KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od Jakub » 05.1.2010 19:35

Pan Démon se možná bude zlobit, že už se to sem píše poněkolikáté, ale ano, všechny kachny rekonstruované v ÚDDP počínaje 9088 mají dřevěné sedačky.

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od opocenskylukas » 05.1.2010 19:34

Damir Holas píše:Je možný, že bych dneska na cvičný jízdě u zastávky Hlušičkova viděl 9096 s dřevěnými sedáky? Myslel jsem, že v modifikaci "dřevák" je jen 9088...
Je to možný.protože pokuď mně neklame pamět tak démon psal žedílenský reko kachn budou všechny s dřevěnými sedáky.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od Damir Holas » 05.1.2010 19:30

Je možný, že bych dneska na cvičný jízdě u zastávky Hlušičkova viděl 9096 s dřevěnými sedáky? Myslel jsem, že v modifikaci "dřevák" je jen 9088...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od demon » 05.1.2010 18:28

Já myslim, že už se to tu probíralo...
Vzhledem k nedostatku pracovních sil (a prý i financí), se až do odvolání nebudou provádět žádné další rekonstrukce ani PO (vyjma nejstarších R.P).
Všem vysokým KT byly prodlouženy proběhy a absolvují třetí PÚ.
Momentálně je v dílnách 9036, ještě tento měsíc bude následovat 9011 a 9034.

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od opocenskylukas » 05.1.2010 17:59

Co by mohlo letos jít mezi prvníma na rekonstrukci?Pokud se teda něco dělat bude.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: KT8D5

Příspěvek od Damir Holas » 01.1.2010 11:03

MF píše:No nevím jestli to je alkoholovým opojením, ale chvilku mi trvalo než jsem si uvědomil kde to je (...)
Mno, taky jsem na to chvíli koukal. V některých místech se Praha změnila opravdu hodně a konkrétně v tomhle případě se domnívám, že i k lepšímu. Za to ten obchoďák, co vznikl na Karláku u nástupní busu 176... :roll: Ale nic, to už jsme hoodně mimo téma. :)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5

Příspěvek od MF » 01.1.2010 0:49

No nevím jestli to je alkoholovým opojením, ale chvilku mi trvalo než jsem si uvědomil kde to je a to jsem po této trati ještě jezdil s 12kou do Hloubětína či na Harfu. Panebože to to letí. Když si vzpomenu jak ta trať byla dobytá jak Sarajevo. Samá 10ka či 20 ka.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od MOp » 31.12.2009 23:52

Petr:
Skoro by se to mohlo dat jako poznate misto na fotografii.. :-) Pripsal bys k tomu prosim take datum porizeni primo do fotky?

Uživatelský avatar
HoFi
Uživatel
Příspěvky: 255
Registrován: 29.11.2009 9:59
Bydliště: Stejně nikoho nezajímá, kde bydlím
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od HoFi » 31.12.2009 23:05

Dík moc, přece jen je to už 10 let, a tak se mi to už vykouřilo z hlavy

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od Petr » 31.12.2009 22:50

HoFi píše:Dík za vysvětlení, já totiž myslel, že BUSE jí bylo dáváno na jaře 2000...
25. března 1999 byly vypravena první den dokonce i s budníky....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
HoFi
Uživatel
Příspěvky: 255
Registrován: 29.11.2009 9:59
Bydliště: Stejně nikoho nezajímá, kde bydlím
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od HoFi » 31.12.2009 22:40

Absolut píše:Protože tenkrát v únoru 1999 prostě ještě diodový BUSE v daným rozměru nebylo na skladě... Zato náhradních nediodových BUSE na typy T6A5 a RT6N1 bylo možné koupit dost a pár jich asi bylo i skladem náhradních - jezdily v provozu na T6A5 od konce roku 1995, čili tou dobou už něco přes tři roky. První diodový BUSE do tramvají se v DP Praha montovalo na první dílenskou T3R.P č. 6505/8302 o zhruba dva roky později (vůz byl dokončen 5/2001). Vozy 8211-8245, se kterými přišlo diodové BUSE do Prahy vůbec poprvé, se dělaly v PARS Šumperk a na první kousek č. 6506/8211 se BUSE dávalo v létě 2000 (vůz byl dokončen 9/2000), takže taky později, než 9030. Vůz 9030 s BUSE vyjel pokud si dobře vybavuju v březnu 1999.
Dík za vysvětlení, já totiž myslel, že BUSE jí bylo dáváno na jaře 2000...

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od Štěpán » 31.12.2009 22:37

Silvestrovské hloubětínské menu: http://www.stepan.tramfoto.cz/galerie/d ... ?pos=-2383
Změnili se jen ony přejezdové staré KT8. Krom souprav, které už napsal OMH vyrazily i Kika a 8153+8151.

Akorát nevím, proč se ty KT8 stahovaly. Prý vadilo to, že v budníku by bylo X. Vozy ale jinak byly na noc perfektně připraveny (včetně kabelů na převléknutí budníku).

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5

Příspěvek od MF » 31.12.2009 19:18

Oskar píše:ČKD představuje prototyp KT8D5 v Televizních novinách roku 1984:
http://www.youtube.com/watch?v=EJQNZ2-uFac
Jojo, to bylo ještě v dobách, kdy to stálo za ho... Jinak toho tehdejšího zkušebního řidiče ČKD na vedlejšku vykonával mimo jiných pan Tomáš Dvořák, dnešní dispečer "géřetu", tedy dispečinku 1. stupně. A jeden tramfórař, který dnes úspěšně složil zkoušky na KTN se s ním setkal s coby předsedou zkušební komise :wink: ....

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od willyjeff » 31.12.2009 19:05

OMH píše:9077 jezdila dneska na lince 1.
Nemyslel si 9074? Ta je na lince 19 a bude i v noci...teda snad:D
Jé, to sem lama, samozřejme 9074 :)

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od OMH » 31.12.2009 18:41

willyjeff píše:
Hhoonnzzaa píše:Nevěděl by někdo, jestil jsou na 54./19 a 57./19 nízký kačeny? Svezení se kačenou na Barrandov bych neodolal
Vím, že na 19 jezdí 9068 a 9077. pořadí bohužel není.
9077 jezdila dneska na lince 1.
Nemyslel si 9074? Ta je na lince 19 a bude i v noci...teda snad:D

Odpovědět