Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6709
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od demon » 14.3.2010 13:18

P_V píše:Aha, takže příští pátek bude hotovo, a pak do 4.5. poběží lhůta 45 dnů. A to se ještě 4. května můžeme od DÚ dozvědět, že podaná žádost se zamítá kvůli nějaké formální chybě. :evil:
To už by si DÚ nejspíš nelajsnul, myslim že dostatečně ukázal drápky výhybkama na Malovance a dál bude klid.
Ale uvidíme... :P

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Brejšín » 14.3.2010 8:29

Teda čumím na ty monobloky pro přechod typů kolejnic a čelist mi padá až na podlahu. Nevím ale stejně se podle mě přijde na to, že to není potřeba a bude to dělat neplechu. Kdyby radši inženýři z Rustonky vymysleli pořádné tepelné diletace jak obyčejné tak ty na mosty. :roll:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 14.3.2010 5:52

Venca píše:Jenže pak se ještě bude čekat na kulatá razítka. :^o
Aha, takže příští pátek bude hotovo, a pak do 4.5. poběží lhůta 45 dnů. A to se ještě 4. května můžeme od DÚ dozvědět, že podaná žádost se zamítá kvůli nějaké formální chybě. :evil:

Uživatelský avatar
Venca
Uživatel
Příspěvky: 102
Registrován: 24.4.2004 23:42
Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Venca » 13.3.2010 22:57

Marek B. píše:S 49 je bomba, ale je hrozný nezvyk, jak tam chybí ten žlábek a má to tak širokou hlavu kolejnice :) . Mimochodem jde Vám ta rekonstrukce nějak od ruky. Možná jste jí měli dát tak do konce Března :) .
Jenže pak se ještě bude čekat na kulatá razítka. :^o

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 13.3.2010 22:44

S 49 je bomba, ale je hrozný nezvyk, jak tam chybí ten žlábek a má to tak širokou hlavu kolejnice :) . Mimochodem jde Vám ta rekonstrukce nějak od ruky. Možná jste jí měli dát tak do konce Března :) .

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od syverin » 13.3.2010 21:13

Tak já přidám ještě jednu fotografii k ilustraci rozdílu mezi železničním a tramvajovým pražcem B03. Byl jsem se dnes (s panem Absolutem) podívat, ale ke zpracování fotek jsem se ještě nedostal, pokaždé, když se na to vrhnu, začne mi být ukrutná zima ;)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 13.3.2010 20:44

vybordelne! pouzijeme pane kolego..

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DPmPET » 13.3.2010 20:42

Tady jěště jsou další snímky.
DPmPET 8-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DPmPET » 13.3.2010 20:40

Tak tady jsou zvěčněny přechodové kusy NT/S 49 které se aplikovaly kousek pod smyčkou Lehovec.Zbylé 2 páry přechodových kusů B1/S49 příjdou kousek od přejezdu Kbelská.
DPmPET
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) DPmPET dne 13.3.2010 20:43, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od slimman » 12.3.2010 19:41

pawel:
Podívej se do Drážďan,jak tam zatravňují svršek s bezžlábkovými kolejnicemi (někde budou fota).

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 12.3.2010 14:44

tady jde ale o metodu výstavby, ne o nějaké detaily. jsou S49 slučitelné s trávníkem až k temeni koleje, jako je to na všech zatravněných tratích v praze? já doufám, že nikoli a že se přistoupí k tomu, co jsem viděl v berlíně - tráva je zhruba v té úrovni, kde by normálně ležel u OS štěrk.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od jara » 12.3.2010 13:17

pawel píše:pokud se přejde na S49 a bude se sem tam i zatravňovat (řepy?), vyslovuji se pro takovou podobu zatravnění, kdy travička je až pod patou kolejnice, zhruba tolik jako štěrk, což zabrání IAD jízdě po TT. pak to nemůže dopadnout tak ohyzdně jak u hradu, kde je tráva solidně rozježděná. v úseku v keplerově je nyní instalován nový pokus, jak zabránit vjezdu aut - jakési příkopy podobné těm, co bývaly na HR.
Zatravění bude vždy na té dané městské části. Když to bude chtít platit tak at si tam dá třeba záhon s růžema. Ono někomu došlo že to přeci jen kapánek něco stojí ta udržba. A také je to potřeba zalévat a s tím jsou spojené další investice.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 12.3.2010 13:14

pokud se přejde na S49 a bude se sem tam i zatravňovat (řepy?), vyslovuji se pro takovou podobu zatravnění, kdy travička je až pod patou kolejnice, zhruba tolik jako štěrk, což zabrání IAD jízdě po TT. pak to nemůže dopadnout tak ohyzdně jak u hradu, kde je tráva solidně rozježděná. v úseku v keplerově je nyní instalován nový pokus, jak zabránit vjezdu aut - jakési příkopy podobné těm, co bývaly na HR.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 12.3.2010 12:27

Přejezdy se budou dělat samozřejmě také komplet v S49 s přídavným "žlábkovým" profilem. Pak se na ně vybleje beton a zaasfaltuje povrch. Nesmíš Proxy zapomínat, že přes ty přejezdy jezdi několik autobusovych linek...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Proxy » 12.3.2010 12:00

Chválím za fotožurnál z Poděbradské :-)
Jen jedna věc trochu kazí podle mne celé akci na kráse - přejezdy takhle hnusně splácené z BKV :oops:

Odpovědět