Vozový park a řidičská oprávnění

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od Karotka » 02.1.2011 21:21

Proxy píše:(...) mám pocit, že jízda 14T je plynulejší a tišší než u ostatních vozů.
Ale možná je to jen můj pocit, protože nejvíc jezdím tramvají mezi Smíchovem a Barrandovem...
14T podle mě nejlíp simuluje styl jízdy starého ringhofferáku. Za jakékoli přemístění kontroléru mezi jízdou a výběhem se odmění citelným škubnutím. Je to smutné, ale podle mě v plynulosti jízdy vyhrává T3M.
Proxy píše:Naopak v poslední době nemám rád T3R.PLF. (...) Nejvíc se mi nelíbí jízdní vlastnosti, když je vůz v soupravě. Zvláště ve vlečňáku jsou velmi cítit nárazy spřáhel při zastavení a rozjezdech.
Možno pozorovat nejen u wanowlků, ale i u dalších souprav téže vozovny.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od MF » 02.1.2011 20:41

demon píše:Nejen zpočátku, tenhle stav trvá doteď... #-o
No asi jo, moc to nesleduji, neb tramvaje používám dnes zřídka. Určitě to je ale v menší míře.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od demon » 02.1.2011 19:17

MF píše:Děs by byl vlk + červenobílý vůz (stejně jako wany zpočátku, když nebyly vlci).
Nejen zpočátku, tenhle stav trvá doteď... #-o

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od MF » 02.1.2011 18:55

7105 píše:Snad. Ale to by se musely přelakovat wlci, což by se DP asi moc nevyplatilo.
Nikde není zakázán provoz sólo vlků či soupravy vlk+vlk. Jen jsou tyto vozy přednostně určeny za wany. Pokud tedy bude vzhledná souprava vínových vozů, tak nevidím problém. Děs by byl vlk + červenobílý vůz (stejně jako wany zpočátku, když nebyly vlci).

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od DavidD » 02.1.2011 18:50

7105 píše: Snad. Ale to by se musely přelakovat wlci, což by se DP asi moc nevyplatilo.
Můžou to třeba za začátku polepit reklamou..

Uživatelský avatar
7105
Uživatel
Příspěvky: 282
Registrován: 30.4.2008 21:48
Bydliště: Wokowice

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od 7105 » 02.1.2011 18:41

DavidD píše:
7105 píše:S prvními dvěma větami opět nesouhlasím. Dát wany do souprav byl špatný nápad (doporučil bych Vario LF2), ale jako sólo vozy jsou velmi dobré. Kapacitu mají díky zvýšené délce větší než T3. Taky se mi líbí design (až na dělený nárazník s hákem na odtah, plech nebo co to je kolem spřáhla a spáry po lepení).
No taky doufám, že po dodání několika desítek vozů 15T se wany vrhnou na sólo linky a soupravy postupně zmizí..
Snad. Ale to by se musely přelakovat wlci, což by se DP asi moc nevyplatilo.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od DavidD » 02.1.2011 18:35

7105 píše:S prvními dvěma větami opět nesouhlasím. Dát wany do souprav byl špatný nápad (doporučil bych Vario LF2), ale jako sólo vozy jsou velmi dobré. Kapacitu mají díky zvýšené délce větší než T3. Taky se mi líbí design (až na dělený nárazník s hákem na odtah, plech nebo co to je kolem spřáhla a spáry po lepení).
No taky doufám, že po dodání několika desítek vozů 15T se wany vrhnou na sólo linky a soupravy postupně zmizí..

Uživatelský avatar
7105
Uživatel
Příspěvky: 282
Registrován: 30.4.2008 21:48
Bydliště: Wokowice

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od 7105 » 02.1.2011 18:25

fricoolinek2 píše:Už mne to štve to hanění 14T - pokud není vyloženě špička, tak je to pro mne osobně jasně nejpohodlnější tramvaj. Pohodlné sedačky (ve velkém počtu), a (na rovných úseích) pohodlná jízda. JJ, zabrat sedadlo v 1. článku, na člověka netáhne, neprouděj kolem něj lidi. Pohoda.
Souhlasím, ale když je špička, tak to je opravdu děsné. A navíc, kolikrát už jsem se do narvané 14T nedostal i když nebyla špička, stačí jenom aby se 14T zdržela.
Proxy píše:Souhlasím. 14T jsou aktuálně moje neoblíbenější tramvaj. Články nad podvozky se ukazují jako dobrý nápad - jsou to oddíly, kde je klid, vždy místo k sezení a jsou dobře vytopené :-)
Na druhou stranu se z nich moc ve špičce nejde dostat.
Proxy píše:Dokonce nevadí ani boční sezení, protože mám pocit, že jízda 14T je plynulejší a tišší než u ostatních vozů. Ale možná je to jen můj pocit, protože nejvíc jezdím tramvají mezi Smíchovem a Barrandovem...
S první větou absolutně nesouhlasím, kdykoli jedu linkou č. 20 (úsek Vozovna Vokovice až Malostranské náměstí), je to pořád rozjezd a brždění, když někde náhle padne červená, tak na sebe lidé v článcích s bočním sezením padají. A s tím tichem - 14T je opravdu hlučná. Mnohem víc než třeba KT8N.
Proxy píše:Naopak v poslední době nemám rád T3R.PLF. Kvůli schodům uvnitř si většina cestujících neví pořádně kam stoupnout. Nejvíc se mi nelíbí jízdní vlastnosti, když je vůz v soupravě. Zvláště ve vlečňáku jsou velmi cítit nárazy spřáhel při zastavení a rozjezdech.
S prvními dvěma větami opět nesouhlasím. Dát wany do souprav byl špatný nápad (doporučil bych Vario LF2), ale jako sólo vozy jsou velmi dobré. Kapacitu mají díky zvýšené délce větší než T3. Taky se mi líbí design (až na dělený nárazník s hákem na odtah, plech nebo co to je kolem spřáhla a spáry po lepení).

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od Bobik » 02.1.2011 16:48

fricoolinek2 píše:Už mne to štve to hanění 14T ....
Tak promiň no, ale nemůžu si pomoct. :D Nevím - četl jsi ten článek od Martina Šubrta ohledně obsaditelnosti vozů? To na začátek. Dále - pevný podvozky - to je věc kterou mi nikdo nevymluví že ne že by byla úplně špatná, ale do Prahy a její současné kolejové sítě naprosto nevhodná. A když jsme u toho, tak u všeho ostatního se dají jízdní vlastnosti celkem jednoduše poladit v každém depu (že se tak mnohdy neděje je vec jiná), ovšem se SW u 14T se perou na můj vkus už moc dlouho a furt to není ono.
Jinak máš recht, vezmu-li to podle svých subjektivních dojmů, taky nejraději cestuji v 1.článku. Ovšem pohodlná sedadla - no nevím, maj zvláštní sklon, zkus někdy jet na zadní lavici a udržet se. :?
Takže z globálu, srovnám-li to ze zbytkem, tak mi z toho vychází nejhorší tram. v Praze.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od PvvS » 02.1.2011 15:03

Mozna by obcas pomohla ta boule na krku, co se na ni odkladaji sluchatka..

Uživatelský avatar
Vojta Tramvaj
Uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: 25.8.2010 15:16
Bydliště: Bohužel u "255002"
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od Vojta Tramvaj » 02.1.2011 15:00

Jak mám vědět pane admine že je to KRAVINA :?: :uklizecka:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od MOp » 02.1.2011 14:58

Už jen představa TT Praha-Slaný je reálná asi jako metro v Kladně.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od Petr » 02.1.2011 14:38

Vojta Tramvaj píše:Tuhle jsem Slyšel že PP-čka byly na plánovanou TT Praha-Slaný a ten 1.Software byl na rychlou rovnou jízdu. (viz poznámka jednoho mladého řidiče z pankráce)
Omlouvám se za možnost vypadávání písmenka "B"
Zase tu někdo vytáhl tuhle KRAVINU #-o

Uživatelský avatar
Vojta Tramvaj
Uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: 25.8.2010 15:16
Bydliště: Bohužel u "255002"
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od Vojta Tramvaj » 02.1.2011 14:34

Tuhle jsem Slyšel že PP-čka byly na plánovanou TT Praha-Slaný a ten 1.Software byl na rychlou rovnou jízdu. (viz poznámka jednoho mladého řidiče z pankráce)
Omlouvám se za možnost vypadávání písmenka "B"

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.1.2011 13:43

Proxy píše:
fricoolinek2 píše:Už mne to štve to hanění 14T - pokud není vyloženě špička, tak je to pro mne osobně jasně nejpohodlnější tramvaj. Pohodlné sedačky (ve velkém počtu), a (na rovných úseích) pohodlná jízda. JJ, zabrat sedadlo v 1. článku, na člověka netáhne, neprouděj kolem něj lidi. Pohoda.
Souhlasím. 14T jsou aktuálně moje neoblíbenější tramvaj. Články nad podvozky se ukazují jako dobrý nápad - jsou to oddíly, kde je klid, vždy místo k sezení a jsou dobře vytopené :-) Dokonce nevadí ani boční sezení, protože mám pocit, že jízda 14T je plynulejší a tišší než u ostatních vozů.
Ale možná je to jen můj pocit, protože nejvíc jezdím tramvají mezi Smíchovem a Barrandovem...
Naopak v poslední době nemám rád T3R.PLF. Kvůli schodům uvnitř si většina cestujících neví pořádně kam stoupnout. Nejvíc se mi nelíbí jízdní vlastnosti, když je vůz v soupravě. Zvláště ve vlečňáku jsou velmi cítit nárazy spřáhel při zastavení a rozjezdech.
Wany v soupravě - podle mne i některých kolegů (s nimž jsem o tom mluvil) TRAM s nejhoršími jízdními vlastnostmi. Přikládáme to dost rozdílným brzdám zajišťovacím na vozech - wlk má (jako ostatní T3, T3M, T3RP) čelisťové, ale wana má nově kotoučové. Někteří dokonce říkají, že díky tomu nejdokonaleji simuluje napálený zrychlovač!
O 14T říkám, že nic proti ní nemám - (zatím) je nejlepší TRAM na svezení i řízení, pokud není přeplněná, nejede do oblouků o malých poloměrech a do klesání - mezi zastávkou Modřanská rokle a U Libušského potoka DC mi automaticky minimálně 3x změní maximální rychlost cca 35 až 45 km/h - čímž výrazně cuká (A proč mám sám nastavovat max. na 35, když ostatní TRAM tam naprosto bez problémů bezpečně jedou a zastaví z rychlosti kolem 50? Toto je důvod proč má přezdívky typu Bábovka. Navíc s prvním softvérem to nedělala - druhej a snad údajně již i třetí jsou čím dál horší!).
Najděte mi však jedinou pražskou linku, která v celé své délce uvedené podmínky splňuje - já jsem ji dosud nenašel, a proto dodávám není však vhodná na pražské TT! Proto u mne dosud vyhrává nízké KT s velmi slušnými jízdními vlastnostmi (na současných členitých TT), prostorem pro cestující i v kabině (rozhodně se tam uvelebím víc než v klasikách a Terezkách, i když zavírání zejména z vnějšku do dokonalosti hodně chybí) a možností jednoduchého a tedy rychlého nástupu kočárků případně možnosti svezení i vozíčkářů (sice tady můj pocit zhoršuje manuální plošina a hlavně její vzdálenost od kabiny).

Zamčeno