Majesty píše:Dnes sa všemožne meria . Doobedu operovala okolo rámusaku vymeriavaca loď a poobede už bol pozorovaný meřící vůz na preložke tramvajovej trate.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Troja:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Pokud myslíš Svatovítskou a Prašný most tak cca 2 roky Ale to se může klidně změnit... známe MHMP...
http://mo.ttnz.cz/staveniste/prasny-most/ (termíny jsou samozřejmě pouze orientační)
http://mo.ttnz.cz/staveniste/prasny-most/ (termíny jsou samozřejmě pouze orientační)
Re: Rekonstrukce TT
ta TT v nové poloze je provizorium, ódr? a na jak dlouho?
díky za fotky a informace.
díky za fotky a informace.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
pár fotek od mostu Svatovítská http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/100515/
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Omlouvám se, pokud už to tu bylo: kalkuluje dostavadní harmonogram prací s dobou, po kterou bude v provozu na Trojské provizorium (v měsících/případně v letech)? Předpokládám závislost na zahájení stavby Trojského mostu...
btw Po zporovoznění provizoria se pro úsek Trojská-Nádraží Holešovice paušálně zvedá jízdní doba z dvou na čtyři minuty. Cestující jistě ocení větrání na Trojské, pokud světla zrovna vyjdou... Ovšem uznávám, že jinak to příliš vyřešit nejde. A pro odlehčení trati například nájezdy linky 5 z Kobylis na Výstaviště i po otevření provizoria zůstávají přes Palmovku.
btw Po zporovoznění provizoria se pro úsek Trojská-Nádraží Holešovice paušálně zvedá jízdní doba z dvou na čtyři minuty. Cestující jistě ocení větrání na Trojské, pokud světla zrovna vyjdou... Ovšem uznávám, že jinak to příliš vyřešit nejde. A pro odlehčení trati například nájezdy linky 5 z Kobylis na Výstaviště i po otevření provizoria zůstávají přes Palmovku.
Re: Rekonstrukce TT
Už tam stojí dlouho, od podzimu.jaluh píše:Na Zvonařce.Padych píše:Po shlédnutí fotoreportáže o reko TT Myslíkova mě napadá: kam se teď odstavuje noční operativní záloha (pokud ještě existuje)?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 354
- Registrován: 29.4.2006 20:34
- Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Na Zvonařce.Padych píše:Po shlédnutí fotoreportáže o reko TT Myslíkova mě napadá: kam se teď odstavuje noční operativní záloha (pokud ještě existuje)?
Re: Rekonstrukce TT
Po shlédnutí fotoreportáže o reko TT Myslíkova mě napadá: kam se teď odstavuje noční operativní záloha (pokud ještě existuje)?
Re: Rekonstrukce TT
No, to záleží na tom, zda při nějaké větší MU, či nutné výluce, bude ochota k úpravám tras dalších linek. Mimochodem Vodičkovou jezdí jen 4 denní. Ale podle mne by se dalo v tomto případě docela snadno upravit linkové vedení takto:Marek B. píše:... a bude úplně k ničemu, protože když se něco stane ve Vodičkově, tak z tamních 6 linek do Ječné půjde převést tak 1 a to ta, co se předtím převedla z Ječné na VNP_V píše: Na něj podle mě dojde za 5-10 let při zřízení TT v horní části Václaváku.
3 asi stejně vždycky pojede po nábřeží a přes Nám. Republiky.
14 asi taky po nábřeží
9 bych vedl přes Karlák a IPP, zde by buď jela ve stávajícím stavu na Korunní a nebo po vybudování spojení vlevo na Muzeum (tady bych spojení navrhl úpravu takto - ve směru od KN hned vlevo z Jugoslávské do Bělehradské udělat jen tento jeden oblouk a v opačném směru bych vedl trať ze Škrétovy krátce Anglickou do Londýnské a oblouk do Jugoslávské. V Anglické by k žádnému velkému omezení nedošlo, jenom by se "použilo - uzavřelo" krátké levé rozšíření o třetí pruh a Londýnská je v tomto uváděném směru jednosměrná). Používání by bylo možné asi jen pro tyto mimořádné účely.
No a 24 bych vedl z Kohinoru po Moskevské a Francouzské na IPP a Muzeum.
No a pro případ že by někomu vadilo, že Ječná by to nepobrala, bych operativně odklonil 22 přes Nusle. 22 nahradí v Nuslích 24, 9 nahradí v Ječné 22 a 24 nahradí ve Francouzské 22.
Re: Rekonstrukce TT
tak jako alternativa za Vodičkovu bude rovina na Floře (Orionka - Olšanské náměstí) Trochu to je ale z ruky
Re: Rekonstrukce TT
Já to myslel tak, že bude k ničemu ve vztahu k centru. Protože někteří lidé říkají, že pokud by byla TT kolem HN, tak nemusí být při existenci spojky KN - Muzeum TT na Příkopech, protože by to byla alternativa k Vodičkově, což není pravda. Jinak kvůli odklonům 10 a 16 si tam ten oblouk klidně udělejme.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
MM-Mikulovsky: Tahle úvaha byla již v tom roce 1994. A to se tehdy teprve plánovalo zřízení nějaké d-10.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Marek B.: Nebude k ničemu - umožní odklonit spoje běžně jedoucí od Karláku do Korunní v případě MU či REKO v ní či na Míráku!
Re: Rekonstrukce TT
... a bude úplně k ničemu, protože když se něco stane ve Vodičkově, tak z tamních 6 linek do Ječné půjde převést tak 1 a to ta, co se předtím převedla z Ječné na VNP_V píše: Na něj podle mě dojde za 5-10 let při zřízení TT v horní části Václaváku.
Re: Rekonstrukce TT
Na něj podle mě dojde za 5-10 let při zřízení TT v horní části Václaváku.Absolut píše:Úplně jiná situace je na I.P.Pavlova, tam se o tom mluvilo v roce 1994 docela vážně, i když to znamenalo dost hýbat s osou trati v Bělehradské ulici. Nakonec se od toho záměru upustilo z důvodu extrémních nákladů na přeložky IS.