Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od syverin » 29.7.2010 5:27

Obávám se, že se mělo jednat pouze o rekonstrukci TV :(

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od chemik » 29.7.2010 3:41

Nevím, zda to tu někdo zmiňoval, ale v poslední výlukové brožuře jsem si všiml, že v září se začne dělat úsek Moráň - Albertov. 3x sláva!!!

Zakutaleny.banan
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 14.2.2007 11:14

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Zakutaleny.banan » 28.7.2010 20:45

Dnes si kolecko Andel - Na knizeci - Andel celkem bez problemu davala oranzova merici tramvaj, takze myslim ze by se ta zmena mohla provest uz driv, ale asi se nikomu nebude chtit predelavat materialy o vylukach...

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 28.7.2010 20:26

krtinek píše:Koukám správně na 6. etapu, když vidím, že vlastně jediná změna oproti 5. je, že linky 9 a 10 místo na smyčce Smíchovské nádraží točí přes Na Knížecí a Anděl dc + zároveň díky uvolnění SN se tam zkracuje linka 4, stejně jako krátká 20.
To je všechno, nebo jsem něco přehlédl?
20 se už nemá kam zkracovat, na Smíchovské už jezdí a DK tam krade její vozy :-). Ano, jiná změna opravdu není. Proto taky bylo těžký lidem při distribuci cca 20 000 letáků, že to info v nich uvedené s platností od 23.7. do 2.8. platí ve skutečnosti od 26.7. do 1.9. :-)))

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 28.7.2010 18:58

Koukám správně na 6. etapu, když vidím, že vlastně jediná změna oproti 5. je, že linky 9 a 10 místo na smyčce Smíchovské nádraží točí přes Na Knížecí a Anděl dc + zároveň díky uvolnění SN se tam zkracuje linka 4, stejně jako krátká 20.
To je všechno, nebo jsem něco přehlédl?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 24.7.2010 17:43

To to trvalo =D> Snad to bude na trvalo .

Mimochodem mě celkem pobavilo info na webu DPP o výluce Újezd - ND - Lazarská:
Náhradní doprava
"V trase Nádraží Hostivař – (...) – Karlovo náměstí – Lazarská – Václavské náměstí – (...) – Vápenka bude v provozu zvláštní tramvajová linka 33."


Nevím jak vy, ale já nechápu, jak linka 33 jedoucí z KN přes Lazarskou na Václavák nahradí chybějící dopravu na Národní třídě, Národním divadlu a natož až na Újezdu.

To samozřejmě nic nemění mém názoru, že opravdu není důležité (ani možné) náhradní dopravu zavést. Na Národní se z Lazarské dojde za pár minut a přes ND a Újezd tramvaje v jiných směrech jezdí. Jen říkám, že mě pobavilo to "uchlácholení" cestujících.

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od martyn » 24.7.2010 17:02

Od pondělka jsou v ranní špičce vložené spoje na M17 provozovány taktéž v soupravách (sóla je nahrazují až okolo 9.30). Zdali je to trvalé řešení, netuším.

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od opocenskylukas » 22.7.2010 20:23

krtinek píše:Mám dotaz k zítřejší další etapě výluk - podle jezevčíka ROPIDu ta výluka platí od 20:00. Bude změněna trasa linky 33 také k této hodině, nebo už od ranního výjezdu?
od 20:00 bude 33 mít trasu Nádraží Hostivař - Vápenka

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 22.7.2010 20:19

Mám dotaz k zítřejší další etapě výluk - podle jezevčíka ROPIDu ta výluka platí od 20:00. Bude změněna trasa linky 33 také k této hodině, nebo už od ranního výjezdu?

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 22.7.2010 7:23

Marek B. píše:Nechci nic říkat, ale celý web DPP by zvládl dělat a udržovat za 20 000 měsíčně šikovnější zajímající se student střední školy a ještě by ho to bavilo.
Ne ale vážně, to, že třeba na zast. autobusů v Praze je již pouze plánek metra a to ještě jen jezevčík je zrůdnost. Ani mapka okolí stanice není. To nás staví skutečně ještě hůře, než třeba Bělehrad, kde orientační plánek, kam jedou linky ze zast. občas i byl. Oni cizinci totiž často potřebují jet mimo centrum zcela běžnou linkou busů a ta infa by jim hodně pomohla. Já cizince na okrajových linkách potkávám často. Na okrajích je totiž často levné ubytování.
často se říkám, že na pozvednutí webu DP o 100% by mi stačilo 5 minut denně, když v práci vstávám od compu a chystám se domů... A popravdě, už bych to snad dělal i zdarma, protože chápu, že design webu stál víc, než je možné vynaložit na obsah :-). Jezevčíky metra na autobusových zastávkách jsou výsledkem mého vysvětlování, že mapa tramvají a ještě bez výluk třeba na Proseku nikomu k ničemu není. Nabídka, že by měl být na těchto zastávkách busový jezevčík s přestupy na tram a metro - ta z mé strany pro DP existuje 2 a půl roku. Důvod je jasný. Sice bych to namaloval, ale třea 6 sektorů by se muselo mapově udržovat a aktualizovat a to znamená práci navíc, tudíž se udělal jezevčík metra, k tomu lidi stejně časem dojdou a aktualizovat se to nemusí :-). A je to...

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 22.7.2010 7:18

Bobik píše:No a ví se (nebo tuší), "proč to nejde"?
Tipuju akorát oblikátní "nikdy se to tak nedělalo". Vždyť minimálně ten web je to nejmenší a nejjednodišší co by šlo, ne?
Web se většinou zadá někomu externě. Pak ze zpracuje manuál, co se tam bude měnit a kdo to udělá. Manuál obsahuje technologické minimum, neb na něco navíc nejsou lidi a nikdo to na marketingu a komunikaci přece navíc dělat nebude. Navíc toto oddělení, co se "stará" o web není jaksi moc propojeno s provozními informacemi, kde by možná byly schopnosti, ale zase nejsou práva. Není nikdo, kdo by dělal mapy ve větším, sotva se stíhají ty do výlukových letáků. A pak se to nikdy nedělalo, Ropidu a městu to nedělání evidentně vyhovuje, tak kdo by se někam hnal, že...

TK_
Uživatel
Příspěvky: 28
Registrován: 20.7.2010 20:27
Bydliště: Střešovice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od TK_ » 22.7.2010 0:33

Kde bude v noci centrální přestup, když 57 a 59 nepojedou přes Lazarskou a 58 vynechává Karlák?

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Marek B. » 22.7.2010 0:12

Nechci nic říkat, ale celý web DPP by zvládl dělat a udržovat za 20 000 měsíčně šikovnější zajímající se student střední školy a ještě by ho to bavilo. Jenže to by někdo nedostal slušnou trafiku, že. @3643

Právě jsem se brátil z cesty po Balkánu a to byste teprve museli vidět tu informovanost cestujících. V Albánii jsem byl rád, když byla zastávka autobusu označena značkou, JŘ nebyl nikdy. Linkové vedení nebylo též nikde, autobusy tam mají ještě cedule s čísly z italských provozů, odkud byly odprodány. To bylo v pohodě, když se jelo DC, ale ZC se nedalo zjistit, kdy bus zatočí, tak nezbývalo, než si vzít taxi. Anglicky neuměl nikdo.
V Bělehradě jsem jel linkou 9L na konečnou, ale v půlce cesty vlak skončil a řidič nás vyhodil, že je výluka. informace nebyly žádné a kde jezdí náhradní doprava jsem zjistil až podle toho, kam šli lidé. Mapky sítě nebyly skoro nikde, což byl problém zvlášť u autobusů. Já si teď v ČR připadám jako v malém ráji :) . Ne ale vážně, to, že třeba na zast. autobusů v Praze je již pouze plánek metra a to ještě jen jezevčík je zrůdnost. Ani mapka okolí stanice není. To nás staví skutečně ještě hůře, než třeba Bělehrad, kde orientační plánek, kam jedou linky ze zast. občas i byl. Oni cizinci totiž často potřebují jet mimo centrum zcela běžnou linkou busů a ta infa by jim hodně pomohla. Já cizince na okrajových linkách potkávám často. Na okrajích je totiž často levné ubytování.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 21.7.2010 23:32

No a ví se (nebo tuší), "proč to nejde"?
Tipuju akorát oblikátní "nikdy se to tak nedělalo". Vždyť minimálně ten web je to nejmenší a nejjednodišší co by šlo, ne?

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 21.7.2010 22:17

9001 píše:V metru, na informacích. Míst je dost. Hold člověk musí být trochu aktivní a trochu myslet. Pokud tam nejsou koleje, tak asi bude něco špatně.
Tak pokud vlezu do metra, tak jako turista uvidím nejprve nad schody i na nástupišti mapu DOPRAVNÍ INFORMACE - na níž pochopitelně o výlukách není ani zmínka. Je tam velká mapa denní a orientační mapa noční. Ano, vedle tohoto rozměru A -2 :-) je ve velikosti A3 jedna mapka se změnami. A tato mapka je možná, pár minut denně v tom stojanu nad schody. S českými texty a složená ve skládačce. V ulicích pak jsou traffic map, které jsou i o rok starčí než ty mapy v metru. O změnách též ani ň. V tramvajích dominují jezevčíky s trvalým stavem a až kousek vedle je nějaká A3 s tou mapou, na níž graficky dokonale zmenšili vše, aby to bylo co nejmíň čitelné. NIKDE na světě jsem se nesetkal s tím, že by mě celé město cíeně dezinformovalo. Pokud ve městě visí mapy, tak při změnách na nich nejsou alespoň linky a jsou tam jen ulice a maximálně vyzančení úseků, kde jede MHD a kde jsou zastávky. V Praze ne. Takže ZEJMÉNA podle veleplánu s linkami si turisté cesty plánují a absolutně nechápou, proč to je vyvěšené všude, když to neplatí. Prostě TRAFFIC DESINFO... O plánky s cizojazyčnými texty mě žádají pořadatelé kongresů nebo majitelé hotelů už nějaký čas v soukromých mailech. To je absurdní. Oni my taky třeba pro své hosty rádi vyjeli mapu ze stránek DP...v angličtině, nebo němčině. Ale ani to jim není přáno. Když jedu do ciziny, běžně si otevřu stránky města, kam jedu a mám tam vždy odkaz na aktuální síť MHD. Snadno dostupný. Někdy je tam trvalá síť, ale proklikám se do angličtiny a najdu si změny i s termíny. Většinou je to na titulní straně, protože TO je základ. Ano, nejsou to kvanta lidí, co se tak informují, ale je to naprostý standard to tak mít. První věc, co na stránkách města a DP chci mít je aktuální stav provozu včetně map i nočních, tarif a jízdní řády. U nás máme teď na webu DP dopravní kamery, které ukazují stav IAD, pak tam máme frontu na jízdenky, hudební minifestival, reklamu na UPC a info o výlukách. To když přepneme do angliny, tak zmizí a objeví se nepodstatné trvalé změny od března a června a výluka na Letné z loňského listopadu. Vedle se píše důležité info o kolech na lanovce, kinobusu a o provozu o letních prázdninách. Turistu určitě zajímá, že intervaly jsou o 10 - 20 % prodlouženy v tomto pečlivém překladu se určitě najde a začne jásat. Ale že půl Prahy a hlavně centrum jede úplně jinak, to nemá šanci zjistit. Znova opakuju, není to masová poptávka, ale na webu DP je takové info prostě základ. To ten web nemusí jinak ani být. Blil bych velebnosti....

Odpovědět