdu Březiněveská, kde ovšem červená skáče nesmyslně pravidelně i bez tramvaje)
Ve smyčce je hafo místa po zrušených nástupištích, jak asi bude využito...