Vozový park a řidičská oprávnění

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
pepik9111
Uživatel
Příspěvky: 53
Registrován: 14.3.2010 14:48
Bydliště: nedaleko linek 3 a 17

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od pepik9111 » 02.1.2011 12:46

Souhlasím. Ta buzerace Škody 14T je úplně o ničem. Také s ní jezdím nejraději a při focení na ni i číhám. Sedačky jsou nejlepší. (jízda mezi Černým koněm a Lehovcem byla ve Škodě 14T jediná, kdy mě nebolely zády), např. ty dřevěný sedačky mají příšerný sklon (90 stupňů). A nejlepší je 1. článek - žádní důchodci(nic proti nim) a nikdo tam moc nechodí. A hlavně je docela spolehlivá a design je nádhernej. Jenom bych dal na sedačky koženku, ta co je v autobusech a byla by dokonalá a že ničí koleje - aspoň se o těch 20 letech s nima začalo něco dělat - viz. Řepy.

malesak
problémový jedinec
Příspěvky: 176
Registrován: 15.10.2009 17:41
Bydliště: MHD neni slyset

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od malesak » 02.1.2011 11:06

To samý cukání je i v nízkejch kachnách , když jedeš v zadním nebo středním článku tak to tak hrozně cuká jako ve vlaku. Proto mám rád starý kachny.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od Proxy » 02.1.2011 8:38

fricoolinek2 píše:Už mne to štve to hanění 14T - pokud není vyloženě špička, tak je to pro mne osobně jasně nejpohodlnější tramvaj. Pohodlné sedačky (ve velkém počtu), a (na rovných úseích) pohodlná jízda. JJ, zabrat sedadlo v 1. článku, na člověka netáhne, neprouděj kolem něj lidi. Pohoda.
Souhlasím. 14T jsou aktuálně moje neoblíbenější tramvaj. Články nad podvozky se ukazují jako dobrý nápad - jsou to oddíly, kde je klid, vždy místo k sezení a jsou dobře vytopené :-) Dokonce nevadí ani boční sezení, protože mám pocit, že jízda 14T je plynulejší a tišší než u ostatních vozů.
Ale možná je to jen můj pocit, protože nejvíc jezdím tramvají mezi Smíchovem a Barrandovem...

Naopak v poslední době nemám rád T3R.PLF. Kvůli schodům uvnitř si většina cestujících neví pořádně kam stoupnout. Nejvíc se mi nelíbí jízdní vlastnosti, když je vůz v soupravě. Zvláště ve vlečňáku jsou velmi cítit nárazy spřáhel při zastavení a rozjezdech.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od fricoolinek2 » 02.1.2011 6:29

Už mne to štve to hanění 14T - pokud není vyloženě špička, tak je to pro mne osobně jasně nejpohodlnější tramvaj. Pohodlné sedačky (ve velkém počtu), a (na rovných úseích) pohodlná jízda. JJ, zabrat sedadlo v 1. článku, na člověka netáhne, neprouděj kolem něj lidi. Pohoda.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od DavidD » 01.1.2011 22:05

petr03 píše:Zda se mi to nebo jsem v tom prehledu prehledl nizkopodlazni T3?
T3R.PLF jsou zahrnuté ve vozech T3R.P stejně jako T3R.PV

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od petr03 » 01.1.2011 22:03

Zda se mi to nebo jsem v tom prehledu prehledl nizkopodlazni T3?

Uživatelský avatar
7105
Uživatel
Příspěvky: 282
Registrován: 30.4.2008 21:48
Bydliště: Wokowice

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od 7105 » 01.1.2011 13:52

MF píše:
Bobik píše:Mno, dovolím si nesouhlasit pane kolego. Jediná výhoda T6 oproti 14T jsou podvozky. Prodat obojí.
(Ale to je věc názoru) :D
Nebo prodat T6 a ještě rok dělat PLF
Nebo se vykašlat na všechno a nechat jenom všechno co osahuje "T3". :D

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od MF » 01.1.2011 11:17

Bobik píše:Mno, dovolím si nesouhlasit pane kolego. Jediná výhoda T6 oproti 14T jsou podvozky. Prodat obojí.
(Ale to je věc názoru) :D
Nebo prodat T6 a ještě rok dělat PLF

Marty9122
Uživatel
Příspěvky: 162
Registrován: 21.1.2008 21:36

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od Marty9122 » 01.1.2011 11:15

demon píše:Tak jestli jsem to dobře spočítal, měl by vozový park DPP čítat k dnešnímu dni 930 provozních vozů.
Řazeno dle typů, pak:
- 7x T3 (5x SA, 2x ŽI)
- 61x T3M (47x HL, 4x PA, 10x ŽI)
- 223x T3SU (70x SA, 68x VO, 85x ŽI)
- 383x T3RP (22x HL, 142x KO, 139x PA, 80x VO)
- 149x T6 (51x MO, 52x SA, 46x ŽI)
- 30x KT8N (HL)
- 17x KT8 (13x HL, 4x ÚD)
- 60x 14T (MO)

Mezi provozní nepočítám kvanta k odprodeji nebo likvidaci odstavených T3/M/SU a T6A5.3, naopak počítám i dlouhodobě odstavené 14T a KT8 na rekonstrukci, protože se mezi provozní někdy v budoucnu vrátí. :wink:
Nechci být uplný rejpal, ale jen dotaz: T3M máme pár ve Strašnicích ( přesný počet teď z hlavy nevím ), ale na Žižkově nevím ani jedné ... není tam jen překlep, místo ŽI by tam mělo být SA?
Jinak přehled pěkný, díky

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od Bobik » 01.1.2011 1:46

MF píše:... Prodejte raději všech 60 14T a nechte tu 60 ks T6!
Mno, dovolím si nesouhlasit pane kolego. Jediná výhoda T6 oproti 14T jsou podvozky. Prodat obojí.
(Ale to je věc názoru) :D

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od DavidD » 31.12.2010 20:36

MF píše:
demon píše:Tak jestli jsem to dobře spočítal, měl by vozový park DPP čítat k dnešnímu dni 930 provozních vozů.
Řazeno dle typů, pak:
- 7x T3 (5x SA, 2x ŽI)
- 61x T3M (47x HL, 4x PA, 10x ŽI)
- 223x T3SU (70x SA, 68x VO, 85x ŽI)
- 383x T3RP (22x HL, 142x KO, 139x PA, 80x VO)
- 149x T6 (51x MO, 52x SA, 46x ŽI)
- 30x KT8N (HL)
- 17x KT8 (13x HL, 4x ÚD)
- 60x 14T (MO)

Mezi provozní nepočítám kvanta k odprodeji nebo likvidaci odstavených T3/M/SU a T6A5.3, naopak počítám i dlouhodobě odstavené 14T a KT8 na rekonstrukci, protože se mezi provozní někdy v budoucnu vrátí. :wink:
Tak spočtu li T3+T3M+T3SU+T6 tedy vozy, se kterými se v budoucnu blízkém i vzdáleném nepočítá, tak je to 440 kousků, tedy 220 dvojic, které má nahradit 250 15T, tedy s rezervou 30 vozů 15T... Prodejte raději všech 60 14T a nechte tu 60 ks T6!
No hlavně se nesmí zapomínat, že ke konci dodávek 15T budou již také odcházet první T3R.P..

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od MF » 31.12.2010 20:31

demon píše:Tak jestli jsem to dobře spočítal, měl by vozový park DPP čítat k dnešnímu dni 930 provozních vozů.
Řazeno dle typů, pak:
- 7x T3 (5x SA, 2x ŽI)
- 61x T3M (47x HL, 4x PA, 10x ŽI)
- 223x T3SU (70x SA, 68x VO, 85x ŽI)
- 383x T3RP (22x HL, 142x KO, 139x PA, 80x VO)
- 149x T6 (51x MO, 52x SA, 46x ŽI)
- 30x KT8N (HL)
- 17x KT8 (13x HL, 4x ÚD)
- 60x 14T (MO)

Mezi provozní nepočítám kvanta k odprodeji nebo likvidaci odstavených T3/M/SU a T6A5.3, naopak počítám i dlouhodobě odstavené 14T a KT8 na rekonstrukci, protože se mezi provozní někdy v budoucnu vrátí. :wink:
Tak spočtu li T3+T3M+T3SU+T6 tedy vozy, se kterými se v budoucnu blízkém i vzdáleném nepočítá, tak je to 440 kousků, tedy 220 dvojic, které má nahradit 250 15T, tedy s rezervou 30 vozů 15T... Prodejte raději všech 60 14T a nechte tu 60 ks T6!

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od Bobik » 31.12.2010 19:59

Jojo, taky mě to překvapilo. Jestli to nebude tím, že se SU snaží co nejvíc "vojezdit a vyhodit", tudíž to na pohled vypadá že ve VO stále pevně vládnou.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od OMH » 31.12.2010 19:24

Díky za pěkný přehled.
Bych ani neřekl, že ve VO už je jen 68 T3SUCS... oproti 80T3RP.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od demon » 31.12.2010 19:14

Tak jestli jsem to dobře spočítal, měl by vozový park DPP čítat k dnešnímu dni 930 provozních vozů.
Řazeno dle typů, pak:
- 7x T3 (5x SA, 2x ŽI)
- 61x T3M (47x HL, 4x PA, 10x SA)
- 223x T3SU (70x SA, 68x VO, 85x ŽI)
- 383x T3RP (22x HL, 142x KO, 139x PA, 80x VO)
- 149x T6 (51x MO, 52x SA, 46x ŽI)
- 30x KT8N (HL)
- 17x KT8 (13x HL, 4x ÚD)
- 60x 14T (MO)

Mezi provozní nepočítám kvanta k odprodeji nebo likvidaci odstavených T3/M/SU a T6A5.3, naopak počítám i dlouhodobě odstavené 14T a KT8 na rekonstrukci, protože se mezi provozní někdy v budoucnu vrátí. :wink:
Naposledy upravil(a) demon dne 02.1.2011 17:37, celkem upraveno 1 x.

Zamčeno