Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Výluky a jiná omezení
co se týče stání linky 193 u nádraží tak bych to viděl v zkrácení či posunutí povoleného parkování os. aut na levé straně ve směru k nádraží od otakarky v místě stání busů. jinak by tam auta neprojeli.. jedině pak dostavit bus na chodníku
jinak mě napadla varianta stání v momentálním stání taxi ale to netuším jestli by se tam bus potom vytočil
edit: ještě by mě zajímalo kde se o tomto nápadu prodloužit linku 193 k nádraží vršovice psalo nebo odkud je zdroj tohoto infa...
díky
jinak mě napadla varianta stání v momentálním stání taxi ale to netuším jestli by se tam bus potom vytočil
edit: ještě by mě zajímalo kde se o tomto nápadu prodloužit linku 193 k nádraží vršovice psalo nebo odkud je zdroj tohoto infa...
díky
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
No jistě, takhle jsem to taky myslel. Nevidim problém...
A nových OO na nádraží je myslím dost a než stát pod mostem, mi tohle přijde príma. Pokud by byl problém v odstavování strojů a vybírání nějakých přestávek, můžou se jezdit odstavovat nadále pod most
A nových OO na nádraží je myslím dost a než stát pod mostem, mi tohle přijde príma. Pokud by byl problém v odstavování strojů a vybírání nějakých přestávek, můžou se jezdit odstavovat nadále pod most
Re: Výluky a jiná omezení
mf: přesně tak jsem si to předstvoval. u nádraží vršovice jsem celkem často a dokážu si to tam s klidem představit
http://maps.google.cz/maps/ms?ie=UTF8&h ... ci=transit
http://maps.google.cz/maps/ms?ie=UTF8&h ... ci=transit
Re: Výluky a jiná omezení
Já už tedy u nádraží Vršovice (tedy přímo u něj) nebyl už nějaký ten rok, ale myslím si, že by tam nemuselo být tradiční smyčkové obratiště, ale dalo by se přijet od Otakary tou Ukrajinskou, nebo co to je za ulici přímo před nádraží, u chodníku vysadit a o kus dále zase nabrat a odjet vlevo ulicí U Vršovického nádraží ke světelné křižovatce jak je zastávka ED. Akorát nějaký ten hajzlík pro řidiče zajistit - třeba domluvit se s ČD na používání jejich wc. Myslím si, že točit busy na tom náměstíčku či plácku je zbytečnost.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Výluky a jiná omezení
Spíš na sporu o to, kdo tu úpravu zaplatí.martyn píše:Ticho po pěšině. Údajně to visí na jisté úpravě obratiště u nádraží.
Re: Výluky a jiná omezení
Z mého pohledu informace, že některá linka se může zrušit a některá přeložit nemá velkou hodnotu. To umím navrhnout kde, kdo. Důležitý je totiž jaký bude následný interval na dané lince v úseku a také, co se nakonec schválí. Je jasné, že návrh je vždy drastický, aby bylo kam ustupovat, viz metro o půlnoci. A to, že někde místo dvou linek pojede jedna, ještě nemusí znamenat omezení o 50%.
Počkejme si na plné informace:) A co se schválí.
Počkejme si na plné informace:) A co se schválí.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Od rekonstrukce nádraží a přednádražního prostoru je tam připravená díra pro označník...tím přípravy patrně končímartyn píše:Ticho po pěšině. Údajně to visí na jisté úpravě obratiště u nádraží.
A jinak bych taky blil Milane. Obavám se začarovaného kruhu jak naznačil willyjeff. Ale třeba se před volbami objeví spasitel...
Re: Výluky a jiná omezení
No zrovna Pod Královkou je obvykle celkem nezanedbatelný obrat cestujících, takže by byla škoda, kdyby nebyla obsluhována. Pokud by se naopak 143 nahradila přetrasováním aka 217, znamenalo by to – za průměrné hustoty dopravy – zbytečných 5 minut zdržení.Damir Holas píše:217 vymetá čtvrť? Jedinej rozdíl mezi těmahle dvěma linkama, když vezmu úsek Dejvická - Stadion Strahov, je v tom, že 217 má dvě zastávky navíc - Na Petynce a Pod Královkou. Tohle že je vymeták?XSC píše:143 obsluhuje koleje Strahov, je to rychlá kapacitní linka a občas pěkný dobytčák. 217 vymetá čtvrť a slouží k rozvozu místních.
Navíc b-143 má zatím svou stálou klientelu v relaci Koleje Strahov - Dejvická a zpět. A s rušením kolejí už to zase není tak žhavé. Rozhodně se to neuspíší tím, že se preventivně zruší linka 143
No vzhledem k tomu, jak vypadá pravidelnost provozu samotné linky 143, zejména ve středu mezi 8:25 a 9:00 (obvykle za tu dobu z pěti plánovaných busů jede jeden), tak bych se takového spojení hodně bál.Brejšín píše:Proboha tu 176 nechte tam kde je, jen bych ji spojil se 143…
Re: Výluky a jiná omezení
Proboha tu 176 nechte tam kde je, jen bych ji spojil se 143 a ptotáh na nám. Míru/Jana Masaryka.
Kdyby převzala zátěž ze 191 bude muset jezdit každé 3 minuty a šílený pásmo za Strahovem jenž by vedlo ke katastrofálnímu přetěžování "dlouhých" spojů. Nemluvě o tom zase rozvířeném nápadu až na Letiště, to je ve své podstatě vytváření SOUBĚHU jak prase vůči B+100, A+119 a tram+179/184. s časovou úsporou nárůst o 5 minut.
Pak taky nechápu kam chtěj narvat ty lidi ze 130, 191 a 217 v relaci Klamovka - Anděl, když už dnes ty tramvaje tečou a oblast Klamovky je s největším počtem smrťáků. A ty přestupní vazby je taky slast, proti tomu je Palačák a Otakarka funn centrum.
Kdyby převzala zátěž ze 191 bude muset jezdit každé 3 minuty a šílený pásmo za Strahovem jenž by vedlo ke katastrofálnímu přetěžování "dlouhých" spojů. Nemluvě o tom zase rozvířeném nápadu až na Letiště, to je ve své podstatě vytváření SOUBĚHU jak prase vůči B+100, A+119 a tram+179/184. s časovou úsporou nárůst o 5 minut.
Pak taky nechápu kam chtěj narvat ty lidi ze 130, 191 a 217 v relaci Klamovka - Anděl, když už dnes ty tramvaje tečou a oblast Klamovky je s největším počtem smrťáků. A ty přestupní vazby je taky slast, proti tomu je Palačák a Otakarka funn centrum.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Výluky a jiná omezení
217 vymetá čtvrť? Jedinej rozdíl mezi těmahle dvěma linkama, když vezmu úsek Dejvická - Stadion Strahov, je v tom, že 217 má dvě zastávky navíc - Na Petynce a Pod Královkou. Tohle že je vymeták?XSC píše:143 obsluhuje koleje Strahov, je to rychlá kapacitní linka a občas pěkný dobytčák. 217 vymetá čtvrť a slouží k rozvozu místních.
Re: Výluky a jiná omezení
A o čem tady asi mluvím že jo, večer se lidi na Dejvickou a naopak nedostanou (bez přestupu), otázkou je jak myslej CD, docela se totiž smějeme tomu, že 108 teď končí na osmou večerní
Tady je totiž jen o jednoduchou věc, 108 jela z Ciolkovského na Dejvickou přes Bílou Horu, teď bude jezdit na Velkou Ohradu a otázkou je jestli přes Bílou Horu nebo ne Když ne, tak mi ukaž autobus kterým se dostanu na 22tku a pokud jde o 218, tak konce na DŠ ... tak už fakt nevim, pořád může jezdit až na Cialkáč, když má od šárky všechny stanice na znamení a lidi tam večer vystupujou ...
[edit]Dobře no, tak teď sem si to přečetl pořádně u 108 a jede přes Bílou Horu, otázkou je jak supr intervaly nám dají ....
Tady je totiž jen o jednoduchou věc, 108 jela z Ciolkovského na Dejvickou přes Bílou Horu, teď bude jezdit na Velkou Ohradu a otázkou je jestli přes Bílou Horu nebo ne Když ne, tak mi ukaž autobus kterým se dostanu na 22tku a pokud jde o 218, tak konce na DŠ ... tak už fakt nevim, pořád může jezdit až na Cialkáč, když má od šárky všechny stanice na znamení a lidi tam večer vystupujou ...
[edit]Dobře no, tak teď sem si to přečetl pořádně u 108 a jede přes Bílou Horu, otázkou je jak supr intervaly nám dají ....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Ale dojede, 108 je plánovaná z Dědiny na Velkou Ohradu CD, CT a na 218 se omezení týká jen úseku na Dejvickou CT večer a o víkendech.
Re: Výluky a jiná omezení
Ona spíše bude zajímavá situace na horní Praze 6, Liboc, Ruzyně budou ve večerních hodinách bez autobusů. 218 a 108 byla jediná šance dostat se bez přestupu na Dejvickou (zaslechl jsem že 225 má být zrušena???). 108 má jezdit na Velkou Ohradu a 218 po 9té večerní na ciolkovskýho nedojede, takže bych řekl, že MČ P6 bude zuřitBrejšín píše:Bude zajímamá Evropská, už dnes je tam kapacitní nedostatek a po zrušení 2 a mírném nárůstu poptávky po okleštěné 218 ...... . To už je fakt na Chocholouška.
Re: Výluky a jiná omezení
Zrušení 143 a spojení s 217 je naopak naprosto dementní krok. 143 obsluhuje koleje Strahov, je to rychlá kapacitní linka a občas pěkný dobytčák. 217 vymetá čtvrť a slouží k rozvozu místních. Kdysi byla záměrně zastávka 143 přeložena blíž ke škole, aby studenti nepoužívali 217.Damir Holas píše:Souhlasím naopak se zrušením 143 a 254 a jejich převedení na 217, resp. 161. Pro zpřehlednění linkového vedení správný krok
Ale třeba je to jeden z kroků sloužících ke zrušení celého Strahova a převedení pozemků na ty "správné lidi".
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Výluky a jiná omezení
Přesně tohle mě napadlo taky .Brejšín píše:Bude zajímamá Evropská, (...)
Jinak též doufám, že neprojde zrušení 191 ve prospěch přesměrované 176. Kdykoli jsem 191 jel, tak prázdná zrovna nebyla a představa, že její cestující se budou přesouvat do 217, aby si někde na Podbělohorský přestoupili...
Souhlasím naopak se zrušením 143 a 254 a jejich převedení na 217, resp. 161. Pro zpřehlednění linkového vedení správný krok