Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 03.1.2010 21:14

a co na to DPK?

Správce Dopravní cesty Tramvaje zformulovali precizní zadání rekonstrukce tramvajové trati, z něhož pro účely článku vybíráme tyto informace: Stavební objekt „Tramvajová trať“ bude zahrnovat rekonstrukci tramvajové tratě v ulici Plzeňské od počátku oblouku před křižovatkou s Jinonickou ulicí po smyčku Sídliště Řepy (včetně). Tramvajová trať bude na příčných železobetonových pražcích ve štěrkovém loži, v prostoru kolejových konstrukcí na pražcích dřevěných. V úseku od křižovatky s ulicí Pod Kotlářkou (mimo) – Makovského (mimo) bude trať navržena s širokopatními kolejnicemi S49, v ostatních úsecích a v prostoru kolejových konstrukcí ze stojinových žlábkových kolejnic. Tramvajová trať bude v úseku od Jinonické ke Kavalírce umožňovat jízdu autobusů po tramvajové trati, dále (po Kotlářku) bude navržen živičný kryt. V úseku od ul. Pod Kotlářkou po křižovatku s ul. Makovského navrhuje správce zřídit otevřený kolejový svršek. Dále bude svršek se zákrytem, přednostně zádlažbovými panely (mimo přejezdy) a s živičným krytem (v místě přejezdů). V celé délce úpravy TT budou zrekonstruovány tramvajové zastávky. Zastávky, které budou sloužit pouze tramvajovému provozu, navrhuje správce s výškou nástupní hrany 240 mm nad temenem kolejnice. Ostatní zastávky budou navrženy s výškou nástupní hrany vyhovující všem předpokládaným u nich zastavujícím vozidlům. Povrch zastávek bude živičný, alternativně lze navrhnout železobetonové nástupištní desky. Všechny pravidelné zastávky budou vybaveny informačním systémem, kompatibilním s užitými technologiemi, sledujícími pohyb tramvají a autobusů DP Praha. Informační systém bude tvořit čtyřřádkový displej, informující o odjezdech nejbližších čtyř spojů z dané zastávky.

termin - leto.

Hhoonnzzaa
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 09.5.2009 18:15

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Hhoonnzzaa » 03.1.2010 21:08

Doufám, že mě neukamenujete, ale položím znovu šťouravý dotaz k rekonstrukci Plzeňské. Už se ví něco víc? Třeba jaké kolejnice nebo kdy přibližně? :oops:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 09.12.2009 23:40

Nebyl si někdo na Krejcárku vyfotit výluku? Neposlal by fotky do FZ? Co si člověk nenafotí sám, na PrTkách poslední dobou nenajde.. :roll:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 07.12.2009 18:01

DavidD píše:Potřebuji radu, v jakém roce byla trať v Bělohorské ulici rekonstruována na BKV? Nemá někdo nějaké foto z té doby?
Doporucuji dubnovy dp-kontakt. http://www.dpp.cz/download-file/2463/novy-soubor.pdf

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DavidD » 07.12.2009 17:46

Potřebuji radu, v jakém roce byla trať v Bělohorské ulici rekonstruována na BKV? Nemá někdo nějaké foto z té doby?

Uživatelský avatar
BerryML
Uživatel
Příspěvky: 438
Registrován: 27.3.2008 16:25
Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od BerryML » 17.11.2009 1:20

martyn píše:
Karosák píše:Fakt? Huustýý :D To by mohlo řidiče trochu potrénovat...no dobře, tak ne 8-)
Jak jsem se doslechl, xko už nějakých 14 dní před uzávěrou Myslíkovy vyjíždělo v cca 22:30 na Zvonařku, kde postálo, a před půlnocí šup do centra. Právě aby se řidiči potrénovali :D
Ano to souhlasí. Konkrétně od 20.10. Pravda je, že řidiče se víceméně potrénovat podařilo, ale stromy už ne, aneb hrazdu radno sklopit ještě před najetím do oblouku k výstupní zastávce... :D Jinak díky Adminovi, on ví za co... :D

Uživatelský avatar
minarjo
Uživatel
Příspěvky: 34
Registrován: 18.12.2008 23:46
Bydliště: bus 118,121,136-Sídl.Spořilov

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od minarjo » 17.11.2009 0:37

MOp píše:mam pocit, ze tam or neni, ale jel jsem potme a opacnym smerem, mohl jsem
se prekouknout.
OR 20 tam už nebyla ráno, kdy jsem jezdil na 22 - zkrátka je naštěstí fuč, ať tam upravili cokoliv, tak ji to odstranilo :) .
No i když - nedaleká OR 30 před zast. Pražský hrad ZC (esíčko do kopečka) také zmizela nějak rychle, na místě snad byla jen nějak týden - a tam se snad nic (aspoň na první pohled) ani neopravovalo, že by si to traťováci s její potřebností jen "rozmysleli" ?

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od martyn » 16.11.2009 22:59

Karosák píše:Fakt? Huustýý :D To by mohlo řidiče trochu potrénovat...no dobře, tak ne 8-)
Jak jsem se doslechl, xko už nějakých 14 dní před uzávěrou Myslíkovy vyjíždělo v cca 22:30 na Zvonařku, kde postálo, a před půlnocí šup do centra. Právě aby se řidiči potrénovali :D

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 16.11.2009 22:26

mam pocit, ze tam or neni, ale jel jsem potme a opacnym smerem, mohl jsem
se prekouknout.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Bobik » 16.11.2009 22:06

mart337 píše:
MOp v titulku fotky píše:Dilatace na Chotkových sadech vzaly za své, konečně odpadne 20km/h. :-)
To tam ta dlouhá 20 byla kvůli té dilataci? To se mi nějak nezdá.
Taky se mi nezdá že to bylo kvůli dilataci, když to končilo až pod obloukem. Spíš myslím že to bylo kvůli tomu oblouku, neb se mi zdá že byl klopen trošku na druhou stranu. #-o Ostatně před časem se tam v noci vrtali, (co jsem viděl tak opakovaně) a ta 20 se tam objevila až poté (takže se zřejmě nepovedlo).
No a protože v tom oblouku se nikdo nešťoural, tipuju že OR tam zůstane. Ostatně kdo tudy už jel, ať mojí teorii potvrdí/vyvrátí?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Karosák » 16.11.2009 15:20

dušan píše:
Karosák píše: V souvisloti s tím se nabízí otázkka, kde budou postávat noční zálohy :?:
Zvonařka
Fakt? Huustýý :D To by mohlo řidiče trochu potrénovat...no dobře, tak ne 8-)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 16.11.2009 14:26

Budou-li inteligentní cestující - dispeje nejsou třeba. Jinak prý rekonstrukce by měla být na jeden zátah, ale mě se to nějak nezdá...

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Damir Holas » 16.11.2009 14:23

MOp píše:Inteligentni zastavky v urcite podobe budou.
Není ta určitá podoba k vidění na Vysočanský?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 16.11.2009 13:51

Inteligentni zastavky v urcite podobe budou. Etapizace jiste bude.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od mart337 » 16.11.2009 13:40

Hhoonnzzaa píše:Tak zatím jsem slyšel jen tohle: 1. etapa - uzavření úseku Klamovka - Sídliště Řepy s kaliforňanem na Klamovce, 2. etapa po dokončení úseku Klamovka Kotlářka ukončení na kotlářce. 3. etapa k vozovně, uzavřená trat jen V. Motol - Sídliště Řepy a 4. etapa je jasná.
Trochu mě zajímá, jestli si motol nějaké vozy nechá v 1. etapě pro provoz Vozovna Motol - Sídliště Řepy.

A taky by mě zajímalo, proč si jako nezasloužíme v Řepákově taky ty řádkový displaye s časem zbývajícím do odjezdu, když v Radlicích to mají a v nějakém článku jsem dříve také četl, že to tu bude.

Zajisté mě někdo zasvěcenější doplní nebo opraví :?
Mezi zasvěcené se teda nepovažuji, ale jestli se nepletu, tak už tady někde jednou bylo, že nebudou. Anšto a protože DPP (magistrát) šetří kde se dá a osekává se co se dá, tak asi žádné displaye nebudou. A pochybuju, že by se situace do léta změnila. Všechny prachy Prahy jdou na Blanku.

Odpovědět