Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 14.3.2010 13:18
P_V píše:Aha, takže příští pátek bude hotovo, a pak do 4.5. poběží lhůta 45 dnů. A to se ještě 4. května můžeme od DÚ dozvědět, že podaná žádost se zamítá kvůli nějaké formální chybě.
To už by si DÚ nejspíš nelajsnul, myslim že dostatečně ukázal drápky výhybkama na Malovance a dál bude klid.
Ale uvidíme...
-
Brejšín
- Uživatel
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 03.5.2005 18:17
- Bydliště: Kde dobře vařej
Příspěvek
od Brejšín » 14.3.2010 8:29
Teda čumím na ty monobloky pro přechod typů kolejnic a čelist mi padá až na podlahu. Nevím ale stejně se podle mě přijde na to, že to není potřeba a bude to dělat neplechu. Kdyby radši inženýři z Rustonky vymysleli pořádné tepelné diletace jak obyčejné tak ty na mosty.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4082
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 14.3.2010 5:52
Venca píše:Jenže pak se ještě bude čekat na kulatá razítka.
Aha, takže příští pátek bude hotovo, a pak do 4.5. poběží lhůta 45 dnů. A to se ještě 4. května můžeme od DÚ dozvědět, že podaná žádost se zamítá kvůli nějaké formální chybě.
-
Venca
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.4.2004 23:42
- Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Venca » 13.3.2010 22:57
Marek B. píše:S 49 je bomba, ale je hrozný nezvyk, jak tam chybí ten žlábek a má to tak širokou hlavu kolejnice
. Mimochodem jde Vám ta rekonstrukce nějak od ruky. Možná jste jí měli dát tak do konce Března
.
Jenže pak se ještě bude čekat na kulatá razítka.
-
Marek B.
- Uživatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 17.6.2004 14:40
- Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae
Příspěvek
od Marek B. » 13.3.2010 22:44
S 49 je bomba, ale je hrozný nezvyk, jak tam chybí ten žlábek a má to tak širokou hlavu kolejnice
. Mimochodem jde Vám ta rekonstrukce nějak od ruky. Možná jste jí měli dát tak do konce Března
.
-
syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od syverin » 13.3.2010 21:13
Tak já přidám ještě jednu fotografii k ilustraci rozdílu mezi železničním a tramvajovým pražcem B03. Byl jsem se dnes (s panem Absolutem) podívat, ale ke zpracování fotek jsem se ještě nedostal, pokaždé, když se na to vrhnu, začne mi být ukrutná zima
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 13.3.2010 20:44
vybordelne! pouzijeme pane kolego..
-
DPmPET
- Uživatel
- Příspěvky: 385
- Registrován: 01.2.2007 20:24
- Bydliště: Praha 6,Petřiny
Příspěvek
od DPmPET » 13.3.2010 20:42
Tady jěště jsou další snímky.
DPmPET
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
DPmPET
- Uživatel
- Příspěvky: 385
- Registrován: 01.2.2007 20:24
- Bydliště: Praha 6,Petřiny
Příspěvek
od DPmPET » 13.3.2010 20:40
Tak tady jsou zvěčněny přechodové kusy NT/S 49 které se aplikovaly kousek pod smyčkou Lehovec.Zbylé 2 páry přechodových kusů B1/S49 příjdou kousek od přejezdu Kbelská.
DPmPET
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a)
DPmPET dne 13.3.2010 20:43, celkem upraveno 1 x.
-
slimman
- Uživatel
- Příspěvky: 501
- Registrován: 21.1.2005 20:28
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od slimman » 12.3.2010 19:41
pawel:
Podívej se do Drážďan,jak tam zatravňují svršek s bezžlábkovými kolejnicemi (někde budou fota).
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2385
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 12.3.2010 14:44
tady jde ale o metodu výstavby, ne o nějaké detaily. jsou S49 slučitelné s trávníkem až k temeni koleje, jako je to na všech zatravněných tratích v praze? já doufám, že nikoli a že se přistoupí k tomu, co jsem viděl v berlíně - tráva je zhruba v té úrovni, kde by normálně ležel u OS štěrk.
-
jara
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od jara » 12.3.2010 13:17
pawel píše:pokud se přejde na S49 a bude se sem tam i zatravňovat (řepy?), vyslovuji se pro takovou podobu zatravnění, kdy travička je až pod patou kolejnice, zhruba tolik jako štěrk, což zabrání IAD jízdě po TT. pak to nemůže dopadnout tak ohyzdně jak u hradu, kde je tráva solidně rozježděná. v úseku v keplerově je nyní instalován nový pokus, jak zabránit vjezdu aut - jakési příkopy podobné těm, co bývaly na HR.
Zatravění bude vždy na té dané městské části. Když to bude chtít platit tak at si tam dá třeba záhon s růžema. Ono někomu došlo že to přeci jen kapánek něco stojí ta udržba. A také je to potřeba zalévat a s tím jsou spojené další investice.
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2385
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 12.3.2010 13:14
pokud se přejde na S49 a bude se sem tam i zatravňovat (řepy?), vyslovuji se pro takovou podobu zatravnění, kdy travička je až pod patou kolejnice, zhruba tolik jako štěrk, což zabrání IAD jízdě po TT. pak to nemůže dopadnout tak ohyzdně jak u hradu, kde je tráva solidně rozježděná. v úseku v keplerově je nyní instalován nový pokus, jak zabránit vjezdu aut - jakési příkopy podobné těm, co bývaly na HR.
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 12.3.2010 12:27
Přejezdy se budou dělat samozřejmě také komplet v S49 s přídavným "žlábkovým" profilem. Pak se na ně vybleje beton a zaasfaltuje povrch. Nesmíš Proxy zapomínat, že přes ty přejezdy jezdi několik autobusovych linek...
-
Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Proxy » 12.3.2010 12:00
Chválím za fotožurnál z Poděbradské
Jen jedna věc trochu kazí podle mne celé akci na kráse -
přejezdy takhle hnusně
splácené z BKV