Asi ano. Koukal jsem, že v noci bruska řádí na Áčku.Štěpán píše:V emailu se mi od DPP objevil dlouhý seznam krátkých lednových výluk. To se zase budou brousit koleje nebo co?
Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Re: Výluky a jiná omezení
V emailu se mi od DPP objevil dlouhý seznam krátkých lednových výluk. To se zase budou brousit koleje nebo co?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
No připadá mi, že nejvíc lidí chodí jižně kolem (staré) sokolovny - čili na Podolském nábřeží vylezou u jižního začátku zastávky DC, má původní (nepřesně popsaná) představa byla, že by se mi líbili obě zastávky proti sobě těsně na jih od tohoto místa = nový jižní konec zastávek by byl coby kamenem dohodil od plavečáku - cca o polovinu blíž než od nynějšího sloupku ZC. Po již uvedeném názoru, že zastávky kolem Dvorců by měli odpovídat již plánům napojení nových TT, bych Kublov asi nechal - respektive přeci jen zastávku ZC přemístil na úroveň nynější DC, čímž by (už nebyla tak markantně blízko Podolské vodárně ZC a) lidé by měli z ní přeci jen blíž nejčastějšímu přístupovému místu.Fořtík píše:Milane, Kublov v současné podobě rušit ani přesouvat nejde. Myslel jsem, že jako Podolák a tramvaják víš, kam lidi z Kublova prchají
Já se neurážím, jen bych dodal hrdá na své rodiště Hradec Králové. Praha mi jej jinak skutečně hóódně stylem architektury připomíná. No vlastně není divu, vždyť obě města mají dost podobnou historii - např. byla to královská města, či se na jejich rozvoji podepsali stejní významní architekti jako Gočár, Kotěra .. . Jen v menším Hradci to, dle mne, je díky jeho rozměrům více nápadné. Na druhou stranu asi díky jeho rozměrům v něm, narozdíl od větší Prahy a několika srovnatelných či dokonce menších měst (Plzně, Liberce ...), nezavedli TRAM (kterých by bylo jistě jako ve srovnatelných městech max. pár tratí s počtem linek cca do pěti kusů), ale "jen" trolejbusové linky s rozhodně hustší, pro obyvatele praktičtější, sítí tratí.chemik87 píše:Ale Milan neni Podolák jako já, nebo ty. Milan je (neuraz se, Milane) naplavenina z Mikulova
Re: Výluky a jiná omezení
Ale Milan neni Podolák jako já, nebo ty. Milan je (neuraz se, Milane) naplavenina z MikulovaFořtík píše:Milane, Kublov v současné podobě rušit ani přesouvat nejde. Myslel jsem, že jako Podolák a tramvaják víš, kam lidi z Kublova prchají
Re: Výluky a jiná omezení
Na příští rok zatím v plánu není, více i o jiných pražských mostech a jejich stavu zde.XSC píše:Když už jsme u těch výluk, jak to vypadá s Libeňákem? V plánu ho nevidím, takže opět odsunut na lepší časy?
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Milane, Kublov v současné podobě rušit ani přesouvat nejde. Myslel jsem, že jako Podolák a tramvaják víš, kam lidi z Kublova prchají - cca 45% přes přechod na začátku a ten zbytek 25% se vrací zpět a míří skrz park do Podolské ulice a někam k náměstíčku, kam ústí ulice Pravá a Levá.
Re: Výluky a jiná omezení
Když už jsme u těch výluk, jak to vypadá s Libeňákem? V plánu ho nevidím, takže opět odsunut na lepší časy?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Jako těsně před křižovatku s Jeremenkovou za výjezdem z obratiště do centra? No v takové poloze bych to ještě bral i s mírným zhoršením přestupu s BUS 124 (potažmo 118 - dokud nebude TT v Jeremenkově, po jejímž zprovoznění bude ta jistě bez BUSu), který by znamenal přejít dvě ulice místo jedné. Tuto nevýhodu totiž vyvažuje zlepšení dostupnosti TRAM pro lidi z okolí obratiště (a ti co nyní chodí nejvíc od severu budou mít mnohem blíže než současnou Dvorce tu nově vloženou). Ovšem při současném stavu na silnicích se obávám o bezpečnost cestujících během příchodu a vyčkávání na ostrůvku DC před křižovatkou.Absolut píše:... Současně je uvažován přesun zast. "Dvorce" do ul. Modřanská.
S požadavkem, aby rovnou byly postaveny zastávky v poloze vhodné pro připojení nové TT Budějovická - Dvorce a Dvorce - Lihovar, nemůžu nesouhlasit. Přikládám výřez polohy Dvoreckého mostu z UP Prahy.Martin Šubrt píše:Taky bych Dvorce šoupnul do Modřanské, ale to by hypoteticky pak tramvaj, co přijede z Jeremenkovy a jela na most, neměla zastávku na nábřeží.... I když si přesnou polohu mostu nevybavuju, tak severně až nad bazénem by být neměl... To by šel směrem k Lihovaru dost divně... Ale pokud se mýlím, neměla by se rekonstrukce TT příští rok plánům budoucím přizpůsobit?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Taky bych Dvorce šoupnul do Modřanské, ale to by hypoteticky pak tramvaj, co přijede z Jeremenkovy a jela na most, neměla zastávku na nábřeží.... I když si přesnou polohu mostu nevybavuju, tak severně až nad bazénem by být neměl... To by šel směrem k Lihovaru dost divně... Ale pokud se mýlím, neměla by se rekonstrukce TT příští rok plánům budoucím přizpůsobit?Absolut píše:Projekt šikmého Dvoreckého mostu (studie) obsažený v konceptu nového územního plánu uvažuje novou zast. "Podolí" zhruba v úrovni vjezdu do Žlutých lázní (z jednoho konce zastávky by to bylo kousek k bazénu a z druhého zase do Žlutých lázní). Současně je uvažován přesun zast. "Dvorce" do ul. Modřanská.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Výluky a jiná omezení
Projekt šikmého Dvoreckého mostu (studie) obsažený v konceptu nového územního plánu uvažuje novou zast. "Podolí" zhruba v úrovni vjezdu do Žlutých lázní (z jednoho konce zastávky by to bylo kousek k bazénu a z druhého zase do Žlutých lázní). Současně je uvažován přesun zast. "Dvorce" do ul. Modřanská.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Tak vzhledem k mezistaničním vzdálenostem by se rozhodně vešla zastávka navíc. Kublov by byl vstřícně v poloze zastávky z centra, nábřeží pro auta jednopruh, žádná světla, dvoupruh je absurdní, když nemá u tunelu žádnou kapacitní návaznost. Mezi Kublovem a Dvorci by pak bylo 2x400m mezistaniční vzdálenost...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Výluky a jiná omezení
Taky si myslím že tam ta zastávka je kvůli těm barákům a ne bazénu.
Re: Výluky a jiná omezení
Není možné vybudovat zastávku u plavečáku na úkor zastávky Kublov
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
To by mne také zajímalo - Kublov je hóóódně daleko od Dvorců a naopak blízko k vodárně! Nějak cca do půly cesty mezi ty dvě sousední zastávky by umístit nešel? Počítám, že vzdálenost jej od placečáku by byla posléze proti současnosti max. poloviční.Martin Šubrt píše:Jelikož jsem ještě neviděl projekt, mohu se optat zda bude hýbáno se zastávkami a objeví se konečně zastávka u bazénu...?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Jelikož jsem ještě neviděl projekt, mohu se optat zda bude hýbáno se zastávkami a objeví se konečně zastávka u bazénu...?