Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Pražské autobusy
Přesně tak, navíc nejde o nátěr dopravce, ale CVR.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Provoz linky plně hradí obchodní centrum Šestka.
To je myslím solidní důvod.
To je myslím solidní důvod.
Re: Pražské autobusy
A proč by ho měli mít? Nevidím proto žádný důvod. Nechám se poučit.
Podle mě jste tu jediní, kdo tak usilovně řeší nátěr PID Všem ostatním je to úplně jedno, resp. z jednoho letáčku tu děláte velké "halóóó".
Podle mě jste tu jediní, kdo tak usilovně řeší nátěr PID Všem ostatním je to úplně jedno, resp. z jednoho letáčku tu děláte velké "halóóó".
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Pražské autobusy
japato, že to nemá jednotný PID nátěr ?
Linka 206
Premiéra linky 206 v trase Dejvická - OC Ruzyně
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Né, normálně slabá vzduchotechnika (v tomto případě tak slabá, že spíš nefunkční) - otevření bez manuální pomoci trvalo asi minutu (stihli se během něho vystřídat řidiči ) A já jsem se divil, že na Pankrác přijel s 10-minutovou sekyrouMarkus píše:Byly ty dveře na 188 zamčené nebo se jen zpříčily?
EDIT 31.10.: Dneska stejný vůz ve stejný čas, ale už s opraveným otevíráním
-
- Uživatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 03.7.2007 19:32
- Bydliště: Praha 12 Modřany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
krtinek: U starých kloubů jsem toho byl několikrát svědkem. Pobaveně jsem sledoval první řadu "obrubníkářů", jak se marně snaží otevřít zevnitř uzamčené dveře Typicky k takové úsměvné situaci docházelo na Kačerově u přetížených linek 139 a 205. Byly ty dveře na 188 zamčené nebo se jen zpříčily?
- honza121ludvik
- Uživatel
- Příspěvky: 84
- Registrován: 19.5.2010 19:54
- Bydliště: Praha - u zastávky 117
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Citybus 12M ev.č. 3385 má novou CVR na GO parking
http://www.youtube.com/watch?v=NMk5rv1YVQs
http://www.youtube.com/watch?v=NMk5rv1YVQs
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Řekl bych, že taky polep. Viz foto v tématu >honza121ludvik píše:Vozy About Me jsou také polepeny, nebo už jsou takto natřeny od výroby?
Dovolil jsem si založit téma Nátěr vozidel PID. Byl bych rád, kdyby se příspěvky v tomto smyslu (jelikož se netýkají pouze pražských autobusů) přesunuly tam, a zde zůstal prostor pro aktuality u pražských autobusů.
- honza121ludvik
- Uživatel
- Příspěvky: 84
- Registrován: 19.5.2010 19:54
- Bydliště: Praha - u zastávky 117
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Vozy About Me jsou také polepeny, nebo už jsou takto natřeny od výroby?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Přesně. To jsem tu řikal už na začátku, než se rozvířila tahle diskuse.demon píše:ke kompletnímu přemalování vozovýho parku do PIDích barev nedojde nikdy, protože než bude za 20 let potřeba přelakovávat v současnosti nový vozy, pětkrát se vymění vedení Ropidu, který minimálně ve třech případech vymyslí zbrusu nový barevný schéma...
Samozřejmě, že je pouze polepen V úterý 19. října to byl jeden rok, co celý bílý poprvé vyjel. Nové barvy se na něm objevily na přelomu července a srpna. Jenom idíot by ho nechal lakovat už po půl roce provozu5431 píše:Polkostí MAN je také jen polepen
Re: Pražské autobusy
Já vám do toho skočím s technickou stránkou věci.
Ten "nátěr" PID nebo vlastně čekohokoliv lze realizovat za nesrovnatelně menší peníze pomocí folie. Nanesení je otázkou hodin, auto se nemusí odstrojovat apod.
Pravděpodobně to znáte u žlutě "nalakovaných" vozidel taxi, jiných firemních aut, celovozových reklam apod.
Folie určené pro polep aut jsou dneska na vysoké úrovni, perfektně se tvarují i na složitě tvarované díly karoserie (natož vesměs rovné bočnice autobusu). Životnost je několikaletá.
Sejmutí folie bez poškození laku je opět v řádu hodin.
Další výhody asi netřeba vyjmenovávat...
Ostatně mám dojem, že ten Polkostí MAN je také jen polepen.
Ten "nátěr" PID nebo vlastně čekohokoliv lze realizovat za nesrovnatelně menší peníze pomocí folie. Nanesení je otázkou hodin, auto se nemusí odstrojovat apod.
Pravděpodobně to znáte u žlutě "nalakovaných" vozidel taxi, jiných firemních aut, celovozových reklam apod.
Folie určené pro polep aut jsou dneska na vysoké úrovni, perfektně se tvarují i na složitě tvarované díly karoserie (natož vesměs rovné bočnice autobusu). Životnost je několikaletá.
Sejmutí folie bez poškození laku je opět v řádu hodin.
Další výhody asi netřeba vyjmenovávat...
Ostatně mám dojem, že ten Polkostí MAN je také jen polepen.
Re: Pražské autobusy
Přesně. Viz můj nedávný dotaz: "Kdy si asi ROPID představuje, že by se nátěr PID měl stát opravdu unifikem ?". Bez odpovědi.demon píše:OK, jenže v tom případě ke kompletnímu přemalování vozovýho parku do PIDích barev nedojde nikdy, protože než bude za 20 let potřeba přelakovávat v současnosti nový vozy, pětkrát se vymění vedení Ropidu, který minimálně ve třech případech vymyslí zbrusu nový barevný schéma...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
cwapa, orky Uznávám, že u nového busu je to jedno, cenově to vyjde při výrobě nastejno, ale kde je jistota, že dopravce bude s nově zakoupeným busem po celou dobu jeho životnosti jezdit pro (RO)PID A co když provozuje i jiné linky, jako třeba ČSAD Kladno Jeden rok bude jezdit nějakou třístovku, druhý rok bude mít lukrativnější linky v jiném regionu, buď ve vlastní režii, nebo pro jiný IDS, a zase by musel přelakovávat Tam bych to fakt nechal na tom, jak se obě strany dohodnou/vyrovnají...
ad Najbrt Ty vozy měly jít do šrotu, ne do laku Za tím si celkem tvrdohlavě stojím. Když už je potřeba překračovat životnost, tak ty finance budu cpát do zvýšené údržby a ne že mi někde u Blanska (nebo kde to bylo) prolítne kolem hlavy utržený brzdový špalek
Nečekám, že bych touto diskusí něco vyřešil, ale když už to fórum máme, tak mě celkem baví si o tom povídat, takže žádný flame prosím
ad Najbrt Ty vozy měly jít do šrotu, ne do laku Za tím si celkem tvrdohlavě stojím. Když už je potřeba překračovat životnost, tak ty finance budu cpát do zvýšené údržby a ne že mi někde u Blanska (nebo kde to bylo) prolítne kolem hlavy utržený brzdový špalek
Nečekám, že bych touto diskusí něco vyřešil, ale když už to fórum máme, tak mě celkem baví si o tom povídat, takže žádný flame prosím