Historické linkové vedení v současné době

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
Honza
Uživatel
Příspěvky: 272
Registrován: 02.10.2010 13:48

Re: Historické linkové vedení v současné době

Příspěvek od Honza » 06.3.2011 14:15

7105 píše:Spíš než nad nesmyslnou obnovou nějakých tramvajových tratí a mučení zestárlých T3 bych se zamyslel nad tím, jak budou nové tramvaje, tj. designově "ultramoderní" 15T s až nepříjemně zářivými informačními panely anebo designově velmi výrazné 14T ladit s historickým centrem Prahy, kam se určitě v budoucnu podívají.

Osobně bych na linky, jež projíždějí středem města (například 22), v budoucnu nasazoval přednostně vozy T3R.P v tradičním nátěru se klasickým retro-stříbrným nárazníkem bez oka na odtažení :) . Na nízkopodlažní pořadí bych nasazoval T3R.PLF + T3R.PV v klasickém pražském zbarvení se zalakovanými spárami po lepení karoserie + tramvaje VarioLF3plus (samozřejmě v designu T3).
Tyhle nové tramvaje každého jenom otravují. Já bych všechny ty 14T a 15T zakázala. Kdyby si tohle říkali lidi vždy při nástupu nových vozů, tak nám doteď jezdí na linkách v centru T1, Ringoferky, respektive koňka. :)

Uživatelský avatar
7105
Uživatel
Příspěvky: 282
Registrován: 30.4.2008 21:48
Bydliště: Wokowice

Re: Historické linkové vedení v současné době

Příspěvek od 7105 » 06.3.2011 14:08

Spíš než nad nesmyslnou obnovou nějakých tramvajových tratí a mučení zestárlých T3 bych se zamyslel nad tím, jak budou nové tramvaje, tj. designově "ultramoderní" 15T s až nepříjemně zářivými informačními panely anebo designově velmi výrazné 14T ladit s historickým centrem Prahy, kam se určitě v budoucnu podívají.

Osobně bych na linky, jež projíždějí středem města (například 22), v budoucnu nasazoval přednostně vozy T3R.P v tradičním nátěru se klasickým retro-stříbrným nárazníkem bez oka na odtažení :) . Na nízkopodlažní pořadí bych nasazoval T3R.PLF + T3R.PV v klasickém pražském zbarvení se zalakovanými spárami po lepení karoserie + tramvaje VarioLF3plus (samozřejmě v designu T3).

uzivatel33

Re: Historické linkové vedení v současné době

Příspěvek od uzivatel33 » 05.3.2011 16:46

ElWapp píše:A já navrhuji zrušit silnice, garáže přestavět na stáje a v parcích chovat dobytek a pěstovat zeleninu. Metro přebudujeme na vinný sklípek, z obchodních center vytvoříme kasárny a z kanalizace potrubní poštu, odpad budem sypat na ulici.
Nemyslel jsem to tal,chci LV které odpovídá lidem,a zároveň i tradici,nemusej jezdit tradičně všechny linky,myslím něco na způsob příspěvků,co psal do tramfora filippl,je to už nějaký čas.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 540
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Historické linkové vedení v současné době

Příspěvek od ElWapp » 05.3.2011 16:19

A já navrhuji zrušit silnice, garáže přestavět na stáje a v parcích chovat dobytek a pěstovat zeleninu. Metro přebudujeme na vinný sklípek, z obchodních center vytvoříme kasárny a z kanalizace potrubní poštu, odpad budem sypat na ulici.

uzivatel33

Historické linkové vedení v současné době

Příspěvek od uzivatel33 » 05.3.2011 16:06

Viděl jsem prezentaci absolutí jízdy vozem T3,dnes již dalo by se říci historickým. Když jsem uviděl označení 27 Zlíchov,tak mě napadlo,že stará doba,kterou sice nepamatuju má něco do sebe. Proto navrhuji do Prahy vrátit obyčejné,neupravené T3,popřípadě i T1 a udělat historické linkové vedení,tak aby bylo tradiční a zároveň nebylo naprosto nesmyslné k dnešní situaci. Nemusí se to týkat současnosti,je možná realizace třeba až od zprovoznění A do Motola,nebo trati TT Václavák apod. Například já předpokládám,že až bude zprovozněna TT Suchdol,budou sem kvůli souběhu s metrem odkloněny linky 18 a 26 (linka 18 v podbabě tradiční).
Neznamenáto,že se vozy 15T vyhodí do koše,naopak,budou se používat dál,ale zároveň budou jezdit i staré vozy. Do tohoto tématu patří i diskuze o obnově tratí již zrušených,o tratí,jež byly dříve navrženy a nerealizovali se a nejen o tramvajové dopravě.

Zamčeno