Jmenovec kolegy, který dostal infarkt, píše na k-repu o možném rušení linek 16 a 20 bez posílení souběžných 10 a 12 Rušení zřejmě unikne linka 6 kvůli uzavření stanice metra Národní třída...OMH píše:Chápu, že bližší detaily nejsou veřejné. Ale když píšeš o metru a autobusech - co tramvaje?martyn píše:Dneska jsem při čtení prvního návrhu redukce metra a autobusů (v jejich případě o cca 25%) marně hledal svůj kardiostimulátor.Omlouvám se za výkřik do tmy, plán zveřejnit nemůžu, navíc se toho valná většina snad neprojde. Ropid jde evidentně opět cestou: navrhneme toho hafo a třeba nám MČ něco schválí.
Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Dobrá, tady jsou dvě obecné teze, pomocí kterých Ropid postupuje:
1) Celková redukce objemu kilometrů má být cca 5%. Pokud omezíme busy o navrženou čtvrtinu, ostatní trakce vyváznou lépe. Metro se dle lehce v okrajových obdobích provozu a tramvaje zřejmě téměř vůbec.
2) Jak už prosáklo, volí se hlavně drastická redukce jakýchkoliv souběhů kolejové dopravy (vlak/tram vs. bus). Jenže: kolik zastávek má vlak a kolik bus?
Plus je opět na světle návrh optimalizace sítě autobusů formou: spoustu čísel zrušíme, spoustu jich přetrasujeme a spoustu zavedeme. Vyjma změn, které už padly a neprošly dříve, tentokrát i v několika dalších oblastech.
Víc ani ťuk, doufám, že se teď tady nerozjedou horečné spekulace, co se škrne či změní
1) Celková redukce objemu kilometrů má být cca 5%. Pokud omezíme busy o navrženou čtvrtinu, ostatní trakce vyváznou lépe. Metro se dle lehce v okrajových obdobích provozu a tramvaje zřejmě téměř vůbec.
2) Jak už prosáklo, volí se hlavně drastická redukce jakýchkoliv souběhů kolejové dopravy (vlak/tram vs. bus). Jenže: kolik zastávek má vlak a kolik bus?
Plus je opět na světle návrh optimalizace sítě autobusů formou: spoustu čísel zrušíme, spoustu jich přetrasujeme a spoustu zavedeme. Vyjma změn, které už padly a neprošly dříve, tentokrát i v několika dalších oblastech.
Víc ani ťuk, doufám, že se teď tady nerozjedou horečné spekulace, co se škrne či změní
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Chápu, že bližší detaily nejsou veřejné. Ale když píšeš o metru a autobusech - co tramvaje?martyn píše:Dneska jsem při čtení prvního návrhu redukce metra a autobusů (v jejich případě o cca 25%) marně hledal svůj kardiostimulátor.
Omlouvám se za výkřik do tmy, plán zveřejnit nemůžu, navíc se toho valná většina snad neprojde. Ropid jde evidentně opět cestou: navrhneme toho hafo a třeba nám MČ něco schválí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Dneska jsem při čtení prvního návrhu redukce metra a autobusů (v jejich případě o cca 25%) marně hledal svůj kardiostimulátor.
Omlouvám se za výkřik do tmy, plán zveřejnit nemůžu, navíc se toho valná většina snad neprojde. Ropid jde evidentně opět cestou: navrhneme toho hafo a třeba nám MČ něco schválí.
Omlouvám se za výkřik do tmy, plán zveřejnit nemůžu, navíc se toho valná většina snad neprojde. Ropid jde evidentně opět cestou: navrhneme toho hafo a třeba nám MČ něco schválí.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Už se ví alespoň náznakem, co nám dá za dárek v březnu ROPID?
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Spíš si asi na některé spoje počkáme mnohem déle než doteď a naučíme Pražany vstávat později a chodit spát dříve jako v jiných městech ČRm@rtin píše:Jo jo, může to být pravda, ale na jak dlouho? Jen počkejte, co nás čeká od 1. března. Pojedeme z kopceeeee
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Jo, ten plátek mi chodí domů taky. Doposud to bylo jen zbožné přání P7 a soudě dle reakcí Roprdu (pokud nezměnil názor)co vím tak ještě chvíli zbožným přáním zůstane.milbi píše:Zpráva o doublování linky 25 byla uvedena v místním plátku HoBuLet, což jsou oficiální noviny Prahy 7. Jestli je, nebo není to pravda, záleží jako vždy na pravdomluvnosti politiků (psal to tam místostarosta P7 pro dopravu).
Ovšem je fakt že nám to z radnice servírujou stylem my fakt chtěli, to ti zlí nahoře/jinde to nedovolí, ale my se nedáme.
(Na webu P7 byla a snad ještě je korespondence mezi MČ A ROPIDEM na téma proč to nejde, co se týká prodloužení či posílení kapacity)
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Jo jo, může to být pravda, ale na jak dlouho? Jen počkejte, co nás čeká od 1. března. Pojedeme z kopceeeee
-
- Uživatel
- Příspěvky: 421
- Registrován: 16.5.2009 19:26
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Zpráva o doublování linky 25 byla uvedena v místním plátku HoBuLet, což jsou oficiální noviny Prahy 7. Jestli je, nebo není to pravda, záleží jako vždy na pravdomluvnosti politiků (psal to tam místostarosta P7 pro dopravu).MOp píše:A to vis na beton nebo jde jen o tve zbožné přání a šíříš stejné kydy jako na k-reportu?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
A to vis na beton nebo jde jen o tve zbožné přání a šíříš stejné kydy jako na k-reportu?
Vzhledem k tomu, že se s lidmi v oněch institucích dobře znám, nevěřím ti ani slovo.. Možná by sis měl dát novoroční předsevzetí - nebudu opisovat co kde uslyším, nejprve si to ověřím a pak se teprve odhodlám něco napsat..
Vzhledem k tomu, že se s lidmi v oněch institucích dobře znám, nevěřím ti ani slovo.. Možná by sis měl dát novoroční předsevzetí - nebudu opisovat co kde uslyším, nejprve si to ověřím a pak se teprve odhodlám něco napsat..
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Mám dobrou zprávu. 25 půjde brzo do dvojic a Praha 7 usiluje o protažení až na Prahu 6 na nátlak svých občanů. Leč v tom ROPID ještě neustoupil. Já bych spíš byl pro zachování spojení s Libní.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 16.8.2004 15:57
- Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Tady se ale místní radní teď podobným směrem vydali.Okolí křižovatky Carl Berness Plass se změní z 2+2 na 1+1 a zbytek bude vyhrazen pro bus a tram a taxi.Píše se o tom jako,že ty zácpy,co vzniknou postupně odradí řidiče aut jezdit autem do města (tato cesta je důležitou přístupovou cestou do města) a když uvidí,že vedle jede bus nebo tram,tak,že tak pojedou příště taky MHD.A Oslo není jediné město,co tohleto zkouší.
Je pravda,že momentálně tam nic vyhrazeného nemáme a jezdíme společně s IAD podle postupu stavebních prací po určité části vozovky.Ale zatímco v létě jsme nabírali až 50 minut zpoždění,tak teď mám vyjímečně přes 20 minut.Většinou kolem 10-12 minut.Takže třeba něco na tom je.
Současně s tím došlo k posílení regionální dopravy,která pochopitelně vyhrazené pruhy také využívá.
Je pravda,že momentálně tam nic vyhrazeného nemáme a jezdíme společně s IAD podle postupu stavebních prací po určité části vozovky.Ale zatímco v létě jsme nabírali až 50 minut zpoždění,tak teď mám vyjímečně přes 20 minut.Většinou kolem 10-12 minut.Takže třeba něco na tom je.
Současně s tím došlo k posílení regionální dopravy,která pochopitelně vyhrazené pruhy také využívá.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Jenže on se ve skutečnosti žádný jízdní pruh neodebral, ač se odpůrci zoufale snaží tvrdit opak, pouze se o cca 200 m zkrátil.Mapl píše:Vadí mi odebrání jednoho pruhu, které má ve finále ještě horší výsledky.
Tím, že sebereme jeden pruh pro účastníky silničního provozu docílíme akorát toho, že se zde v dopravní špičce budou tvořit kolony, resp. jejich trvání bude mít větší rozsah.
Je jasné (a potvrzují to i FD ČVUT a další odborníci), že když je kolona, tak každý účastník silničního provozu se musí častěji rozjíždět, čímž ze sebe vydá značné množství splodin a zejména starší auta i značné množství hluku.
Ve finále jsou tedy zdrženi řidiči, IZS (!!!), kolony jsou delší a v jiném časovém pásmu/rozsahu/ a splodin je stejné, možná spíše více. Proti je i Praha 4, které se na jejím území radikálně (!) zhoršila dopravní situace.
Psychologicky je to tedy pro zde žijící obyvatele přínosné, ale hluk to nesníží, splodiny to spíše zvýší.
Nejlepším řešení¨m pro nespokojené občany městské části Praha 2 by tedy podle mého názoru byly dvojitá nebo trojitá okna!
Když je kolona, a ta se tady pruh nepruh vyskytuje poměrně často, je poměrně logický, že auta rozjíždějící se ve třech pruzích vyprodukují méně emisí a hluku, než auta rozjíždějící se ve čtyřech. A provedený měření to pochopitelně potvrzujou.
Jelikož tady bydlim, rozhodně celkový zklidnění magistrály a možnost krátkodobýho zaparkování kvituju s povděkem.
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Vadí mi odebrání jednoho pruhu, které má ve finále ještě horší výsledky.
Tím, že sebereme jeden pruh pro účastníky silničního provozu docílíme akorát toho, že se zde v dopravní špičce budou tvořit kolony, resp. jejich trvání bude mít větší rozsah.
Je jasné (a potvrzují to i FD ČVUT a další odborníci), že když je kolona, tak každý účastník silničního provozu se musí častěji rozjíždět, čímž ze sebe vydá značné množství splodin a zejména starší auta i značné množství hluku.
Ve finále jsou tedy zdrženi řidiči, IZS (!!!), kolony jsou delší a v jiném časovém pásmu/rozsahu/ a splodin je stejné, možná spíše více. Proti je i Praha 4, které se na jejím území radikálně (!) zhoršila dopravní situace.
Psychologicky je to tedy pro zde žijící obyvatele přínosné, ale hluk to nesníží, splodiny to spíše zvýší.
Nejlepším řešení¨m pro nespokojené občany městské části Praha 2 by tedy podle mého názoru byly dvojitá nebo trojitá okna!
Tím, že sebereme jeden pruh pro účastníky silničního provozu docílíme akorát toho, že se zde v dopravní špičce budou tvořit kolony, resp. jejich trvání bude mít větší rozsah.
Je jasné (a potvrzují to i FD ČVUT a další odborníci), že když je kolona, tak každý účastník silničního provozu se musí častěji rozjíždět, čímž ze sebe vydá značné množství splodin a zejména starší auta i značné množství hluku.
Ve finále jsou tedy zdrženi řidiči, IZS (!!!), kolony jsou delší a v jiném časovém pásmu/rozsahu/ a splodin je stejné, možná spíše více. Proti je i Praha 4, které se na jejím území radikálně (!) zhoršila dopravní situace.
Psychologicky je to tedy pro zde žijící obyvatele přínosné, ale hluk to nesníží, splodiny to spíše zvýší.
Nejlepším řešení¨m pro nespokojené občany městské části Praha 2 by tedy podle mého názoru byly dvojitá nebo trojitá okna!
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Můžu se tě zeptat, co konkrétně ti vadí na přístupu MČ P2 k SJM ?Mapl píše:Jsem obyvatelem Prahy 2 a zdejší zastupitelstvo patří mezi nejtupější v celé Praze - viz. severojižní magistrála a nyní se s**e i do dopravy veřejné, které zcela nerozumí.
Asi někdy půjdu na schůzi...