T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
MF: Přesně tak. Aby to náhodou nedopadlo podobně, jako někde v Německu, kde Siemens po problémech stáhnul Combina a staré Tatrovky připravené na vagonech k odvozu se sundávaly a šly zpátky do provozu.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Kvalita smluv je trochu jiná pohádka, ale na dodávky potřebných náhradních dílů pro mimozáruční opravy žádná smlouva není a dodává se na základě konkrétních objednávek a dodací lhůty dosahujou tradičně astronomických výšek (teda spíš délek...).MOp píše:Skodovka dodava nahradni dily tak, jak je kdo ochotny za ne platit a hlavne jak je postavena smlouva. Pokud spatne, ceka se a ceka. Pripravenych 20 vozu neni, ale v ruznem stadiu rozpracovanosti mozna.
Re: T6A5 a T6A5.3
Tak můžou ty T3 odstavit, když bude kam. To je asi ten největší problém. V případě poruch 15T oprášit a vyjet. Hlavně hned nešrotovat, když jim vlastně nic není. Jinak těch cca 20 ks 15T už je v Plzni hroznou dobu, ale nevím jestli jsou komplet hotový.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Skodovka dodava nahradni dily tak, jak je kdo ochotny za ne platit a hlavne jak je postavena smlouva. Pokud spatne, ceka se a ceka. Pripravenych 20 vozu neni, ale v ruznem stadiu rozpracovanosti mozna.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Já bych tak nejásal a hlavně bych nebyl tak aktivní ve vyřazování. Víme jak je Škodovka aktivní v dodávání náhradních dílů a podobně. Řekl bych že uvidíme.MM-Mikulovsky píše:Dnes na školení tvrzeno, že je vyrobeno 20ks 15T a ihned po schválení do běžného provozu začnou chodit dva kusy týdně, takže beru to tak, že následně může být vyřazováno cca 16ks T3 za měsíc.
Re: T6A5 a T6A5.3
yessss! ještě aby to praha zacálovala..
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Dnes na školení tvrzeno, že je vyrobeno 20ks 15T a ihned po schválení do běžného provozu začnou chodit dva kusy týdně, takže beru to tak, že následně může být vyřazováno cca 16ks T3 za měsíc.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Jo, to souhlasí, ale nic to na tom nemění a netvrdim, že půjdou pryč dřív než zrychly.DavidD píše:Ale, to je opovážlivé hodnocení, když nám tu jezdí cca 200 odporáků a ještě tak 3-4 roky bude...
Jestli fakt po novym roce přijdou nějaký 15T, nastane mezi odporákama masakr.
Re: T6A5 a T6A5.3
Ale, to je opovážlivé hodnocení, když nám tu jezdí cca 200 odporáků a ještě tak 3-4 roky bude...demon píše:... jejich výzbroj je morálně a technicky zastaralá.
K sólům vidím spíš jako rozumnější variantu udělat 15T jen s jedním kloubem. Již dnes je každá linka, kde jezdí sóla, značně v centru narvaná a tak navýšení kapacity tímto směrem stojí za úvahu..
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Souhlas s demonem. Nemá smysl co bude za 15 let. Stejně ted všechno stojí na 15T. Pokud se rozjedou a budou chodit do Prahy podle plánu, tak není co řešit. Pokud ne, nechme se překvapit.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Ale on žádnej nedostatek sólovozů nehrozí. Kdoví co bude v roce 2025 a jestli v tý době budou nějaký sóla potřeba.
Z tohohle pohledu se mi jeví rekonstrukce T6 jako dost nepespektivní a podle předpokladů by měly do nějakých 6 let úplně skončit. Ze současných vozů mají zcela bezkonkurenčně nejvyšší podlahu a i jejich výzbroj je morálně a technicky zastaralá.
Z tohohle pohledu se mi jeví rekonstrukce T6 jako dost nepespektivní a podle předpokladů by měly do nějakých 6 let úplně skončit. Ze současných vozů mají zcela bezkonkurenčně nejvyšší podlahu a i jejich výzbroj je morálně a technicky zastaralá.
Re: T6A5 a T6A5.3
O rekonstrukci mluvím jen kvůli nedostatku sólo vozů do budoucna. Vždyť zbydou akorát T3R.PV a T3R.PLF a říkáte že s dalšími se už nepočítá a T3R.P za cca 16 let dojezdí a budou nahrazeny vozy 15T. Mě napadla papírová rekonstrukce vozů T6. Ale nevím jestli to má cenu dělat T6R.PLF.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Rekonstrukce nepřipadá v úvahu, zvažuje se další PO, resp. ona jiná možnost není, protože opravu potřebují, nikdo je za rozumnou cenu nechce a 15T je v nedohlednu...
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Proc ? POkud bude dost 15T, tak by tech par T6 bylo dost atypickejch. Radsi zavcas prodat, dokud to ma cenu a nekdo zajem.
Re: T6A5 a T6A5.3
Zamyslel jsem se nad tím jak jste řešili co s T6A5 do budoucna. Vím v jakém stavu jsou jejich skříně za pouhých 15 let ale tu otázku jsem myslel takhle, že jestli je většina ostatních věcí v T6A5 celkem v pořádku. resp. jestli by stálo za to rekonstruovat T6 i když třeba s novou skříní jako jsou T3R.PV a T3R.PLF. Hlavně kvůli více sólo vozům v budoucnu.demon píše:Nerozumím otázce, šlo by to nějak přeložit ?rusty9039 píše:V jakém stavu je zařízení pražských vozů T6A5 ale mimo jejich zrezivělou skříň?