Ani není třeba dveře trhat - pokud za jízdy řidič otevře první dveře přepínačem, nastoupí vzadu ČB taky (osobně neplánovaně odzkoušeno ve smyčce Spojovací při otvírání dveří před výhybkou určenou k přehození a bylo to brzdění ČB celkem překvapení, oproti zrychlovačům které mám častěji nezvyk) . Zkrátka když je přerušena linka dveří (kterékoliv se otevřou), zadní vůz T3M opravdu brzdí, u T3 (SU) se kromě rozpojení jízdy neděje nic. Zapojení obvodů u T3(SU) a T3M se evidentně liší a rozdíl není jen ve výkonové výzbroji, no...DavidD píše:To jsme o T3M nevěděl, a proč jen na zadním voze??A je jedno kde roztrhnu dveře?
Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- minarjo
- Uživatel
- Příspěvky: 34
- Registrován: 18.12.2008 23:46
- Bydliště: bus 118,121,136-Sídl.Spořilov
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Prostě to tak je a proč to nevím. Na jednu stranu by bylo dobré, aby vždy při roztržení dveří nastoupily ČB, aby v případě nášlapu do svahu a roztržení dveří,kdy vypne LS vůz necouvl - takhle už pár nehod bylo, ale zase na druhou stranu při špatných venkovních podmínkách hrozí smyk, který nelze vyrušit. Dveře jakékoliv.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
To jsme o T3M nevěděl, a proč jen na zadním voze??A je jedno kde roztrhnu dveře?MF píše:Roztržením a držením dveří u 2xT3M aktivuješ na zadním voze čelisti (pokud řidič nepřibržďuje dynamicky). U T6 a 14T aktivuješ určité brzdy nouzovým otevřením dveří. Ke krabičkám se vyjadřovat nebudu.
Bezpečnostní tlačítko nefunguje v kabinách řízených vozů T3. U T6, KT8 a KT8N jsem to nezkoušel.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Roztržením a držením dveří u 2xT3M aktivuješ na zadním voze čelisti (pokud řidič nepřibržďuje dynamicky). U T6 a 14T aktivuješ určité brzdy nouzovým otevřením dveří. Ke krabičkám se vyjadřovat nebudu.
Bezpečnostní tlačítko nefunguje v kabinách řízených vozů T3. U T6, KT8 a KT8N jsem to nezkoušel.
Bezpečnostní tlačítko nefunguje v kabinách řízených vozů T3. U T6, KT8 a KT8N jsem to nezkoušel.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
No myslím, že na tom není nic co tu napsat nemůžeme. Do kabiny se dá dostat, pokud jí řidič neuzamkne. Po násilném otevření dveří se rozepne linkový stykač(vypne jízda), ale brzda nenastoupí. Zadní panel je odpojen a záchranná brzda na stanovišti řidiče v zadním voze nefunguje. Z toho stanoviště by to šlo jen asi sešlápnutím brzdové šlapky a aktivaci magnetů, ale jistý si tím nejsem. Jako cestující, ale máš k dispozici v každém voze záchranou brzdu zpravidla u prostředních dveří.ElWapp píše:Prosím je nějak možné zastavit tramvaj, pokud řidič zkolabuje? Dá se dostat do kabiny? Brzdí tramvaj po násilném otevření dveří? Zastaví se bržděním ze zadního panelu? Nebo z kabiny druhého vozu?
(Vzhledem k tomu, co tady proběhlo po krádežích cedulí, pochopím, když odpověď nedostanu, ale můžu vás ujistit, že se ptám opravdu jen ze zvědavosti, jak se v takové situaci zachovat, a nechci ty informace nijak zneužívat.)
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Prosím je nějak možné zastavit tramvaj, pokud řidič zkolabuje? Dá se dostat do kabiny? Brzdí tramvaj po násilném otevření dveří? Zastaví se bržděním ze zadního panelu? Nebo z kabiny druhého vozu?
(Vzhledem k tomu, co tady proběhlo po krádežích cedulí, pochopím, když odpověď nedostanu, ale můžu vás ujistit, že se ptám opravdu jen ze zvědavosti, jak se v takové situaci zachovat, a nechci ty informace nijak zneužívat.)
(Vzhledem k tomu, co tady proběhlo po krádežích cedulí, pochopím, když odpověď nedostanu, ale můžu vás ujistit, že se ptám opravdu jen ze zvědavosti, jak se v takové situaci zachovat, a nechci ty informace nijak zneužívat.)
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
To vypadá jako lom a teplotou smrštěná kolejnice. A podle té provizorní spojky o tom správce už asi ví
- mixik
- Uživatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 07.10.2008 23:04
- Bydliště: Přívory - Všetaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
jen jestli si někdo kousek neodřízl domu.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Spíš než Střelničná je to v mezistaničním úseku Kyselova - Strelnicna. Dnes jsem chtěl informaci předat zástupci JDCT, který mi však utekl kolaudovat..
- tramvajka
- Uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: 11.8.2009 16:43
- Bydliště: Bohužel už u "S7"
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Dnes jsem si byl fotit prasklinu kolejnice na Střelničné. Zde alespoň 2 fotky :
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
To už nepostihne případné zácpy k nimž došlo ještě v pražském pásmu. V prvním autobusu se ještě dá poukázat na aktuální zpoždění a doufat že revizor není *****, ale po přestupu už ne.zastavaman píše:co primárně dle JŘ?
- zastavaman
- Uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 07.2.2007 20:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
co primárně dle JŘ?P_V píše:viz http://www.ropid.cz/tarif/Tarif-PID,-vc ... 9x350.html,
článek VII, odstavec 25Ale jak se ta časová platnost posoudí? Je tam oražen čas nástupu, ale ne čas začátku pásma pro které platí.Jízdenka vydaná prodejním strojkem USV nebo jízdenka označená při nástupu do vozidla má v tomto případě pásmovou i časovou platnost počítanou od pásma navazujícího na již zaplacené tarifní pásmo. Společně předložené jízdní doklady se z hlediska pásmové a časové platnosti posuzují jako jeden jízdní doklad. Po opuštění zastávky na hranici dvou tarifních pásem musí mít cestující platnou jízdenku do následující zastávky.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
viz http://www.ropid.cz/tarif/Tarif-PID,-vc ... 9x350.html,
článek VII, odstavec 25
článek VII, odstavec 25
Ale jak se ta časová platnost posoudí? Je tam oražen čas nástupu, ale ne čas začátku pásma pro které platí.Jízdenka vydaná prodejním strojkem USV nebo jízdenka označená při nástupu do vozidla má v tomto případě pásmovou i časovou platnost počítanou od pásma navazujícího na již zaplacené tarifní pásmo. Společně předložené jízdní doklady se z hlediska pásmové a časové platnosti posuzují jako jeden jízdní doklad. Po opuštění zastávky na hranici dvou tarifních pásem musí mít cestující platnou jízdenku do následující zastávky.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Já myslím, že je to tam jasně, i když schovaný:Proxy píše:Pokud řidič vyžaduje, tak se lístek musí označit již při nástupu. Tarif PiD v tomto umožňuje dvojí výkladP_V píše:A kdy se ten přídavný lístek musí označit při cestě ven z Prahy? Stačí až na hranici pásma B-1? On by totiž někde jinak časově nevystačil...
Nejlepší je proto zakoupit si doplatkovou jízdenku až u řidiče - člověk si tím ušetří zbytečné hádky...
viz. tento článek: http://www.ropid.cz/tarif/odbaveni-v-pr ... 9x723.html
viz http://www.ropid.cz/tarif/Tarif-PID,-vc ... 9x350.html,
článek VII, odstavec 25
Jízdenka vydaná prodejním strojkem USV nebo jízdenka označená při nástupu do vozidla má v tomto případě pásmovou i časovou platnost počítanou od pásma navazujícího na již zaplacené tarifní pásmo. Společně předložené jízdní doklady se z hlediska pásmové a časové platnosti posuzují jako jeden jízdní doklad. Po opuštění zastávky na hranici dvou tarifních pásem musí mít cestující platnou jízdenku do následující zastávky.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Pokud řidič vyžaduje, tak se lístek musí označit již při nástupu. Tarif PiD v tomto umožňuje dvojí výkladP_V píše:A kdy se ten přídavný lístek musí označit při cestě ven z Prahy? Stačí až na hranici pásma B-1? On by totiž někde jinak časově nevystačil...
Nejlepší je proto zakoupit si doplatkovou jízdenku až u řidiče - člověk si tím ušetří zbytečné hádky...
viz. tento článek: http://www.ropid.cz/tarif/odbaveni-v-pr ... 9x723.html