Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět

Kolikrát jste byli v Muzeu MHD ve vozovně Střešovice?

Nebyl
51
14%
Jednou
53
15%
2-3x
72
20%
3-5x
58
16%
Více než 5x/nespočetněkrát
112
31%
Klikací koutek
18
5%
 
Celkem hlasů: 364

Uživatelský avatar
minarjo
Uživatel
Příspěvky: 34
Registrován: 18.12.2008 23:46
Bydliště: bus 118,121,136-Sídl.Spořilov

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od minarjo » 02.3.2010 1:52

DavidD píše:To jsme o T3M nevěděl, a proč jen na zadním voze??A je jedno kde roztrhnu dveře?
Ani není třeba dveře trhat - pokud za jízdy řidič otevře první dveře přepínačem, nastoupí vzadu ČB taky (osobně neplánovaně odzkoušeno ve smyčce Spojovací při otvírání dveří před výhybkou určenou k přehození a bylo to brzdění ČB celkem překvapení, oproti zrychlovačům které mám častěji nezvyk) :) . Zkrátka když je přerušena linka dveří (kterékoliv se otevřou), zadní vůz T3M opravdu brzdí, u T3 (SU) se kromě rozpojení jízdy neděje nic. Zapojení obvodů u T3(SU) a T3M se evidentně liší a rozdíl není jen ve výkonové výzbroji, no...

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od MF » 01.3.2010 19:34

Prostě to tak je a proč to nevím. Na jednu stranu by bylo dobré, aby vždy při roztržení dveří nastoupily ČB, aby v případě nášlapu do svahu a roztržení dveří,kdy vypne LS vůz necouvl - takhle už pár nehod bylo, ale zase na druhou stranu při špatných venkovních podmínkách hrozí smyk, který nelze vyrušit. Dveře jakékoliv.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od DavidD » 01.3.2010 19:28

MF píše:Roztržením a držením dveří u 2xT3M aktivuješ na zadním voze čelisti (pokud řidič nepřibržďuje dynamicky). U T6 a 14T aktivuješ určité brzdy nouzovým otevřením dveří. Ke krabičkám se vyjadřovat nebudu.

Bezpečnostní tlačítko nefunguje v kabinách řízených vozů T3. U T6, KT8 a KT8N jsem to nezkoušel.
To jsme o T3M nevěděl, a proč jen na zadním voze??A je jedno kde roztrhnu dveře?

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od MF » 01.3.2010 19:23

Roztržením a držením dveří u 2xT3M aktivuješ na zadním voze čelisti (pokud řidič nepřibržďuje dynamicky). U T6 a 14T aktivuješ určité brzdy nouzovým otevřením dveří. Ke krabičkám se vyjadřovat nebudu.

Bezpečnostní tlačítko nefunguje v kabinách řízených vozů T3. U T6, KT8 a KT8N jsem to nezkoušel.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od DavidD » 01.3.2010 19:14

ElWapp píše:Prosím je nějak možné zastavit tramvaj, pokud řidič zkolabuje? Dá se dostat do kabiny? Brzdí tramvaj po násilném otevření dveří? Zastaví se bržděním ze zadního panelu? Nebo z kabiny druhého vozu?

(Vzhledem k tomu, co tady proběhlo po krádežích cedulí, pochopím, když odpověď nedostanu, ale můžu vás ujistit, že se ptám opravdu jen ze zvědavosti, jak se v takové situaci zachovat, a nechci ty informace nijak zneužívat.)
No myslím, že na tom není nic co tu napsat nemůžeme. Do kabiny se dá dostat, pokud jí řidič neuzamkne. Po násilném otevření dveří se rozepne linkový stykač(vypne jízda), ale brzda nenastoupí. Zadní panel je odpojen a záchranná brzda na stanovišti řidiče v zadním voze nefunguje. Z toho stanoviště by to šlo jen asi sešlápnutím brzdové šlapky a aktivaci magnetů, ale jistý si tím nejsem. Jako cestující, ale máš k dispozici v každém voze záchranou brzdu zpravidla u prostředních dveří.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od ElWapp » 01.3.2010 19:07

Prosím je nějak možné zastavit tramvaj, pokud řidič zkolabuje? Dá se dostat do kabiny? Brzdí tramvaj po násilném otevření dveří? Zastaví se bržděním ze zadního panelu? Nebo z kabiny druhého vozu?

(Vzhledem k tomu, co tady proběhlo po krádežích cedulí, pochopím, když odpověď nedostanu, ale můžu vás ujistit, že se ptám opravdu jen ze zvědavosti, jak se v takové situaci zachovat, a nechci ty informace nijak zneužívat.)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Absolut » 01.3.2010 12:59

To vypadá jako lom a teplotou smrštěná kolejnice. A podle té provizorní spojky o tom správce už asi ví :)

Uživatelský avatar
mixik
Uživatel
Příspěvky: 617
Registrován: 07.10.2008 23:04
Bydliště: Přívory - Všetaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od mixik » 01.3.2010 12:16

jen jestli si někdo kousek neodřízl domu. :lol:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od MOp » 28.2.2010 21:26

Spíš než Střelničná je to v mezistaničním úseku Kyselova - Strelnicna. Dnes jsem chtěl informaci předat zástupci JDCT, který mi však utekl kolaudovat.. :-)

Uživatelský avatar
tramvajka
Uživatel
Příspěvky: 769
Registrován: 11.8.2009 16:43
Bydliště: Bohužel už u "S7"
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od tramvajka » 28.2.2010 20:27

Dnes jsem si byl fotit prasklinu kolejnice na Střelničné. Zde alespoň 2 fotky 8-) :
Prasklina.jpg
Prasklá kolej.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od P_V » 26.2.2010 13:14

zastavaman píše:co primárně dle JŘ?
To už nepostihne případné zácpy k nimž došlo ještě v pražském pásmu. V prvním autobusu se ještě dá poukázat na aktuální zpoždění a doufat že revizor není *****, ale po přestupu už ne.

Uživatelský avatar
zastavaman
Uživatel
Příspěvky: 243
Registrován: 07.2.2007 20:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od zastavaman » 26.2.2010 12:00

P_V píše:viz http://www.ropid.cz/tarif/Tarif-PID,-vc ... 9x350.html,
článek VII, odstavec 25
Jízdenka vydaná prodejním strojkem USV nebo jízdenka označená při nástupu do vozidla má v tomto případě pásmovou i časovou platnost počítanou od pásma navazujícího na již zaplacené tarifní pásmo. Společně předložené jízdní doklady se z hlediska pásmové a časové platnosti posuzují jako jeden jízdní doklad. Po opuštění zastávky na hranici dvou tarifních pásem musí mít cestující platnou jízdenku do následující zastávky.
Ale jak se ta časová platnost posoudí? Je tam oražen čas nástupu, ale ne čas začátku pásma pro které platí.
co primárně dle JŘ?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od P_V » 26.2.2010 11:57

viz http://www.ropid.cz/tarif/Tarif-PID,-vc ... 9x350.html,
článek VII, odstavec 25
Jízdenka vydaná prodejním strojkem USV nebo jízdenka označená při nástupu do vozidla má v tomto případě pásmovou i časovou platnost počítanou od pásma navazujícího na již zaplacené tarifní pásmo. Společně předložené jízdní doklady se z hlediska pásmové a časové platnosti posuzují jako jeden jízdní doklad. Po opuštění zastávky na hranici dvou tarifních pásem musí mít cestující platnou jízdenku do následující zastávky.
Ale jak se ta časová platnost posoudí? Je tam oražen čas nástupu, ale ne čas začátku pásma pro které platí.

watslaw
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 17.8.2004 15:13

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od watslaw » 25.2.2010 17:58

Proxy píše:
P_V píše:A kdy se ten přídavný lístek musí označit při cestě ven z Prahy? Stačí až na hranici pásma B-1? On by totiž někde jinak časově nevystačil...
Pokud řidič vyžaduje, tak se lístek musí označit již při nástupu. Tarif PiD v tomto umožňuje dvojí výklad ;-)
Nejlepší je proto zakoupit si doplatkovou jízdenku až u řidiče - člověk si tím ušetří zbytečné hádky...

viz. tento článek: http://www.ropid.cz/tarif/odbaveni-v-pr ... 9x723.html
Já myslím, že je to tam jasně, i když schovaný:
viz http://www.ropid.cz/tarif/Tarif-PID,-vc ... 9x350.html,
článek VII, odstavec 25
Jízdenka vydaná prodejním strojkem USV nebo jízdenka označená při nástupu do vozidla má v tomto případě pásmovou i časovou platnost počítanou od pásma navazujícího na již zaplacené tarifní pásmo. Společně předložené jízdní doklady se z hlediska pásmové a časové platnosti posuzují jako jeden jízdní doklad. Po opuštění zastávky na hranici dvou tarifních pásem musí mít cestující platnou jízdenku do následující zastávky.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Proxy » 25.2.2010 13:22

P_V píše:A kdy se ten přídavný lístek musí označit při cestě ven z Prahy? Stačí až na hranici pásma B-1? On by totiž někde jinak časově nevystačil...
Pokud řidič vyžaduje, tak se lístek musí označit již při nástupu. Tarif PiD v tomto umožňuje dvojí výklad ;-)
Nejlepší je proto zakoupit si doplatkovou jízdenku až u řidiče - člověk si tím ušetří zbytečné hádky...

viz. tento článek: http://www.ropid.cz/tarif/odbaveni-v-pr ... 9x723.html

Odpovědět