Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 24.2.2010 16:47

Jo, jasně. Ubyde.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 24.2.2010 14:17

Pane A., ve smycce budou take drobne prace. Treba neco ubyde.. :-)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 24.2.2010 13:17

Otevřený svršek, S49, bez smyčky.

Polaanek
Uživatel
Příspěvky: 172
Registrován: 26.4.2007 16:16

Starý Hloubětín - Lehovec

Příspěvek od Polaanek » 24.2.2010 12:54

Jaký je plánovaný rozsah rekonstrukce TT v Poděbradské ulici (Starý Hloubětín - Lehovec)? Nahrazení panelů BKV otevřeným svrškem? Smyčka lehovec je taky v plánu?

Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od KGX 63 » 12.2.2010 12:11

MF píše:vsichni budou detekovani a nepojede nikdo...
Když to nedopadne tak tragicky jako u nedaleké zastávky Pražský hrad, nebude to tak hrozný :wink:

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 12.2.2010 6:57

vsichni budou detekovani a nepojede nikdo...

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kasme » 11.2.2010 22:00

něco oficiálních blábolů :) O Z N Á M E N Í ZAHÁJENÍ STAVEBNÍHO ŘÍZENÍ... 27.11. 2009

Dopravní řešení jsou navržena tak, že respektují nejen požadavky individuální automobilové dopravy, ale zároveň zohledňují částečnou modifikací průběhů signálních plánů i nároky MHD, zejména plynulý průjezd tramvají prostory křižovatek.

K detekci vozidel budou použity standardní indukční smyčky ve vozovce, k detekci tramvají budou použity trolejové kontakty a kontaktní zámky, pro detekci chodců budou použita standardní tlačítka včetně doplňků pro nevidomé.

SSZ 6.830 Myslbekova – Hládkov, přechod
SSZ 6.831 Myslbekova - Dlabačov
SSZ 6.832 Bělohorská - Vaníčkova
SSZ 6.834 Bělohorská - Pod Královkou

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 11.2.2010 0:10

pawel píše: mmch spartakiádní to už nějakej ten rok není:))
to vis, zvyk je zelezna kosile. nejsem nejmladsi, demence, alzheinemec a ruzne jine priznaky stari jsou v pokrocilem stadiu. nastesti kazdy vi, o co se jedna, a to je hlavni.. :-)
jak bude vlastně řešen pěší přístup na zastávky malovanka? také SSZ? případně by se mohly posunout ke křiž. s vaníčkovou, pak by se to spláchlo spolu s tímto SSZ.
na to odpovida dnesni FZ touto fotkou: http://foto.prazsketramvaje.cz/2010/uno ... rcross.jpg prechod bude slouzit jako kryti nejen chodcu, ale i pristupu na zastavku z cela.
spousta lidí a já se k tomu připojuju, že úplná uzavírka Patočkovy kvůli SAT 2B bude z hlediska dopadů na IAD to nejhorší, nějakej Špejchárek, to je jenom čajíček
za daleko horsi pocitam ovlivneni Karmelitske a okoli Malostranskeho namesti, kam se presune veskery provoz IGK ve smeru Dejvice <-> Smichov, jelikoz jen ***** by to objizdel Stresovice - Myslbekova - Belohorska - Pod Kralovkou - tunel, ale vsichni radeji budou jezdit rovnou pres Strahov nebo prave pres Na Valech - Chotkovy sady - Malnam a Karmelitskou.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 10.2.2010 23:11

jak bude vlastně řešen pěší přístup na zastávky malovanka? také SSZ? případně by se mohly posunout ke křiž. s vaníčkovou, pak by se to spláchlo spolu s tímto SSZ.

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od jendelin.i » 10.2.2010 22:30

pawel:
doufejme... Takový rychlokvašky SSZ bývají s preferencí na štíru :(

Btw: Říká to spousta lidí a já se k tomu připojuju, že úplná uzavírka Patočkovy kvůli SAT 2B bude z hlediska dopadů na IAD to nejhorší, nějakej Špejchárek, to je jenom čajíček :) (ikdyž s tou obousměrnou Na Valech už malinko přituhlo).

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 10.2.2010 22:16

mop: to máš pravdu, ale co se dá dělat, tunel je tunel....... doufám aspoň že z toho tramvaje nevyjdou nějak extra zle, pravda ovšem je, že pojedou vždy mimo směr hlavního proudu IAD (vyjma křižovatky běl x vaníčkova - mmch spartakiádní to už nějakej ten rok není:))

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 10.2.2010 21:13

.. to je tak nervo-stresujici videt na vsech tech krizovatkach SSZ! :evil:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 10.2.2010 20:39

to je tak uklidňující foto vidět tam ta kolejová pole . . . áá

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Karosák » 10.2.2010 19:37

Já teda smekám před chlapci pracujícími v tom ledovém počasí. Vzpomínáte, jak na přednášce o KLDR říkal Veliš jakých tepelných podmínkách stavěli trať k příležitosti narozenin vůdce :?: :devilsmokin

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 09.2.2010 22:02

Marek B. píše:A není trochu škoda, že se ta deska nevyužila?
Je, ale obavam se resp. predpokladam, ze vzhledem k pouzite nove technologii by se musela dobetonovavat do patricne vysky. A na to nejsou zrovna spravne technologicke podminky a hlavne cas..
V zastávkách leží koleje
Dekuji za doplneni, dopoledne jeste lezely na navesech pristavenych souprav.

Odpovědět