Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 03.7.2007 19:32
- Bydliště: Praha 12 Modřany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Branický most je sice osazen jen jednou kolejí, ale je postaven jako dvoukolejný. Pokud by tramvaj z mostu uhla na nově vystavěných ramenech, nevidím problém. Železniční trať na straně Malé Chuchle jde za mostem v oblouku do tunelu. Dala by se tramvajová trať postavit bez potřeby tunelování?
Re: Nové tramvajové tratě
Ale né, tam by se betonu užilo taky dost, muselo by se udělat nějaké elegantní napojení z mostu na modřanskou "rychlodráhu". Třeba nějaká točitá odbočka z mostuDamir Holas píše:Vidíš, to mě ani nenapadlo. Pod vlivem medoviny jsem plánoval zcela nové přemostění, aby betonová lobby nepřišla zkrátkachemik87 píše:Ano! Jistě! Mohl by se využít most inteligence, stejně tam vlaky jezděj po jedný koleji a je tam místa dost!!!
tendle smajlík- -je nádhernej
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Nové tramvajové tratě
Vidíš, to mě ani nenapadlo. Pod vlivem medoviny jsem plánoval zcela nové přemostění, aby betonová lobby nepřišla zkrátkachemik87 píše:Ano! Jistě! Mohl by se využít most inteligence, stejně tam vlaky jezděj po jedný koleji a je tam místa dost!!!
Re: Nové tramvajové tratě
Ano! Jistě! Mohl by se využít most inteligence, stejně tam vlaky jezděj po jedný koleji a je tam místa dost!!!Damir Holas píše:Proč jen od Řep? Bych to hnal rovnou k Barrandově skále a přes Vltavu na modřanskou trať...MF píše:Také, když už jsme v tom fantazírování by se mohla postavit manipulační trať od Řep...
Abych předešel případným dotazům: Ano, měl jsem dnes večer kalíšek medoviny.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Nové tramvajové tratě
Proč jen od Řep? Bych to hnal rovnou k Barrandově skále a přes Vltavu na modřanskou trať...MF píše:Také, když už jsme v tom fantazírování by se mohla postavit manipulační trať od Řep...
Abych předešel případným dotazům: Ano, měl jsem dnes večer kalíšek medoviny.
Re: Nové tramvajové tratě
Také, když už jsme v tom fantazírování by se mohla postavit manipulační trať od Řep...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
..ten byl dobrej. Asi jako jsem fotil tůhle v Český Lípě pěkně natřenou 810 s tím, že tahle fotka by se třeba mohla ukazovat potomstvu, čím jsme jezdili....ale, pak jsem se na to vykašlal...9001 píše:Typy tramvají jsou to nejmenší. Protože než by vozovna byla klasické T3 a KT8 budou dávno minulostí.P_V píše:Vozovna u Slivence by byla za estakádou, která se musí pravidelně výlukovat kvůli prohlídkám, a na kterou nesmí některé typy tramvají. To lokalitu poněkud diskvalifikuje, vedle toho že je daleko.
Ale jináč by se vozovna dala nacpat něčím, co nemá s estakádou problémy, už teď by to snad šlo (když nepřemýšlím o vypravení), problémem bych viděl ty prohlídky estakády.
Re: Nové tramvajové tratě
To by bylo super , rekonstrukce tratě to Řep by se mohla udělat současně s novým propojením MO/BŘ - časový horizonst by asi odpovídal v ne/dohlednu
Re: Nové tramvajové tratě
Nová vozovna by se jistě dokázala uplatnit včetně spojovacích tratí, ale v situaci, kdy DP není schopen dofinancovat kompletní rekonstrukci kobyliského dvora na jeden zátah, asi nepřipadá výstavba nové vozovny v úvahu navíc teď potřebuje přednostně opravit trať do Řep.
Re: Nové tramvajové tratě
.... přestaň ....
Re: Nové tramvajové tratě
Šmarjá já jsem snad raději přestanu chodit.Brejšín píše: zvíšila
Re: Nové tramvajové tratě
Ono v situaci kdy vozovny Vokovice a Motol jsou přetížené počtem vypravených vlaků je vznik nové vozovny v tomto sektoru Prahy asi logický. Hypoteticky kdyby vznikla spojka motolské a břevnovské trati mohla by vlaky z Vokovic převzít motolská vozovna, přičemž by motolské vlaky převzala vozovna v Slivenci jejíž efektivita by se zvýšila dvoreckým mostem. Dala by se asi vzít i úvaha o vzniku vozovny na Libuši.
Naposledy upravil(a) Brejšín dne 27.8.2009 17:28, celkem upraveno 1 x.
Re: Nové tramvajové tratě
asi jako metro ve Višňový... výhledovědemon píše:Stále ve stadiu úvah...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Stále ve stadiu úvah...Damir Holas píše:Zaslechl jsem kdysi cosi o variantě nové vozovny v areálu ÚDDP, to už neplatí?
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Nové tramvajové tratě
Pardonjaluh píše:HL, KO, MO, PA, SA, VO, ŽI = 7 vozoven...
Zaslechl jsem kdysi cosi o variantě nové vozovny v areálu ÚDDP, to už neplatí?Proxy píše:O pozemcích, které se hýbou pod vozovnou Strašnice už bylo popsáno mnoho stránek, (...). Z toho plyne, že další vozovna by se určitě hodila...
Wow, a mám na kontě litr