KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Pan Démon se možná bude zlobit, že už se to sem píše poněkolikáté, ale ano, všechny kachny rekonstruované v ÚDDP počínaje 9088 mají dřevěné sedačky.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Je to možný.protože pokuď mně neklame pamět tak démon psal žedílenský reko kachn budou všechny s dřevěnými sedáky.Damir Holas píše:Je možný, že bych dneska na cvičný jízdě u zastávky Hlušičkova viděl 9096 s dřevěnými sedáky? Myslel jsem, že v modifikaci "dřevák" je jen 9088...
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Je možný, že bych dneska na cvičný jízdě u zastávky Hlušičkova viděl 9096 s dřevěnými sedáky? Myslel jsem, že v modifikaci "dřevák" je jen 9088...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Já myslim, že už se to tu probíralo...
Vzhledem k nedostatku pracovních sil (a prý i financí), se až do odvolání nebudou provádět žádné další rekonstrukce ani PO (vyjma nejstarších R.P).
Všem vysokým KT byly prodlouženy proběhy a absolvují třetí PÚ.
Momentálně je v dílnách 9036, ještě tento měsíc bude následovat 9011 a 9034.
Vzhledem k nedostatku pracovních sil (a prý i financí), se až do odvolání nebudou provádět žádné další rekonstrukce ani PO (vyjma nejstarších R.P).
Všem vysokým KT byly prodlouženy proběhy a absolvují třetí PÚ.
Momentálně je v dílnách 9036, ještě tento měsíc bude následovat 9011 a 9034.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Co by mohlo letos jít mezi prvníma na rekonstrukci?Pokud se teda něco dělat bude.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: KT8D5
Mno, taky jsem na to chvíli koukal. V některých místech se Praha změnila opravdu hodně a konkrétně v tomhle případě se domnívám, že i k lepšímu. Za to ten obchoďák, co vznikl na Karláku u nástupní busu 176... Ale nic, to už jsme hoodně mimo téma.MF píše:No nevím jestli to je alkoholovým opojením, ale chvilku mi trvalo než jsem si uvědomil kde to je (...)
Re: KT8D5
No nevím jestli to je alkoholovým opojením, ale chvilku mi trvalo než jsem si uvědomil kde to je a to jsem po této trati ještě jezdil s 12kou do Hloubětína či na Harfu. Panebože to to letí. Když si vzpomenu jak ta trať byla dobytá jak Sarajevo. Samá 10ka či 20 ka.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
25. března 1999 byly vypravena první den dokonce i s budníky....HoFi píše:Dík za vysvětlení, já totiž myslel, že BUSE jí bylo dáváno na jaře 2000...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- HoFi
- Uživatel
- Příspěvky: 255
- Registrován: 29.11.2009 9:59
- Bydliště: Stejně nikoho nezajímá, kde bydlím
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Dík za vysvětlení, já totiž myslel, že BUSE jí bylo dáváno na jaře 2000...Absolut píše:Protože tenkrát v únoru 1999 prostě ještě diodový BUSE v daným rozměru nebylo na skladě... Zato náhradních nediodových BUSE na typy T6A5 a RT6N1 bylo možné koupit dost a pár jich asi bylo i skladem náhradních - jezdily v provozu na T6A5 od konce roku 1995, čili tou dobou už něco přes tři roky. První diodový BUSE do tramvají se v DP Praha montovalo na první dílenskou T3R.P č. 6505/8302 o zhruba dva roky později (vůz byl dokončen 5/2001). Vozy 8211-8245, se kterými přišlo diodové BUSE do Prahy vůbec poprvé, se dělaly v PARS Šumperk a na první kousek č. 6506/8211 se BUSE dávalo v létě 2000 (vůz byl dokončen 9/2000), takže taky později, než 9030. Vůz 9030 s BUSE vyjel pokud si dobře vybavuju v březnu 1999.
Re: KT8D5
Silvestrovské hloubětínské menu: http://www.stepan.tramfoto.cz/galerie/d ... ?pos=-2383
Změnili se jen ony přejezdové staré KT8. Krom souprav, které už napsal OMH vyrazily i Kika a 8153+8151.
Akorát nevím, proč se ty KT8 stahovaly. Prý vadilo to, že v budníku by bylo X. Vozy ale jinak byly na noc perfektně připraveny (včetně kabelů na převléknutí budníku).
Změnili se jen ony přejezdové staré KT8. Krom souprav, které už napsal OMH vyrazily i Kika a 8153+8151.
Akorát nevím, proč se ty KT8 stahovaly. Prý vadilo to, že v budníku by bylo X. Vozy ale jinak byly na noc perfektně připraveny (včetně kabelů na převléknutí budníku).
Re: KT8D5
Jojo, to bylo ještě v dobách, kdy to stálo za ho... Jinak toho tehdejšího zkušebního řidiče ČKD na vedlejšku vykonával mimo jiných pan Tomáš Dvořák, dnešní dispečer "géřetu", tedy dispečinku 1. stupně. A jeden tramfórař, který dnes úspěšně složil zkoušky na KTN se s ním setkal s coby předsedou zkušební komise ....Oskar píše:ČKD představuje prototyp KT8D5 v Televizních novinách roku 1984:
http://www.youtube.com/watch?v=EJQNZ2-uFac
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Jé, to sem lama, samozřejme 9074OMH píše:9077 jezdila dneska na lince 1.
Nemyslel si 9074? Ta je na lince 19 a bude i v noci...teda snad:D
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
9077 jezdila dneska na lince 1.willyjeff píše:Vím, že na 19 jezdí 9068 a 9077. pořadí bohužel není.Hhoonnzzaa píše:Nevěděl by někdo, jestil jsou na 54./19 a 57./19 nízký kačeny? Svezení se kačenou na Barrandov bych neodolal
Nemyslel si 9074? Ta je na lince 19 a bude i v noci...teda snad:D