Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce TT
Neměly by se spíš červenou tabulkou značit vozy co tam nemohou? Předpokládám že 16 mm by mělo být brzy něco jako standard a měly by to splňovat pokud možno všechny tramvaje, vyjma několika co právě čekají na soustruh.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Zase rozpitváváš blbosti. Pokud tam cedulka prokazatelně nebude a řidič vykolejí na S49, tak je to jeho problém, protože nepřebral pořádně vůz. Jestli jsem správně pochopil tak po S49 dokáže jezdit i postatně menší okolek jenom to nejde papírově.demon píše:Depo bude pochopitelně zodpovědné za umístění, řidič za zbytek, tj.že tam ta cedule skutečně je a že za žádných okolností na S49 nevjede, není-li tam, což mi přijde jako podstatné.Proxy píše:Za umístění samozřejmě bude odpovědné depo, nikoliv že by řidič měřil stav okolku Řidič pouze na začátku směny, případně při předávce zkontroluje, že vůz linky, která bude jezdit úsekem s 49E1 má za oknem tyto značky....
Že nevjede na S49? To mi přijde jako kdyby si v Liberci žádali příplatky za to, že nevjedou se 1435 do 1000 a naopak.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Depo bude pochopitelně zodpovědné za umístění, řidič za zbytek, tj.že tam ta cedule skutečně je a že za žádných okolností na S49 nevjede, není-li tam, což mi přijde jako podstatné.Proxy píše:Za umístění samozřejmě bude odpovědné depo, nikoliv že by řidič měřil stav okolku Řidič pouze na začátku směny, případně při předávce zkontroluje, že vůz linky, která bude jezdit úsekem s 49E1 má za oknem tyto značky....
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Absoult: Tak trochu jsem doufal, že bude cedulka pouze vepředu a bude platit pro celou soupravu, protože pak to ztrácí smysl.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
To je trochu silné tvrzenídemon píše:Dnes vyšla dlouho očekávaná směrnice upravující provoz vozů na tratích s kolejnicí S49.
Zavádí novou přenosnou značku pro vozy splňující podmínky provozu (>16mm). Umístěna bude za čelním sklem a odpovědnost je, jak jinak, na řidiči.
Za čelním oknem každé tramvaje, která bude mít okolek větší než 16 mm bude umístěna cedulka 9 x 9 cm (= zelený čtverec s vyobrazení bezžlábkové kolejnice). Za umístění samozřejmě bude odpovědné depo, nikoliv že by řidič měřil stav okolku Řidič pouze na začátku směny, případně při předávce zkontroluje, že vůz linky, která bude jezdit úsekem s 49E1 má za oknem tyto značky.
Akorát mi není jasné, jestli při střídané přestávce bude nutné dojít i k zadnímu vozu, nebo bude řidič věřit kolegovi, že to ráno zkontroloval...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Docela rozumné řešení. Odpovědnost je snad předem jasná.
Máš někde grafické provedení?
Máš někde grafické provedení?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Dnes vyšla dlouho očekávaná směrnice upravující provoz vozů na tratích s kolejnicí S49.
Zavádí novou přenosnou značku pro vozy splňující podmínky provozu (>16mm). Umístěna bude za čelním sklem a odpovědnost je, jak jinak, na řidiči.
Zavádí novou přenosnou značku pro vozy splňující podmínky provozu (>16mm). Umístěna bude za čelním sklem a odpovědnost je, jak jinak, na řidiči.
Re: Rekonstrukce TT
Jazyky: Čepovky mi nevadí, koneckonců na křižovatku u Mánesa a jedinečný zvuk průjezdu T3 budu do sm?rti vzpomínat (RIP). Myslel jsem to zakřivení na Syverinově fotce. To je vtip, nebo ne?
PV: Ano, křižovatka vychovatelna po vybudování tunelu z velké části pozbude smyslu, stačil by MÚ směr Libeň - D8 a prostý výjezd na úrovňovou křižovatku V Holešovičkách x Zenklova. Mimochodem záhodno by bylo do budoucna řešit tranzit ulicí Zenklovou ze Severního města, kdy tato ulice je prakticky jedinou použitelnou komunikací Centrum - Kobylisy/Bohnice, avšak svým šířkovým profilem a vedením intenzivní zástavbou tomuto úkolu zcela nevyhovuje. Za 1. republiky se předpokládalo vybudování nové třídy zhruba podél ulice Trojské k novému mostu přes Vltavu. Most se stavět bude, ale tato potřebná komunikace asi šanci projít již nemá, takže asi jednou přijde na řadu další tunel???
Gab: býv. Král. hlav. město Praha nemá naprosto žádnou koncepci dalšího rozvoje dopravní infrastruktury. Postupuje se stylem na-co-je-zrovna-stavební-povolení-nebo-politik-zrovna-chce-protlačit-to-postavíme. Nebo jste někdo někdy viděl seznam dopravních staveb seřazených podle priorit a přínosů a zároveň by podle tohoto seznamu probíhala příprava?
Podle mého názoru by další stavby ve městě mimo Pražský okruh po dokončení Blanky měly probíhat při udržení stávajících či mírně nižších investičních toků takto (+můj odhad ceny):
MO Blanka: 2007 - 2012 25mld+
Kultivace Magistály alespoň na 2x2 pruhy + odbočovací od Holešovic až po Jižní spojku: 2012 - 2013 připraveno není nic, ÚRM zpracovává studii zklidnění. 1mld
Radlická radiála: 2012 - 2015 - hotová EIA, ale není DÚR, DSP - nestíhá se (největší priorita - odlehčení Plzeňské tř., Radlické tř. a ul. K Barrandovu) 10mld
Libeňská spojka: 2013 - 2015 - EIA vrácena - nestíhá se (vymístění dopravy ze Zenklovy a kultivace prostoru) 3mld
MO Pelc-Tyrolka - Balabenka: 2014 - 2016 - EIA vrácena - už se stíhá blbě (pokračování stavby MO - systémová vazba na Východní část MO) 5mld
MO Balabenka - V Rybníčkách (Východní část): 2015 - 2019 - EIA vrácena (dokončení MO, odlehčení východního segmentu města) 20mld+
Břevnovská Radiála: 2019 - 2022 - EIA vrácena (odlehčení Bělohorské, Karlovarské a Patočkovy) 10mld+
Tunel V Holešovičkách(Prosecká radiála): 2021- 2024 - pouze čára na mapě (Odlehčení ul. V Holešovičkách) 6mld?
Vysočanská Radiála Kbelská - Balabenka: 2023 - 2026 - pouze čára na mapě (Odlehčení Vysočan, především Poděbradské) 12mld+
Vychází investiční tempo do IGK tak 5-6mld. ročně. (dnes 8 mld). Bohužel jak vidno,tak příprava staveb zoufale pokulhává, připraveno není nic.
PV: Ano, křižovatka vychovatelna po vybudování tunelu z velké části pozbude smyslu, stačil by MÚ směr Libeň - D8 a prostý výjezd na úrovňovou křižovatku V Holešovičkách x Zenklova. Mimochodem záhodno by bylo do budoucna řešit tranzit ulicí Zenklovou ze Severního města, kdy tato ulice je prakticky jedinou použitelnou komunikací Centrum - Kobylisy/Bohnice, avšak svým šířkovým profilem a vedením intenzivní zástavbou tomuto úkolu zcela nevyhovuje. Za 1. republiky se předpokládalo vybudování nové třídy zhruba podél ulice Trojské k novému mostu přes Vltavu. Most se stavět bude, ale tato potřebná komunikace asi šanci projít již nemá, takže asi jednou přijde na řadu další tunel???
Gab: býv. Král. hlav. město Praha nemá naprosto žádnou koncepci dalšího rozvoje dopravní infrastruktury. Postupuje se stylem na-co-je-zrovna-stavební-povolení-nebo-politik-zrovna-chce-protlačit-to-postavíme. Nebo jste někdo někdy viděl seznam dopravních staveb seřazených podle priorit a přínosů a zároveň by podle tohoto seznamu probíhala příprava?
Podle mého názoru by další stavby ve městě mimo Pražský okruh po dokončení Blanky měly probíhat při udržení stávajících či mírně nižších investičních toků takto (+můj odhad ceny):
MO Blanka: 2007 - 2012 25mld+
Kultivace Magistály alespoň na 2x2 pruhy + odbočovací od Holešovic až po Jižní spojku: 2012 - 2013 připraveno není nic, ÚRM zpracovává studii zklidnění. 1mld
Radlická radiála: 2012 - 2015 - hotová EIA, ale není DÚR, DSP - nestíhá se (největší priorita - odlehčení Plzeňské tř., Radlické tř. a ul. K Barrandovu) 10mld
Libeňská spojka: 2013 - 2015 - EIA vrácena - nestíhá se (vymístění dopravy ze Zenklovy a kultivace prostoru) 3mld
MO Pelc-Tyrolka - Balabenka: 2014 - 2016 - EIA vrácena - už se stíhá blbě (pokračování stavby MO - systémová vazba na Východní část MO) 5mld
MO Balabenka - V Rybníčkách (Východní část): 2015 - 2019 - EIA vrácena (dokončení MO, odlehčení východního segmentu města) 20mld+
Břevnovská Radiála: 2019 - 2022 - EIA vrácena (odlehčení Bělohorské, Karlovarské a Patočkovy) 10mld+
Tunel V Holešovičkách(Prosecká radiála): 2021- 2024 - pouze čára na mapě (Odlehčení ul. V Holešovičkách) 6mld?
Vysočanská Radiála Kbelská - Balabenka: 2023 - 2026 - pouze čára na mapě (Odlehčení Vysočan, především Poděbradské) 12mld+
Vychází investiční tempo do IGK tak 5-6mld. ročně. (dnes 8 mld). Bohužel jak vidno,tak příprava staveb zoufale pokulhává, připraveno není nic.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Jo, rozhodně nechci polemizovat ohledně toho, že je to špatnej vtip. Jen konstatuju srovnání s Blankou, která se v takovém případě jeví jako krutá ironie a výsměch do tváře obyčejným lidem.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce TT
To nikdo nezpochybňuje. Jen při dvou a více letém skluzu dopravních staveb a neustálém oddalování severního obchvatu v Praze mi tunel v Libni přijde jako vtip. Jako špatnej vtip.Absolut píše:Libeňská spojka je rozhodně projektově líp navržená než celá slavná Blanka. A to jsem měl možnost se s ní trošku seznámit.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Neplánuje.
Re: Rekonstrukce TT
Absolut: Že už jsme kapku OT, ale neplánuje se nějaká redukce či "humanizace" té velké MÚK Vychovatelna, včetně přeložení TT nejlépe do původní stopy? Když už se jak Libeňská spojka, tak nově i Prosecká radiála (v návrhu ÚP) maluje do tunelu, tak už ten rozplet na povrchu snad nebude třeba.
Re: Rekonstrukce TT
Naprojektovaná může být sebelíp, ale skutek utek...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Libeňská spojka je rozhodně projektově líp navržená než celá slavná Blanka. A to jsem měl možnost se s ní trošku seznámit.
Re: Rekonstrukce TT
Možná ta Libeňská spojka někomu přišla vtipná, faktem ale je, že se v úseku Zenklovy ulice od Bulovky k hospodě U Karla z toho důvodu jakoby zastavil čas a jedinou modernizací bylo položení BKV před lety. I přilehlá zástavba a její technický stav se výrazně liší od domů co stojí o ulici dál.