Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kasme » 17.5.2010 15:26

Troja:
Majesty píše:Dnes sa všemožne meria ;). Doobedu operovala okolo rámusaku vymeriavaca loď a poobede už bol pozorovaný meřící vůz na preložke tramvajovej trate.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kasme » 16.5.2010 9:57

Pokud myslíš Svatovítskou a Prašný most tak cca 2 roky :) Ale to se může klidně změnit... známe MHMP... :)
http://mo.ttnz.cz/staveniste/prasny-most/ (termíny jsou samozřejmě pouze orientační)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 16.5.2010 2:09

ta TT v nové poloze je provizorium, ódr? a na jak dlouho?
díky za fotky a informace.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kasme » 16.5.2010 1:31

pár fotek od mostu Svatovítská http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/100515/

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od martyn » 15.5.2010 13:44

Omlouvám se, pokud už to tu bylo: kalkuluje dostavadní harmonogram prací s dobou, po kterou bude v provozu na Trojské provizorium (v měsících/případně v letech)? :D Předpokládám závislost na zahájení stavby Trojského mostu...

btw Po zporovoznění provizoria se pro úsek Trojská-Nádraží Holešovice paušálně zvedá jízdní doba z dvou na čtyři minuty. Cestující jistě ocení větrání na Trojské, pokud světla zrovna vyjdou... Ovšem uznávám, že jinak to příliš vyřešit nejde. A pro odlehčení trati například nájezdy linky 5 z Kobylis na Výstaviště i po otevření provizoria zůstávají přes Palmovku.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 7080 » 15.5.2010 13:11

jaluh píše:
Padych píše:Po shlédnutí fotoreportáže o reko TT Myslíkova mě napadá: kam se teď odstavuje noční operativní záloha (pokud ještě existuje)?
Na Zvonařce.
Už tam stojí dlouho, od podzimu.

jaluh
Uživatel
Příspěvky: 354
Registrován: 29.4.2006 20:34
Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od jaluh » 15.5.2010 11:56

Padych píše:Po shlédnutí fotoreportáže o reko TT Myslíkova mě napadá: kam se teď odstavuje noční operativní záloha (pokud ještě existuje)?
Na Zvonařce.

Padych
Uživatel
Příspěvky: 28
Registrován: 30.10.2007 9:22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Padych » 15.5.2010 11:48

Po shlédnutí fotoreportáže o reko TT Myslíkova mě napadá: kam se teď odstavuje noční operativní záloha (pokud ještě existuje)?

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od mart337 » 13.5.2010 17:23

Marek B. píše:
P_V píše: Na něj podle mě dojde za 5-10 let při zřízení TT v horní části Václaváku.
... a bude úplně k ničemu, protože když se něco stane ve Vodičkově, tak z tamních 6 linek do Ječné půjde převést tak 1 a to ta, co se předtím převedla z Ječné na VN :)
No, to záleží na tom, zda při nějaké větší MU, či nutné výluce, bude ochota k úpravám tras dalších linek. Mimochodem Vodičkovou jezdí jen 4 denní. Ale podle mne by se dalo v tomto případě docela snadno upravit linkové vedení takto:
3 asi stejně vždycky pojede po nábřeží a přes Nám. Republiky.
14 asi taky po nábřeží
9 bych vedl přes Karlák a IPP, zde by buď jela ve stávajícím stavu na Korunní a nebo po vybudování spojení vlevo na Muzeum (tady bych spojení navrhl úpravu takto - ve směru od KN hned vlevo z Jugoslávské do Bělehradské udělat jen tento jeden oblouk a v opačném směru bych vedl trať ze Škrétovy krátce Anglickou do Londýnské a oblouk do Jugoslávské. V Anglické by k žádnému velkému omezení nedošlo, jenom by se "použilo - uzavřelo" krátké levé rozšíření o třetí pruh a Londýnská je v tomto uváděném směru jednosměrná). Používání by bylo možné asi jen pro tyto mimořádné účely.
No a 24 bych vedl z Kohinoru po Moskevské a Francouzské na IPP a Muzeum.
No a pro případ že by někomu vadilo, že Ječná by to nepobrala, bych operativně odklonil 22 přes Nusle. 22 nahradí v Nuslích 24, 9 nahradí v Ječné 22 a 24 nahradí ve Francouzské 22.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 13.5.2010 16:12

tak jako alternativa za Vodičkovu bude rovina na Floře (Orionka - Olšanské náměstí) :) Trochu to je ale z ruky :lol:

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 13.5.2010 15:36

Já to myslel tak, že bude k ničemu ve vztahu k centru. Protože někteří lidé říkají, že pokud by byla TT kolem HN, tak nemusí být při existenci spojky KN - Muzeum TT na Příkopech, protože by to byla alternativa k Vodičkově, což není pravda. Jinak kvůli odklonům 10 a 16 si tam ten oblouk klidně udělejme. :)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 13.5.2010 13:17

MM-Mikulovsky: Tahle úvaha byla již v tom roce 1994. A to se tehdy teprve plánovalo zřízení nějaké d-10.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 13.5.2010 12:39

Marek B.: Nebude k ničemu - umožní odklonit spoje běžně jedoucí od Karláku do Korunní v případě MU či REKO v ní či na Míráku!

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 13.5.2010 3:43

P_V píše: Na něj podle mě dojde za 5-10 let při zřízení TT v horní části Václaváku.
... a bude úplně k ničemu, protože když se něco stane ve Vodičkově, tak z tamních 6 linek do Ječné půjde převést tak 1 a to ta, co se předtím převedla z Ječné na VN :)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 12.5.2010 15:57

Absolut píše:Úplně jiná situace je na I.P.Pavlova, tam se o tom mluvilo v roce 1994 docela vážně, i když to znamenalo dost hýbat s osou trati v Bělehradské ulici. Nakonec se od toho záměru upustilo z důvodu extrémních nákladů na přeložky IS.
Na něj podle mě dojde za 5-10 let při zřízení TT v horní části Václaváku.

Odpovědět